NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بنت خاله ابوياو كنت قاعد هناك عندها فتره كبيره و كنت بهيج فشخ عليها اوقات كنا بنبقا ف الشقه لوحدنا بس كل واحد ف اوضه

شوفت ياعموو وبتيجي في الاخر تقول انا زعلانة ليه اهو نا زعلانة منها عشان مرحبتش بيا وهي لوح تلج مبتحسش 🙂
و**** هعيط 🥺
شكرا يا عمو أنا لوح تلج؟

مين بتتعامل معاه فى الحياه الواقعيه ونفسك تنام معاه وياترا ايه السبب اعجاب ولا حب ولامجرد شهوه جنسيه
جارتنا بس يمكن بدأ يقل شغفي تجاه الموضوع ده

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
شكرا يا عمو أنا لوح تلج؟
لا معلش بقا تعاليلي خاص عشان مش عارفة ابعتلك يلا عشان مش هينفع اشدك من شعرك قدام الناس كدا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
مدرستي ايام ثانوي اتجوزت 3 مرات و أطلقت ال3 مرات وجسمها اكنها بنت بنوت نفسي فيها فشخ

• عجبني
مين بتتعامل معاه فى الحياه الواقعيه ونفسك تنام معاه وياترا ايه السبب اعجاب ولا حب ولامجرد شهوه جنسيه
حماتي واخت مراتي

• ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زميلة فى الشغل

• عجبني
اختي

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و stark97
عارف انها صعبة تتسدق .. بس حرفياً بسبب تجاربي الفاشلة مع البنات + اللي انا درسته
نفسي حاسسها قفلت خالص من الناحية دي
شايفك يا بسكلته ياللي هترمي الافيه
بس بجد الموضوع عندي مش عضوي خالص .. ساعات بحس شوية الاحترام و العلوقسة اللي عندي اني مش ببص لبنات هي اللي هتجيب اجلي 😐

• عجبني
جارتي الميلف...

• عجبني
ما حدش حرفيا العيب فيا أكيد

• معجبنيش
التفاعلات: Aly1909
علشان الغريب باخد راحتي ولد بنت الاتنين مش فارقه بس اهم شئ تعمل كل اللي في خيالك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و مدام دعاء
اتنين فعلاً نفسي فيهم جدا
الأولي ممكن نعتبرة بدافع الحب و هي بنت عمي لأنها حبي الاول و فعلاً كان نفسي اتجوزها لولا كسم كبريائها و عندها
الثانيه اخت مراتي لأنها الشخصيه المتناقضة من مراتي و هي في العموم مهيجاني نيييييييييييك بقي يبقي الدافع هنا الشهوة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%