NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي انا عندي ميول سالب بس انا في الحقيقه محترم جدا وخائف جدا اجرب كذا مره اكلم حد يكون قريب مني وفي الاخر ابعد
دي اول مشكله ومش عارف اعمل ايه
تاني مشكله خايف محدش يتقبلني عشان انا مشعر
انصحوني

• عجبني
التفاعلات: banoty moza, zobry gamed 200, hotmarmar و 6 آخرين
متقابلش حد علطول خد وقتك ومتستعجلش واعرفه كويس ولو كان مناسب ليك انزلو dates واتعرف عليه اكتر
بالنسبة للشعر في ناس بتحب المشعرين والرجولي و لو انت مش حابب ده ممكن تشيله مش حوار

• أتفق
التفاعلات: Jordn
انك تكون سالب دا اختيارك و لازم تكون مقتنع و عازم انك مترجعش من نص السكة و لازم تقعد مع نفسك لحضة صراحة و تشوف انت مين و عايز إيه، و بالنسبة لشكل في المجتمع بتعنا السالب لازم يكون ناعم و منو بنوتي اكتر من شكلو الطبيعي، و بالمناسبة دا عندنا احنى بس، لو حابب تبقى سالب بشكلك الطبيعي او حتى تخفف شوية الشعر فهتلاقي كتير مش هيتقبل دا للأسف بس انت حر اختار اللي يريحك قبل اي حاجة و عموما انا شخصيا سعات بلاقي ناس متعتها في النوم معايا و انا بشكلي الطبيعي فشوف انت عايز إيه و حابب تعمل إيه و بعدها هتلاقي الي يحبك بالشكل و الطريقة اللي انت خترتها لنفسك

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Alaa69, فحل حريمك ياعرص, Sahar cross dresser و 4 آخرين
دلوقتي انا عندي ميول سالب بس انا في الحقيقه محترم جدا وخائف جدا اجرب كذا مره اكلم حد يكون قريب مني وفي الاخر ابعد
دي اول مشكله ومش عارف اعمل ايه
تاني مشكله خايف محدش يتقبلني عشان انا مشعر
انصحوني
نفس مشكلتي بس اضف اني عمري كبير و مرتي بدها اجرب 😢🙈🙈

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمنى لو حابب نبقي أصحاب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%