NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مبقتش عارفه ابقي فرفوشه بجد لو حد خبطني بس بعيط معدش قادره ع الحاجات اللي بتديني ع دماغي من وانا صغيره لسه
يا بنتي دي تراكمات مواقف حصلت معاكي ظاهريا ماثرتش فيكي بس سابت علامه جواكي لما المواقف كترت العلامات اتراكمت ف بنيجي عند نقطه معينه و مش بنستحمل و مش بيبقا عندنا طاقه ف التراكمات دي بتخرج الي هو انتي فيه دلوقتي هتاخد فترتها و تعدي
طيب الحل اي بقا
انك تفرفشي و تضحكي و تقعدي مع الناس الفرفوشه الي تديكي طاقه ايجابيه و تخليكي فرفوشه مش الي تفضل تكلمك و تقومي من معاهم تروحي تنتحري علي طوول 😂😂😂
معلش بقا ساعات بسرح و بقول شوويه كلام كبير 😅😅

ازيكو يبشر
اشطر كتكوت نفسيته زي الزفت ف في حلقة انهارده
م هقلك نصيحه من بنت مش فاهمه حاجه ف الحياه
انت اللي هتقولي نصيحه انت اكتسبتها من الحياه
ونصيحه لفقفدان الشغف دي ليا🙂
ونصيحه كنت تتمني حد يقولهالك وانت صغير؟
نا بجد يعني كنت محتاجه حد يقولي ان الناس فترات بمعني اللي معاك انهارده ممكن ميكونش معاك بكره متتعلقش اوي عشان متاخدش خازوق كبير يدمر نفسيتك عشان حد ميستاهلش ايا كان صحاب حب ال اخره
بث كده
متثقش فى اى حد مهما كان وخليك عارف مهما حكيت محدش هيفهمك غير نفسك بس حتى أهلك بردو انت الوحيد اللى فاهم نفسك فا متتعبش نفسك وتحكى لحد الا لو عايز تفضفض بس مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: Bandoda
يا بنتي دي تراكمات مواقف حصلت معاكي ظاهريا ماثرتش فيكي بس سابت علامه جواكي لما المواقف كترت العلامات اتراكمت ف بنيجي عند نقطه معينه و مش بنستحمل و مش بيبقا عندنا طاقه ف التراكمات دي بتخرج الي هو انتي فيه دلوقتي هتاخد فترتها و تعدي
طيب الحل اي بقا
انك تفرفشي و تضحكي و تقعدي مع الناس الفرفوشه الي تديكي طاقه ايجابيه و تخليكي فرفوشه مش الي تفضل تكلمك و تقومي من معاهم تروحي تنتحري علي طوول 😂😂😂
معلش بقا ساعات بسرح و بقول شوويه كلام كبير 😅😅
عادي عادي

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى ناس تستاهل أنى أضحى عشانهم

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و Ayaat
بصي مش كل الناس تستاهل ف لو في 10 يستاهلو هيطلع واحد منهم ميستاهلش و يغير نظرتك ل العشره الباقيين
فى زى الأهل وأعز الصحبات

فى زى الأهل وأعز الصحبات
الاهل تمام بس دايما اعز الناس هما الي بياذونا مش الغريب و عن تجربه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Ayaat
  • حبيته
التفاعلات: Ayaat

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%