NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي ابقا خول ..

لو سمحتم يا جماعه انا حلمت قبل كده انى بتناك من شابين ونايم على بطني وبتناك منهم وقمت من النوم مستمتع جدا وسعات بحط ميك اب .... جسمي ناعم اوي وكلنا بنات واخواتي عارفين ان جسمي ناعم زيهم ونفسي انزل صور هنا بس مقلق اخش السكه ديه.. رأيكم ايه

• عجبني
التفاعلات: Gg28، زبر صاروخي و ياسمين انا
ابعد عن السكة دي وبطل تقعد مع اخواتك البنات كتير صاحب رجالة وتعمق ف المجتمع الذكوري شوية اللي انت فيه دا بسبب قعادك مع اخواتك البنات كتير واختلاطك كمان بصحباتهم

لو دي ميولك متقدرش تغيرها
بس بلاش تدخل اخواتك ف ميولك ان تبقي بنوتي

أنا بنت واحب اقولك بلاش لأن ده هتندم عليه بشده احنا كابنات بنعمل كده عشان نرضي شهوتنا لكن انت مختلف عن البنات راجل فاهم يعني ايه وجسمك ناعم ده ميزه انك ممكن تصاحب علي بنت تأكد علي ميوالك وانا اتمني ده يحصل أما اخواتك بلاش لأنهم ملهمش زنب
انتي ترضي تصاحبي بنوتي 🤔

أنا بنت واحب اقولك بلاش لأن ده هتندم عليه بشده احنا كابنات بنعمل كده عشان نرضي شهوتنا لكن انت مختلف عن البنات راجل فاهم يعني ايه وجسمك ناعم ده ميزه انك ممكن تصاحب علي بنت تأكد علي ميوالك وانا اتمني ده يحصل أما اخواتك بلاش لأنهم ملهمش زنب
تحياتي لك

لو سمحتم يا جماعه انا حلمت قبل كده انى بتناك من شابين ونايم على بطني وبتناك منهم وقمت من النوم مستمتع جدا وسعات بحط ميك اب .... جسمي ناعم اوي وكلنا بنات واخواتي عارفين ان جسمي ناعم زيهم ونفسي انزل صور هنا بس مقلق اخش السكه ديه.. رأيكم ايه
نزل الصور نشوف ونحكم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%