NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه بعد إذنكم محتاج نصيحة.. ياريت أي حد يشوف الموضوع يدخل ينصحني

Dr/osama

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرحبا... شباب انا عندي مشكلة كبيرة. أول حاجة انا بدرس في طب، المهم ده مأثر عليا جدا لأن طول السنة دراسة ومطحنة ومفيش لا خروجات ولا حتى قعدات مع الاهل إلا قليل ، بسبب الضغط البشع، ده عاملي كبت بشع، خصوصا إني بذاكر كتير علشان اطلع من الأوائل. المهم مرة دخلت كده على المواقع أياها
من ساعتها بقيت مدمن، مش هاممني ده، بس المشكلة انا مش بفتح نت خالص في الدراسة، ولما اخلص بحس بكمية كبت بشعة فبقعد اشوف المواقع إياها علشان اتخلص من الكبت ده وأعيش بعض المتعة اللي الكلية حرمتني منها.. بس المشكلة يا شباب اني مبقتش حتى عارف اتمتع بالفيديوهات، ولا بحس ان الكبت راح ولا حاجة، وفعلا مخنوق ومكبوت جدا، سألت حد قال لازم ممارسة على أرض الواقع علشان تخلص من الكبت ده،.
فمش عارف أعمل إيه واصلا معرفش حد خالص، وكمان مبقتش قادر وتعبان جدا.. فلو حد ممكن ينصحني نصيحة، ازاي الواحد يتخلص من الكبت ده، وطبعا ياريت محدش يقول ابعد عن الجنس وكده لانه مع الأسف بقى جزأ من حياتي ورفيق ليا... ممكن تفيدوني اعمل ايه ولو حد يعرف طريقة غير موضوع الفيدهات ممكن يكتبها في التعليقات... وشكرا جزيلا

• عجبني
التفاعلات: فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي ما بتتسحل ف دراستك وتنسي الجنس دور علي حاجه تتسحل فيها تشغل عقلك
انزل اشتعل العب رياضه
اقرا اشغل تفكيرك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى، Dr/osama و مرحب
زي ما بتتسحل ف دراستك وتنسي الجنس دور علي حاجه تتسحل فيها تشغل عقلك
انزل اشتعل العب رياضه
اقرا اشغل تفكيرك
شكرا لردك واهتمامك عزيزي... لكن الجنس فعلا ممتع ههه خاصة اني منطوي تماما . ولا حضرتك شايف إن البعد عن الموضوع ده أفضل حل؟

شكرا لردك واهتمامك عزيزي... لكن الجنس فعلا ممتع ههه خاصة اني منطوي تماما . ولا حضرتك شايف إن البعد عن الموضوع ده أفضل حل؟
الجنس ادمان لليجربه ميقدرش يبعد عنه
انت لسه ع البر
وصديقك ال قالك أن الممارسه هي الحل
بيسوحك😂
اشغل يومك ووقتك لحد م تخلص جامعتك وتشوف حالك

• عجبني
التفاعلات: زائر حبيب
الجنس ادمان لليجربه ميقدرش يبعد عنه
انت لسه ع البر
وصديقك ال قالك أن الممارسه هي الحل
بيسوحك😂
اشغل يومك ووقتك لحد م تخلص جامعتك وتشوف حالك
طيب هل الواحد يقدر يتخلص من الموضوع ده بسهولة؟ لأن فعليا الجنس ده بقى جزأ من حيااتي مع الأسف.. تقريبا الاجازة على رغم قلتها بقعد أبحث فى الحاجات دي.
أقصد التعافي من الموضوع ده سهل برأيك ولا ايه؟
وبخصوص صاحبي بيقول الكبت صعب ولازم تصاحب نسوان وكده.. طبعا انا كنت متردد، اللي هو ازاي دا انا عمري حتى ما صاحبت وانا قبل الكلية، هصاحبهم دلوقتي ازاي، فعلشان كده كنت متردد شوية.. وبشكرك لذوقك

• عجبني
التفاعلات: فكرى
صاحب بنات فى الكلية بس اعمل صداقات من غير ماتفكر فى الجنس او الارتباط هنلاقيك تنشغلت معاهم و نسيت الجنس اصلا

• عجبني
التفاعلات: Dr/osama
صاحب بنات فى الكلية بس اعمل صداقات من غير ماتفكر فى الجنس او الارتباط هنلاقيك تنشغلت معاهم و نسيت الجنس اصلا
شكرا للنصيحة ولذوقك، بس مصاحبة بنات الكلية أصلا غير ممكن، الواحد حرفيا مش فاضي للكلام ده لان الدراسة صعبة جدا. بس باجي في الاجازة بحس برغبة عجيبة وكبت بشع، لحد ما بقى الموضوع جزأ من حيااتي.... مرة تانية شكرا لحضرتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%