NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اي واحد عنده ميول انه يبقا سالب او بيفكر يجرب
ياريت يراجع نفسه اكتر من مرة ويتاكد من ميوله وان ده الاتجاه اللي هيمشي فيه وياريت ميكنش حد بيعمل ده بدافع فضول او تجربة لانها تجربة مؤلمة ومهينة وهتحس بندم كبير جدا
شوف السبب للي مخليك تحس انك سالب في الاول
وهل ده نتيجة انك مش لاقي حد من الجنس الاخر تمارس معاه ولا مجرد شهوة لان بجد الموضوع مؤلم وهياثر علي نفسيتك لوقت طويل وفي اهانة ليك

• عجبني
التفاعلات: مش عارفني, سالب مبتدئ, سالب طري و 4 آخرين
حد حكالي تجربته اكتر من حد وانها كانت مؤلمة ليهم ومفيش متعة يعتبر الموجب هو اللي بيتمتع وانا جربت العب بخيارة ولقيت فعلا الموضوع صح
غير الناس للي كلمتهم لقتهم عايزين ينيكوا وخلاص

حد حكالي تجربته اكتر من حد وانها كانت مؤلمة ليهم ومفيش متعة يعتبر الموجب هو اللي بيتمتع وانا جربت العب بخيارة ولقيت فعلا الموضوع صح
طيب هو ممكن يكون كلامك صح بس مش دايما خالص

وماتخدش اني بقلك كده عشان عايز اجيب معك سكه لا بس لان في كتير سوالب مش فاهمين الي بيحصل

• عجبني
التفاعلات: Mohamed hassan404
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي واحد عنده ميول انه يبقا سالب او بيفكر يجرب
ياريت يراجع نفسه اكتر من مرة ويتاكد من ميوله وان ده الاتجاه اللي هيمشي فيه وياريت ميكنش حد بيعمل ده بدافع فضول او تجربة لانها تجربة مؤلمة ومهينة وهتحس بندم كبير جدا
شوف السبب للي مخليك تحس انك سالب في الاول
وهل ده نتيجة انك مش لاقي حد من الجنس الاخر تمارس معاه ولا مجرد شهوة لان بجد الموضوع مؤلم وهياثر علي نفسيتك لوقت طويل وفي اهانة ليك
هتبقي اهانه لو كان الموجب عايزه لشهوه وبس أما إذا كان فيه احترام وتقدير هتلاقي العلاقه فيها استمتاع وكله بالاتفاق

• حبيته
التفاعلات: Modymoony
رفض انى ابقي سالب لانى اعتقد لو جربت هارد خلاص كده هبقي كسرت كل الحواجز و هعيش كده وانا مش حابب كده
لاتعيش سالب عيش مبادل

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%