NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: أبو كيفو و Yara 454
  • بيضحكني
التفاعلات: أبو كيفو
  • حبيته
التفاعلات: Yara 454
مش فاكرك صراحه هو انتي كنتي هنا من امتي🤨

المنتدي هنا مش اول مره ادخل فيه انا من زماااااااااان بدخل اعمل اكونت وازهق أو يحصل عندي مشكله اقفل الاكونت وارجع اعمل واحد جديد تاني بس الثابت انو بقا جزء من يومي من ايام
بيكهام وجوبا اول ما كانو موجودين ونشاطهم عالي عالموقع ومني قبل ماتتشهر وتبقي من فاشيونيستا الموقع 😂😂 ومدام دعاء اللي لسه فاكره اول موضوع قريتو ليها وخوفها حرصها علي سريه علاقاتها واتكلمنا كام مره وغيرهم كتير وعاوزه اقولكم أنا بحب الموقع دا اووووووووووووي وبحب الناس اللي فيه اووووووووووووي
ويلكم بااااااااااك 😍

• حبيته
بس انتى معندكيش حب المغامرة
المنتدي هنا مش اول مره ادخل فيه انا من زماااااااااان بدخل اعمل اكونت وازهق أو يحصل عندي مشكله اقفل الاكونت وارجع اعمل واحد جديد تاني بس الثابت انو بقا جزء من يومي من ايام
بيكهام وجوبا اول ما كانو موجودين ونشاطهم عالي عالموقع ومني قبل ماتتشهر وتبقي من فاشيونيستا الموقع 😂😂 ومدام دعاء اللي لسه فاكره اول موضوع قريتو ليها وخوفها حرصها علي سريه علاقاتها واتكلمنا كام مره وغيرهم كتير وعاوزه اقولكم أنا بحب الموقع دا اووووووووووووي وبحب الناس اللي فيه اووووووووووووي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
مبكلمش حيحانين 😂
ليه بتقولي كده جربتينى علي فكرة أنا جاد جدا وفى سرية وخدي ضماناتك
تعالي نكمل فى الخاص
أنا من بحري فى اسكندرية

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و أبو كيفو
انا بقا هنا من ايام الديسكورد ومن قبلها بس مكنتش عامل اكونت جيت من سنتين او تلاته عملت اكونت وبقيت بتكلم بقا

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%