NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نفسك في ايه حالا دلوقتي

نفسي حد يمصلي بتاعي

نفسي ازل واحده في بالي واهينها وامارس معاها بعنف والممارسه مش بهدف المتعه بهدف ارضاء شعوري

نفسي ازل واحده في بالي واهينها وامارس معاها بعنف والممارسه مش بهدف المتعه بهدف ارضاء شعوري
قلي هو تقلعها ملط كده و تضربها اسبنكات ع بزها و طيزها وتخليها تمصلك بعنف لغايت مزوبرك يشارقها و بعدين تقلبها دوجي ستايل و تفضل تنيك فيها وتضربها سبنكات جامده

مزة في سريري نقضيها طول الليل

أ
نفسك في ايه حالا دلوقتي سواء علاقة جنسية بطريقتها و وصفها للطرفين..او اي حاجه نفسك تعملها حالا
أفضفض مع ست متجوزة

عاوز انيك واحده وتسبلي نفسها

قلي هو تقلعها ملط كده و تضربها اسبنكات ع بزها و طيزها وتخليها تمصلك بعنف لغايت مزوبرك يشارقها و بعدين تقلبها دوجي ستايل و تفضل تنيك فيها وتضربها سبنكات جامده
وضيف علي كده الخق والشتيمه بردك والضرب لازم جسمها احمر من كتر الضرب

نفسك في ايه حالا دلوقتي سواء علاقة جنسية بطريقتها و وصفها للطرفين..او اي حاجه نفسك تعملها حالا
واحده لما انكها او اهيجا تنزل شهوتها كتيره وانزل لبني عليها ونا بنكها اكيد سوا علاقه او فديو كول🔥

نفسي اخدها في حضني 🫂💋

بس مفيش حد يقبل مع اني بحترم الخصوصية جدا و فاهم انها زي ما هي خايفه علي شكلها و نظرت الناس ليها عادي اخاف انا كمان عليها و علي نفسي مع اني مش هاكسب حاجه من الاذيه ليها بالعكس دنا هاخسرها
و مش شرط يكون في علاقه جنسيه ف علاقتنا ب بعض مش شرط دي حاجه ب الاتفاق ووالارتياح بينا
انت انسان محترم

• حبيته
التفاعلات: مازن طارق
نفسي ألاقي الراجل اللي في دماغي ❤️❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: master-hasaan، ممتع_الكس و محمد اسامه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخلص شغلي واخد الاجازه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%