NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة نصيحة ياريت من الناس الخبرة

Hassan7080

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مراتي بتحب جدا من ورا ونفسها تجربه وحببتني فيه المشكلة كل ما اجي احاول بتتعب جامد والم صعب
هل في طريقة للموضوع ده ياريت حد يفيدنا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: drsniper666، أموت فى الجنس و real human
مراتي بتحب جدا من ورا ونفسها تجربه وحببتني فيه المشكلة كل ما اجي احاول بتتعب جامد والم صعب
في فيديهوات تعليميه علي يوتيوب وموافق متخصصه اجنبيه بتشرح كلام وصور وتجهيز وكل قد ايه تعمله .. يفضل تاخد العلم واصوله منها

• عجبني
التفاعلات: Hassan7080
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في الكريمات اللي بتساعد
ووضعيه
وفي مخدر موضعي بخليها ما تحسش

مزلقات ومخدر موضعي بريدوكايين

خد وقتك في توسيع خرمها بلاش استعجال 🔥🔥😈🔥🔥

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
👌🏻😉😍 هتبقو مدمنين خلفى

مش عارفه كنت لقيه حد.هنا بينصح أنه بلاش من ورا يعم احنا بنستخدم ورا عشان مش ينفع من قدام طب انت متحوزها كسها قصر ف حاجه يعني
بس لو مصر ع انك تنكها هي مش بتيجي بسهوله واحده واحده في جهاز بيتشري عشان تتفتح لو مش متاح انك تشتري عليك وعلي صباعك أو الخيار سيب الخياره ف طيزها طول اليوم وكل مره تكبر الخياره شويه لحد متوسع وتعرف تنكها فيها

• عجبني
التفاعلات: Hassan7080, Life Arch, efas و شخص آخر
دا بيحصل على مراحل
افضل داعبها فالمنطقة كل مرة تعمل علاقة معاها وكل مرة هتحس ان دا بيكون اقل الم ليها وحاول متوجعهاش خالص

مش عارفه كنت لقيه حد.هنا بينصح أنه بلاش من ورا يعم احنا بنستخدم ورا عشان مش ينفع من قدام طب انت متحوزها كسها قصر ف حاجه يعني
بس لو مصر ع انك تنكها هي مش بتيجي بسهوله واحده واحده في جهاز بيتشري عشان تتفتح لو مش متاح انك تشتري عليك وعلي صباعك أو الخيار سيب الخياره ف طيزها طول اليوم وكل مره تكبر الخياره شويه لحد متوسع وتعرف تنكها فيها
انتى بتشجعيه ولا ايه 🤣🤣🤣

واحده واحده الموضوع براحه اولا لازم تجيب مزلق ديوركس وتدخل صابع واحد الاول وبعدين تنضف المكان كويس ويفضل تجيب توبص بس انا شخصيا مش بحبه وفيه مرهم اسمه اميلا مخدر بس متخطش منه كتير علشان متفقدش المتعه وبعد كده ابدا دخل راس زوبرك بس واحده واحده هتلاقي كله بيدخل وتتمتع

الموضوع ابسط من كده يا جوجا

لا لو مش عاوز الست تتوجع اكيد لازم يعمل كدا
المخدر خطر على فكرة انا دكتور وعارف بقول ابه لانك ممكن تتعوري وانتي مش حاسه ده غير ان مفيش احساس

• عجبني
التفاعلات: jjojja
المخدر خطر على فكرة انا دكتور وعارف بقول ابه لانك ممكن تتعوري وانتي مش حاسه ده غير ان مفيش احساس
مقلتش مخدر أنا قلت خيار

يعني يفضل تتبع نصيحه عدم الجماع من ورا
بس لو انت مصر و هي مصممه فانتوا حريين

لجنو كايين مخدر موضعي + ديوركس بلاي
و هي تتشطف كويس و ممكن تستخدم ڤاچينال دوش

لازم توسع سنه سنه زي ما قالتلك چوجا هانم كده
الاول صباعك و تفضل بيه مره او اتنين و بعدين تكبر بحاجه اكبر منه مره او اتنين و هكذا و بعد ما تكون تمرست بحاجة مقاربه لحجم بتاعك و بعد ٦ مره مثلا
تبتدي انت بقي
مش مره واحده تدخله كله للآخر

• عجبني
التفاعلات: Hassan7080
نصيحه لو هي مراتك بلاش خلفي لانه بيلعب فيما بعد وبياثر على فتحة الشرج مع دخول الحمام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%