NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعمل ايه اذا كنت حاسس اني وصلت القاع وقرفان من كل حاجه و حاسس اني بكره كل حوالي وموضع بدأ يأثر علي كل حاجه فيا .

• محزن
التفاعلات: ماستر_جو
اعمل ايه اذا كنت حاسس اني وصلت القاع وقرفان من كل حاجه و حاسس اني بكره كل حوالي وموضع بدأ يأثر علي كل حاجه فيا .
عليك مراجعة نفسك بواقعيه دون تحميل نفسك فوق قدراتها وطاقتها

جميل جدا .. اقترح اعطاء الموضوع المثبت مظهرا مميزا و ان يكون له مدة معينة يعود بعدها كموضوع عادي و ذلك لاعطاء المجال للتجديد و المزيد من المشاركات.. احترامي لكم
لو سمحت معظم القصص المفروض تتراجع .. أكترهم يكتب إن سنه ( مثلا ) 22 سنه ,بعدها يكتب سن والدته 35 سنه .. يعنى هى إتجوزت كان سنها 13 سنه ؟ وغيره كتييير . واحد كاتب إن سنه 28 سنه وأمه 43 سنه .. وكتيير من هذا المنوال .. طبعا من البدايه . القصه ماسخه .. تحاول تعيش معاها . متعرفش . معظم القصص من النوع ده .. مفيش حد بيراجع ؟

با ويت تنزعوا التثبيت للعشر مواضيع الي في ركن الفضفضة الي بسعيدو نفس الفكرة تحذير و حذاري :))) الاول

احبائى وأصدقائى وأعضاء المنتدى من وراد قسم الفضفضه الأعزاء
أتت لى فكره بسيطه
هى أننا فى المنتدى كطاقم اشراف نعمل على مساعدتكم لتحسين جوده المعروض من الموضوعات وكذلك تنظيم الموضوعات وما تحتويه حتى لا يسبب لكم ازعاج
وبما أننا نعمل لكم وبكم وأنتم شركاء أساسيين فى المنتدى جاءت لى الفكرة كالتالى
اولا هيكون الموضوع هنا لترشيح حضراتكم لموضوعات قيمه يمكن تثبيتها لمدد مختلفه وفقا لقوة الموضوع
( بمعنى ان فى موضوعات قيميه ممكن احنا كاشراف ما نأخدش بالنا منها من كثرة المواضيع المعروضه وتركيزنا على تنقية الموضوعات وهنا دوركم انتم بعرض الموضوع القيم المحتاج للتثبيت)
ثانيا الموضوع الذى يتم ترشيحه للتثبيت هنحاول نعمل منشن فيه لأكبر عدد من أصدقائنا علشان يناقشوا كاتب الموضوع ويتبادلوا مع بعض الخبرات وده هيكون تحفيز للعضو صاحب الموضوع انه يكتب موضوعات قيمه أكثر
طيب اى موضوع هيتم ترشيحه للتثبيت هيتم تثبيته بناء على معطيين
الاول تقييم طاقم الاشراف للموضوع

والثانى عدد المتفاعلين على الترشيح بزر الاعجاب
يعنى مش اى موضوع هيترشح هيتثبت وخلاص علشان ما فيش حد يحط اى موضوع والسلام
اذا الفكرة لاقت استحسانكم هيتم تطويرها
ولو عندكم اى مقترحات للتطوير سواء للفكرة او للقسم عموما ياريت ما تتأخروش وتكتبوها
انا جديد معاكو هنا

تقتراح جميل وكويس اوى

• عجبني
التفاعلات: التبادل مطلوب
طب م تعمل روم شات للناس ف المنتدي بدل مواضيع التعارف و اللي يبقي رخم ف كلامه يتحظر او يتبند

• عجبني
التفاعلات: H..
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكره جميله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%