NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نفسك في ايه حالا دلوقتي

اسمع مني و مشرط هنا اصلا
و**** انا ولا لاقي هنا ولا بره كل ما ارتاح ل حد يبعد كاني جربان ولا حاجه و بقيت بشك في نفسي بجد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** انا ولا لاقي هنا ولا بره كل ما ارتاح ل حد يبعد كاني جربان ولا حاجه و بقيت بشك في نفسي بجد
تعالي خاص
ليه بتقول كده..بقلك تعالي خاص

ماستر أو مستريس يأدبوني تحت طوعه

نفسك في ايه حالا دلوقتي سواء علاقة جنسية بطريقتها و وصفها للطرفين..او اي حاجه نفسك تعملها حالا
نفسي دلوقتي حالاً اسيب الشغل انا و مديرة الاستقبال عندنا في الشركة و اخودها بالعربية و نعمل واحد خلفي عنيف

واحدة كيرفي (لا هي تخينة ولا على الوزن المثالي ، فوق الوزن المثالي كده ببتاع عشرة ، خمستاشر كيلو) سنة ٣٥ سنة بيضة ، بزازها كبيرة و حلوة ، طيزها متوسطة ، تكون خبيرة جنس و مجنونة بيه ، بتعرف ترقص!! 🤤❤️‍🔥😍

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
انيك اخت مراتي

• عجبني
😐😐😐😐😐

• بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
افك الجبس وانزل 🤕😣😣

نفسي دلوقتي حالاً اسيب الشغل انا و مديرة الاستقبال عندنا في الشركة و اخودها بالعربية و نعمل واحد خلفي عنيف
😂😂😂😂😂يا مزاجك

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سلطان غلبان
واحدة كيرفي (لا هي تخينة ولا على الوزن المثالي ، فوق الوزن المثالي كده ببتاع عشرة ، خمستاشر كيلو) سنة ٣٥ سنة بيضة ، بزازها كبيرة و حلوة ، طيزها متوسطة ، تكون خبيرة جنس و مجنونة بيه ، بتعرف ترقص!! 🤤❤️‍🔥😍
اهم حاجه بتعرف ترقص..ورقص بلدى كمان🤩👐

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
نفسك في ايه حالا دلوقتي سواء علاقة جنسية بطريقتها و وصفها للطرفين..او اي حاجه نفسك تعملها حالا
نفسي اشارك في سهرة جماعي مثليين ة بقى البيت كله رجالة فيهم الموجب و فيهم السالب و فيهم المبادل , و من عديد الأجناس و أنا ماخذ رحتي الرجل الي يعجبني ادخل معاه في حرب جنسية , كلها رومنسية و حنان

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: I Love Bitch Girls و Y0uSèf
اختي تدخل تمص زوبري

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: I Love Bitch Girls و Y0uSèf
  • بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
اركب عربية دودج رام 150 واطلع علي طريق الجيش وامشي علي اقصي سرعة☺☺

الجنس حلم عادى لحد مجربوش, اكيد نفسة فيه و انا نفسى فيه.
بس الى بحلم بيه انا الى يكون بينى و بينها علاقة جنسية نبقى حبين بعض جدا و الروح بالروح دا غالبا فى الجواز بس انا نفسى نكون متافهمين فى الى بينا.
انا سمعت عن انفصلات و حالات طلاق و خلافات و خناقات بين الناس فنفسى بجد الى اقابلها نكون على قدر واسع من المفهومية و التقبل.
بس بردو سعات ببقى عايز أنيك و خلاص و اتمنى الفرصة تيجى :ROFLMAO::ROFLMAO:.
هى سعات تبقى حاجة تحير الواحد لسة عشان شاب و خام بيتجنن على الجنس و بينسى عنصر التفاهم و الحب.
سعات بدخل فى صراع بين الشهوة و العقلانية و مش عارف اختار بين مين.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%