NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو ممكن إجابتي تعتبر سياسية...فمش عارف أرجو من الإدارة تسمحني ، بس أكتر حاجة نفسي فيها دلوقتي هي إن الحال الاقتصادي للبلد يتحسن ، الشباب تلاقي فرص شغل و تعرف تعيش و تتجوز و تفتح بيت...لأن الحال حالياً مأساوي!!
و أسف لو إجابتي دى كانت مخالفة لقوانين المنتدى
انشاء **** خير تفائل

كليه الشرطه للبنات كان ده حلمي من وانا صغيره بس يلا نبقي نشوف حلم تاني 🙂😂
مش شرط علي فكرة ممكن فعلا تشوفي اي حاجة تاني يعني مش حاسس انو حاجة تستاهل أو الشرطة عمتا بقول علي طول انا لية احبس نفسي في الميري وكمان ممكن اظلم حد

• حبيته
التفاعلات: محمود 333
نفسي ابطل احس اني تايه و ارسم طريق ل نفسي

• عجبني
كما قال الأستاذ @Lucifer. الإنسان نفسه في مليون شيء كثير منها مستحيل تحقيقه فيزيائيا.

من الأشياء المهمة أن يهتم الإنسان بصحته أكثر مما يفعل.

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي ابطل احس اني تايه و ارسم طريق ل نفسي
ممكن تفكر في حاجة واحدة بس متشتغلش دماغك بي مليون حاجة في وقت واحد

كما قال الأستاذ @Lucifer. الإنسان نفسه في مليون شيء كثير منها مستحيل تحقيقه فيزيائيا.

من الأشياء المهمة أن يهتم الإنسان بصحته أكثر مما يفعل.
مفيش اي حاجة مستحيلة

لو علي الجواز ومستني اهلك يجوزوك ممكن علي حسب حالتهم المادية وكمان الاحسن انك متخليش حد يعملك حاجة اجتهد واشتغل عشان تعمل الي أأنت عايزة مصر اصلا قاتلة للمواهب وكل حاجة فيها ماشية وسطة وفلوس عشان كدة مفيش تقدم
مش مستنى حاجة من حد بس اما تيجى تتكلم معاهم انك عايز تتجوز وكدا بيقولو انك لسا مش قد المسؤولية طب هبقا قد المسؤولية امتا لو مجربتش اشيلها ؟
تحس الناس اللى المفروض يكونو بيشجعوك على الخطوة دي هما اكتر ناس بيضغطو عليك

• عجبني
مفيش اي حاجة مستحيلة
يبدو أنك لا تدرك سعة خيالي. مثلا أريد أن أنيك عشرة نساء في نفس الوقت فيجب أن يكون لي عشرة أزباب. ممكن؟

مش مستنى حاجة من حد بس اما تيجى تتكلم معاهم انك عايز تتجوز وكدا بيقولو انك لسا مش قد المسؤولية طب هبقا قد المسؤولية امتا لو مجربتش اشيلها ؟
تحس الناس اللى المفروض يكونو بيشجعوك على الخطوة دي هما اكتر ناس بيضغطو عليك
ياباشا مفيش حد بيشجع حد انت لو جاهز قولهم انا هخطب

انشاء **** مفيش حاجة مستحيلة
انا نفسي ارجع اللعب ملاكمة. واشارك في بطولات حلم حياتي العب الالومبياد للاسف مبطل من سنتين بسبب اني عملت حدثة بعدها معرفتش ارجع بسبب الشغل بس حلم حياتي ارجع اللعب ملاكمة تاني وانتو نفسكو في اي
نفسي اكون اغني واحد في العالم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%