NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dr.èşšäm

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مسائكم جميل بتوقيتي...... اما بعد
يا جماعه اليوم كنت هعمل علاقه مع واحده لسه عارفها جديد...
بعد ما دخلنا وعملنا شاي وشربنا الشاي وعندي شيشه عملنا حجرين وشربناهم وظبطنا الدنيا وقامت رقصت حبه حلوين وقمت قفشتها من وسطها ودخلنا الاوضه وبتقلعني واقلعها اما قلعتها الاندر لقيت خره خره خره قرف كسها مش باين من كتر الشعر الشعر مالي كسها لدرجة انا معرفتش لون كسها اي من كسافة الشعر وكولو طبعا و**** ل قلتلكم اني بقرف جدا لدرجة اني رجعت مش هتصدقو وقلتلها تدخل تنضف القرف ده وبالفعل دخلت نضفت كسها وكسها حميل نيك اول متحلق وشكلو حلو اووي وفتح نفسي اني انيك بعد مكنت بفكر امشيها بس حرفيا يا جماعه كنو قرفان......
.
نصيحتي بقا للبنات متحطيش نفسك ف موقف ابن مرن زي ده ان ممكن يتقالك امشي او روحي طلامه عارفه اني في طالعه انضفي حتي لو انتي طبعتك وسخه...
.
وفالعموم النضافه حلوا وخليكي نضيفه دائما... ♥🌹

• عجبني
التفاعلات: Teto79, ناروتو شيبودن (معاذ), رسام المشاعر و 2 آخرين
كلام سليم بس فيه بيحب بشعر الدنيا ازواق كان لازم تبقي واضح

@MASEM0

قولي يباشا رايك ولا اي؟!​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد ما دخلنا وعملنا شاي وشربنا الشاي وعندي شيشه عملنا حجرين وشربناهم وظبطنا الدنيا وقامت رقصت حبه حلوين وقمت قفشتها من وسطها ودخلنا الاوضه وبتقلعني واقلعها اما قلعتها الاندر لقيت خره خره خره قرف كسها مش باين من كتر الشعر الشعر مالي كسها لدرجة انا معرفتش لون كسها اي من كسافة الشعر وكولو طبعا و**** ل قلتلكم اني بقرف جدا لدرجة اني رجعت مش هتصدقو وقلتلها تدخل تنضف القرف ده وبالفعل دخلت نضفت كسها وكسها حميل نيك اول متحلق وشكلو حلو اووي وفتح نفسي اني انيك بعد مكنت بفكر امشيها بس حرفيا يا جماعه كنو قرفان......
.
نصيحتي بقا للبنات متحطيش نفسك ف موقف ابن مرن زي ده ان ممكن يتقالك امشي او روحي طلامه عارفه اني في طالعه انضفي حتي لو انتي طبعتك وسخه...
.
رايي عن النظافة اكيد النظافة حلوه للبنت في جميع جسمها

• أتفق
التفاعلات: Dr.èşšäm
  • عجبني
انا مره سالت بنت ليه سيباه كدي قالت بيكون ممتع اكتر وانا بعمل العاده

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
عندك حق اهم حاجة النضافة الشخصية بس للطرفين

• أتفق
انا مره سالت بنت ليه سيباه كدي قالت بيكون ممتع اكتر وانا بعمل العاده
هسال ف الحوار ده بس مش عارف فعلا

• أتفق
بص أنا لو هعمل علاقة و لو كانت زي مبتقول مشعرة بس نظيفة ، انا عادي ميفرقش معايا

• أتفق
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
.
.
تصرفك مظبوط

النظافة سلوك إنساني فطري يا عزيزى
النظافة لازمة بدون شك
ما رأيته أنت هو عدم إهتمام منها بتلك المنطقة
بغض النظر عن وجود شعر أو إزالته
فى ستات بتحب التغيير فبتترك شعر لكن بتهذيب شكله و رسم بشكل معينه فى منطقة العانه
بمعني بعيداً عن منطقة الشفرين تماماً
الخلاصة النظافة أساس بلا شك
و التغيير حلو مفيش كلام

• عجبني
التفاعلات: dark devil
بص أنا لو هعمل علاقة و لو كانت زي مبتقول مشعرة بس نظيفة ، انا عادي ميفرقش معايا
يعني اي نظيفه بس مشعره مهو يا نظيفه يا مشعره

• بيضحكني
التفاعلات: czlo.15 و جدو سامى 🕊️ 𓁈

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل