NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين بتتعامل معاه فى الحياه الواقعيه ونفسك تنام معاه وياترا ايه السبب اعجاب ولا حب ولامجرد شهوه جنسيه
الميس بتاع الفيزيا في تانية ثانوي كنت بحبها اوي

حاسس ان نفسك فى ابنك تمتعيه بدل الحرمان الى هو فيه بس مش هتعرفى تعملى حاجة وانتى فايقه لازم تشربى

مين بتتعامل معاه فى الحياه الواقعيه ونفسك تنام معاه وياترا ايه السبب اعجاب ولا حب ولامجرد شهوه جنسيه
كذا واحدة بسبب اعجاب بيهم شكلى . و مشتهيهم لا اكثر

كنت بتعامل معاها فى الحياة اليومية ، بس دلوقتي لأ ، و بحبها و بموت فيها...بس للأسف مفيش نصيب!! 💔

بقالي فترة نفسي ببنت اخت مراتي جمالها و شقاوتها مجنناني

أنا نفسي ابقي نفسي
واد حبيب وبيه 😂😂😂😂

واحده اتعرفت عليهامن هنا

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG
واحده معايا في الشغل مجرد شهوه ومعتقدش اني هعمل حاجه معاها لاني رافض علاقات الشغل تماما مفيش اكتر من ان نضحك نهظر اكتر من كده لا

بنت خالتي إعجاب و كمان هي تثيرني المشكله انها متجوزة

بصراحة من زمان نفسى فى مرات خالى لحد النهاردة بعشقها اوى اوى اوى

اخت مراتي الكبيرة مش حاسة بقيمة نفسها ومهملة من العرص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتا نفسي انام مع مرات اخويه عليها جسم يهد الحيل بنت اللذينه

ف الوقت الحالي جارتي وواحدة صححبتي وبياعة عندنا

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
بتاعت الhr 😅😅 و بتاعت ال reception 😋😋

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%