NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نفسك في ايه حالا دلوقتي

قولي نفسك في ايه متتكسفيش

نفسي اشارك في سهرة جماعي مثليين ة بقى البيت كله رجالة فيهم الموجب و فيهم السالب و فيهم المبادل , و من عديد الأجناس و أنا ماخذ رحتي الرجل الي يعجبني ادخل معاه في حرب جنسية , كلها رومنسية و حنان
اللي يعجبك قلي مواصفاته ايه

نفسي ف threesome و البنتين يتخانقوا علي زوبري مين تمص الاول و يغيروا من بعض واحده اتناكت اكتر من التانيه

نفسك في ايه حالا دلوقتي سواء علاقة جنسية بطريقتها و وصفها للطرفين..او اي حاجه نفسك تعملها حالا
حاليا نفسي اووي في حد يديثني علي خطيبتي ويوصلني لاكتر متعه

• عجبني
التفاعلات: ahmed5700
نفسي ف threesome و البنتين يتخانقوا علي زوبري مين تمص الاول و يغيروا من بعض واحده اتناكت اكتر من التانيه
حلو اوووي ده بجد احساس رائع جدا و متعه في النيك

نفسي في مليفاية ترضعني و تمص ونعملو واحد خلفي حراق

جارتي المتناكة نفسي انيكها اوصفلك جسمها هي سمرا شوية مش اوي وزنها حوالي ٨٠ كيلو طيزها كبيرة نيييك بزازها كبيرة ومدلدلة وبتلبس عبايات سمرا نفسي انيكها

جارتي المتناكة نفسي انيكها اوصفلك جسمها هي سمرا شوية مش اوي وزنها حوالي ٨٠ كيلو طيزها كبيرة نيييك بزازها كبيرة ومدلدلة وبتلبس عبايات سمرا نفسي انيكها
يبقي شكلها اربعينية لبن 😂😂

انا مش طالبة معايا نيك خصوصا وانا متجبس اصلا مش هتاخد راحت انا طالبة معايا موزة ملبن كدا بزاز كبيرة وطرية تكون تلاتينية اربعينية كدا فى حضنى او انا فى حضنها مع شوية بوس وتقفيش ودلع واتعشت اوى كدا لان الواحد محتاج جرعة حنان من فترة 😅

انا مش طالبة معايا نيك خصوصا وانا متجبس اصلا مش هتاخد راحت انا طالبة معايا موزة ملبن كدا بزاز كبيرة وطرية تكون تلاتينية اربعينية كدا فى حضنى او انا فى حضنها مع شوية بوس وتقفيش ودلع واتعشت اوى كدا لان الواحد محتاج جرعة حنان من فترة 😅
مهو جرعة الحنان دي متفقين عليها ..بس مع البوس و التقفيش مع اول لمسه زبرك هيتنار و هتقوم تركبها😂😂🖐

مهو جرعة الحنان دي متفقين عليها ..بس مع البوس و التقفيش مع اول لمسه زبرك هيتنار و هتقوم تركبها😂😂🖐
ساعتها بقى اللى يحصل يحصل هى ونصيبها بقى :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى
الجنس حلم عادى لحد مجربوش, اكيد نفسة فيه و انا نفسى فيه.
بس الى بحلم بيه انا الى يكون بينى و بينها علاقة جنسية نبقى حبين بعض جدا و الروح بالروح دا غالبا فى الجواز بس انا نفسى نكون متافهمين فى الى بينا.
انا سمعت عن انفصلات و حالات طلاق و خلافات و خناقات بين الناس فنفسى بجد الى اقابلها نكون على قدر واسع من المفهومية و التقبل.
بس بردو سعات ببقى عايز أنيك و خلاص و اتمنى الفرصة تيجى :ROFLMAO::ROFLMAO:.
هى سعات تبقى حاجة تحير الواحد لسة عشان شاب و خام بيتجنن على الجنس و بينسى عنصر التفاهم و الحب.
سعات بدخل فى صراع بين الشهوة و العقلانية و مش عارف اختار بين مين.
وانت عازب هتبقي دايما محتار مابين نار زبرك و شهوته العاليه و ده هيقف العقلانيه شويه

وانت عازب هتبقي دايما محتار مابين نار زبرك و شهوته العاليه و ده هيقف العقلانيه شويه
ادينا بنعافر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%