NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتاع_نسوان

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
بما ان ناس كتير هنا بتحب تبادل او بتهيج من الأفكار دى و انا منهم ، هل الموضوع حقيقى و نسبته اد ايه ، تعرف حد بيبادل، حد يعرف قصص ؟

• عجبني
التفاعلات: Ahmed atkol
اعرف ناس كتير و الحوار عادي

• عجبني
قليل معظم بتوع التبادل هنا هتلاقيهم عايزين يبينوا أن هما الفحول وبيركزوا اكتر أنهم يكونوا هما اللى بينيكوا اكتر ما بيتبادلوا مع بعض

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عرفه

• عجبني
قليل معظم بتوع التبادل هنا هتلاقيهم عايزين يبينوا أن هما الفحول وبيركزوا اكتر أنهم يكونوا هما اللى بينيكوا اكتر ما بيتبادلوا مع بعض
ده اسمه خيال هو لما يخرج المني يرجع لي عقله

• عجبني
التفاعلات: mido46xxx و Ahmed atkol
ازاى ؟ مع معارف ولا تعارف عالنت ؟
لا صحابي من عالنت و بكلمهم فون و اعرفهم .. الموضوع بيبقي عادي .. الطرفين بيعملوا الي بيحبوه مش لازم تبقي العلاقه فيها موجب دايما

• عجبني
  • عجبني
لا خالص .. او ممكن قصدك ع الي منتشرين هنا .. بس الي اعرفهم و مثليين بجد و بيخرجوا سوا و بيقضوا وقت كتير اوي مع بعض
دول عوزين يموتو قبل ما يتكثرو

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف, بتاع_نسوان, Moheb sex و شخص آخر
بصراحة الموضوع ظريف اوى بس هو ينفع فانتازي اكتر من حقيقة، خلينا متفقين ان كلنا عايزين ننط على بعض لو عرفنا 😂

• عجبني
  • عجبني
بصراحة الموضوع ظريف اوى بس هو ينفع فانتازي اكتر من حقيقة، خلينا متفقين ان كلنا عايزين ننط على بعض لو عرفنا 😂
هو كدا بس فيه فرق كبير بين الشهوة و الميول
هو كان بيتكلم عن الميول .. لكن الشهوة طبعا زي كلكوا بتقولوا

• عجبني
و خلو بالكم ان في ناس بتحب التبادل السوفت و دول بيخرجه و يتفسحه اصدقاء و ما بيبقاش في ادخال

تنويه بس ، السؤال كان تهريج و فضفضة و الكلام ده غلط و له أضرار كتيرة جدا، ارجو محدش ياخده جد، انا مش مسئول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%