NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمود 333

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا نفسي ارجع اللعب ملاكمة. واشارك في بطولات حلم حياتي العب الالومبياد للاسف مبطل من سنتين بسبب اني عملت حدثة بعدها معرفتش ارجع بسبب الشغل بس حلم حياتي ارجع اللعب ملاكمة تاني وانتو نفسكو في اي

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: الجوكر المصري و Maxxx_PlayerxXx
ثابر علي حلمك و هاتوصله

• حبيته
التفاعلات: محمود 333
  • حبيته
التفاعلات: Zezo1980
ولا حاجة تصدق

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي في بنت يمنيه اعيش اللحظه

من حيث كدا ف انا نفسى ف حاجات كتير زي مثلا ان الناس تبطل جهل من حيث جواز الشباب الصغيرة المفروض دي حاجة الناس تعملها مع ولادها وتحاول تجوزهم بدري عشان تمنعهم من الوقوع ف الزنا والحرام مبقاش فيه اسهل منو دلوقتى والحلال بقا اصعب مع ان المفروض العكس ولما تيجى تتكلم وتشوف السبب يقولولك انت لسة مش قد المسؤولية طب متشيلنى يعم المسؤولية وشوف هل انا قدها فعلا او لا دي حاجة الحاجة التانيه وهيا فكرة ان المطلقات خلاص مش هينفع يتجوزو مين قال كدا مش يمكن هيا اتطلقت عشان انت تكون العوض ليها اللى **** باعته ليها عشان تعوضها عن الايام الوحشة اللى عاشتها الحاجة التالتة بقا ان الناس دايما بتتلذذ بقتل المواهب هديك مثال اللاعيبة لو لاحظت ف مونديال قطر السنادي فى لاعيبة اقل من 25 سنة بتلعب ف كاس العالم وشايلة منتخباتها واكبر مثال على كدا مبابى انما لو هنا ف مصر انت بتبقا مفشوخ وطالع عينك ف الميد ترم وشايل هم الفاينال وخايف وفى حاجات كتييير نفسى تتغير بس دايما الجهل هوا اللى بينصر ف الاخر

• محزن
نفسي انيك اختي

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الطبيب 😁 و محمود 333
من حيث كدا ف انا نفسى ف حاجات كتير زي مثلا ان الناس تبطل جهل من حيث جواز الشباب الصغيرة المفروض دي حاجة الناس تعملها مع ولادها وتحاول تجوزهم بدري عشان تمنعهم من الوقوع ف الزنا والحرام مبقاش فيه اسهل منو دلوقتى والحلال بقا اصعب مع ان المفروض العكس ولما تيجى تتكلم وتشوف السبب يقولولك انت لسة مش قد المسؤولية طب متشيلنى يعم المسؤولية وشوف هل انا قدها فعلا او لا دي حاجة الحاجة التانيه وهيا فكرة ان المطلقات خلاص مش هينفع يتجوزو مين قال كدا مش يمكن هيا اتطلقت عشان انت تكون العوض ليها اللى **** باعته ليها عشان تعوضها عن الايام الوحشة اللى عاشتها الحاجة التالتة بقا ان الناس دايما بتتلذذ بقتل المواهب هديك مثال اللاعيبة لو لاحظت ف مونديال قطر السنادي فى لاعيبة اقل من 25 سنة بتلعب ف كاس العالم وشايلة منتخباتها واكبر مثال على كدا مبابى انما لو هنا ف مصر انت بتبقا مفشوخ وطالع عينك ف الميد ترم وشايل هم الفاينال وخايف وفى حاجات كتييير نفسى تتغير بس دايما الجهل هوا اللى بينصر ف الاخر
لو علي الجواز ومستني اهلك يجوزوك ممكن علي حسب حالتهم المادية وكمان الاحسن انك متخليش حد يعملك حاجة اجتهد واشتغل عشان تعمل الي أأنت عايزة مصر اصلا قاتلة للمواهب وكل حاجة فيها ماشية وسطة وفلوس عشان كدة مفيش تقدم

مين قال اني عايش
ممكن تشوف اب الحاجات الي بتحبها وتعملها انا صحيح في حاجة بحبها ومش عارف بس هحاول اوجد وقت جمب الشغل انت كمان حاول تشوف بتحب اي واعمله حتي لو مش هتحقق حاجة كفاية شرف المحاوله وحتي لو محاولتش عيش علي الاحلام الاحلام هي المخدرات الي بتخلينا نقدر نقاوم

ممكن تشوف اب الحاجات الي بتحبها وتعملها انا صحيح في حاجة بحبها ومش عارف بس هحاول اوجد وقت جمب الشغل انت كمان حاول تشوف بتحب اي واعمله حتي لو مش هتحقق حاجة كفاية شرف المحاوله وحتي لو محاولتش عيش علي الاحلام الاحلام هي المخدرات الي بتخلينا نقدر نقاوم
يا مسهل

هو ممكن إجابتي تعتبر سياسية...فمش عارف أرجو من الإدارة تسمحني ، بس أكتر حاجة نفسي فيها دلوقتي هي إن الحال الاقتصادي للبلد يتحسن ، الشباب تلاقي فرص شغل و تعرف تعيش و تتجوز و تفتح بيت...لأن الحال حالياً مأساوي!!
و أسف لو إجابتي دى كانت مخالفة لقوانين المنتدى

• عجبني
هو ممكن إجابتي تعتبر سياسية...فمش عارف أرجو من الإدارة تسمحني ، بس أكتر حاجة نفسي فيها دلوقتي هي إن الحال الاقتصادي للبلد يتحسن ، الشباب تلاقي فرص شغل و تعرف تعيش و تتجوز و تفتح بيت...لأن الحال حالياً مأساوي!!
و أسف لو إجابتي دى كانت مخالفة لقوانين المنتدى
ده مستحيل مستحيل مستحيل

مستحيل حال البلد يتحسن ولا مستحيل إجابتي دى تعدي من قوانين المنتدى؟! 😅
مستحيل ده يحصل فاي بلد اصلا
انما التحسن كدةكدة جاي تفائل

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
كليه الشرطه للبنات كان ده حلمي من وانا صغيره بس يلا نبقي نشوف حلم تاني 🙂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، محمود 333 و بيكهام الاسمر
كليه الشرطه للبنات كان ده حلمي من وانا صغيره بس يلا نبقي نشوف حلم تاني 🙂😂