NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اها ولله تعبت عاوزه حياتي تبقي عباره عن بيوتي سنتر واستوريهات تيك توك صور خروجات سرير نوم مش عاوزه حاجه تانيه بجد😂😂😂
اكييييداحلا جو

عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
بصي هو يمكن مفهوم عندي وعند شباب كتير ان طالما وصلتي انك تهتمي برجلك الاهتمام ده كله يبقي انتي حرفيااااااااا بتلمعي ووصلتي لاقصي درجات الاهتمام بالنفس والنضافة والنعومة 😅

عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
الراجل عموما لما بيشوف أنثي مهتمة ب نضافة جسمها بيكون عايز يدوق كل حتة من جسمها من اول رجلها لحد شفايفها مروراً بكل الأعضاء الأخري طبعا ، والموضوع عادي ان قدم أنثي تعجب رجل ويحب يبوسها او يلحسها ، لكن المهم ان الموضوع ميزيدش عن حده يعني يهتم بباقي الجسم اكتر من الرجل ، علمياً برضو ان فيه نهايات عصبية في القدم بتثير الرجل جنسياً
أتمني أكون أفدتك🤡

• حبيته
التفاعلات: jjojja
صباح الفل يا ملكه. المثير في الرجل. بيدل علي نظافه وعظمه الست

• عجبني
التفاعلات: jjojja
هفهمك
لما يلاقى رجل نضيفة وبيضة وتحسى من البياض عروقها باينة من كتر ما هى شفافة بيقعد يتخيل باقى جسمك وكل عضو فيه بداية من وشك مرورا بلون حلمة بزازك وفخادك البيضة واخيرا كسك الوردى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%