NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: T i to
ي بليييييييييييييييييييييييييييييييله 🙂😂

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: T i to
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
ي بليييييييييييييييييييييييييييييييله 🙂😂
يسطا الهتاف ده مسروق مننا اصلا من زمان يعني انتم بتحفلوا علينا بهتاف سارقينوا مننا . فين الكريتيف؟😂

• بيضحكني
يسطا الهتاف ده مسروق مننا اصلا من زمان يعني انتم بتحفلوا علينا بهتاف سارقينوا مننا . فين الكريتيف؟😂
لا لا ي جدع مستحيل 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا لا ي جدع مستحيل 😂
ايام الوايت نايتس و سيد مشاعب و مصطفي طبلة كان بيتقال كهزار و ترول و بعدها اتاخد و بقا هتاف علينا و 98% من اللي بيرددوا الجمله دي ميعرفوش الحوار ده فعلا

• عجبني
التفاعلات: سماح قرني
المنتدي هنا مش اول مره ادخل فيه انا من زماااااااااان بدخل اعمل اكونت وازهق أو يحصل عندي مشكله اقفل الاكونت وارجع اعمل واحد جديد تاني بس الثابت انو بقا جزء من يومي من ايام
بيكهام وجوبا اول ما كانو موجودين ونشاطهم عالي عالموقع ومني قبل ماتتشهر وتبقي من فاشيونيستا الموقع 😂😂 ومدام دعاء اللي لسه فاكره اول موضوع قريتو ليها وخوفها حرصها علي سريه علاقاتها واتكلمنا كام مره وغيرهم كتير وعاوزه اقولكم أنا بحب الموقع دا اووووووووووووي وبحب الناس اللي فيه اووووووووووووي
انا كدا برضو

• حبيته
التفاعلات: Yara 454
ايام الوايت نايتس و سيد مشاعب و مصطفي طبلة كان بيتقال كهزار و ترول و بعدها اتاخد و بقا هتاف علينا و 98% من اللي بيرددوا الجمله دي ميعرفوش الحوار ده فعلا
اهم حاجه اننا نستفزكوا وخلاص 😂
مش مهم الباقي 😂😂😂😂😂😂

المنتدي في القلب

اهم حاجه اننا نستفزكوا وخلاص 😂
مش مهم الباقي 😂😂😂😂😂😂
اصل اللي يعرفوا الموضوع ده مش بيستفزوا و بعدين مالها البليلة و**** بحبها يا جدع😂
افرحوا يا عم و انبسطوا الهتاف هتافكم😂😂

• بيضحكني
و الموقع بيحبك و الاعضاء بتحبك و أنا بحبك 😍😍🌹😁

• حبيته
التفاعلات: Yara 454

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%