NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ادوني نصايح لو عايزه اكتب قصه 😂❤
خلى القصة واقعية و منطقية يعنى مينفعش واحد داير على عيلة كاملة مثلا بينيك فيهم
مينفعش يبقا بطل القصة هو الفظيع المريع الحنين الجامد العنتيل صاحب كل الناس و كله بيحبه محدش بيكرهه و لا فيه أى مشاكل ( فيه قصة كده ممكن ابقا ابعتلك أسمها أو اللينك تشوفى بنفسك بس فى الرسائل علشان صاحبها ميزعلش )
بصى سيبيى خيالك يسرح و لو فيه أحداث من حياتك ممكن تضيفيها و لو فيه أحداث كان نفسك تحصل برضه ضيفيها و اعملى ميكس بينهم

ما بين الناس اللى بتكتب حاليا أأقدر أنصحك بأنك تشوفى قصص @معز ١٤ لأن أسلوبه و قصصه حلوة جدااا

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
ابتدي بحاحة عشتيها و ابتدي العبي حواليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متأڤوريش فيها وخليها قريبه للواقع وخلي فيها تشويق من نحيه ان الافكار متحكيش انها هتتعمل وبعدين اعمليها لا اعمليها وبعدين قولي فلاش باك وهكذا

القصة لازم تتبني علي حوار ودائما تختاري تعاطف أحد الطرفين البطل أو البطلة والأحداث ما بينهم ودائما تبدأي بفترة عمرية صغيرة وتسلسل احداث يعني عائلة البطل والبطل المهم الاول تعمل مضمون للقة وبعد كده توزعي الأحداث والهدف مش شرط جنس في الاول وبعد كده التدريج
في قصة اسمها الجريمة الجنسية في أول القصص الجنسية بالمندي أو اعملي بحث عليها شوفي فيها الرومانسية والحوار والمتعة ممكن دي تبقي تعليم ليكي لانها بجد تحفة فنية

القصة لازم تتبني علي حوار ودائما تختاري تعاطف أحد الطرفين البطل أو البطلة والأحداث ما بينهم ودائما تبدأي بفترة عمرية صغيرة وتسلسل احداث يعني عائلة البطل والبطل المهم الاول تعمل مضمون للقة وبعد كده توزعي الأحداث والهدف مش شرط جنس في الاول وبعد كده التدريج
في قصة اسمها الجريمة الجنسية في أول القصص الجنسية بالمندي أو اعملي بحث عليها شوفي فيها الرومانسية والحوار والمتعة ممكن دي تبقي تعليم ليكي لانها بجد تحفة فنية
فيه عندك في القسم المخصص لكتاب وكاتبات القصة، نصائح تقنية بتفصيل، تتحدث اولا عن ضرورة وجود فكرة مركزية تسعى القصة لمعالجتها. وتضع لها احداثا شخصيات، ويساهم الحوار في بناء الأحداث وتطوير الحبكة.. ويكلف الكاتب دور الراوي لأحد أبطال القصة أو يحكيها بضمير الغائب أو يوزع السرد على عدة شخصيات. وطبعا هناك الوصف الذي يقدم للقارئ معلومات عن الفضاءات التي تدور فيها الأحداث وعن الشخصيات والزمن، وهكذا. والقصص التي لا تتوفر على فكرة رئيسية لها مغزى لا تستحق تسمية قصة

متفكريش تنشريها في دار النشر المصريه 🙂💔

اكتبي عن محارم منزلي للمتعة فقط مجنونه الفكره

عن محارم منزلي للمتعة فقط فاهمتني

انا مش جامد اوي كده
لأ يا ريس أنتا راجل محترم و كاتب كبير و أنا أصلا لما بدخل المنتدى علطول بشوف هل فيه جديد فى قصصك و لا لا قبل أى حاجة تانية و مع أحترامى للكل بس يمكن الوحيد اللى كنت هعمل كده معاه فى وجودك هو مايكل بس زى ما أنتا عارف مايكل غرق و مرجعش تانى

• عجبني
التفاعلات: معز ١٤
ه
لأ يا ريس أنتا راجل محترم و كاتب كبير و أنا أصلا لما بدخل المنتدى علطول بشوف هل فيه جديد فى قصصك و لا لا قبل أى حاجة تانية و مع أحترامى للكل بس يمكن الوحيد اللى كنت هعمل كده معاه فى وجودك هو مايكل بس زى ما أنتا عارف مايكل غرق و مرجعش تانى
و بس مشغول شويه

ه

و بس مشغول شويه
أنا متفهم , أتمنى تخلص الظروف اللى معطلة ابداعك و ترجع لنا بنفس القوة و النشاط بتوع زمان

• أتفق
التفاعلات: CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%