NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسير الرغبه

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا بنوتي احساسي أنثوي بشده عندما يمارس معي أحد أو اقوم بالممارسة مع نفسي عن طريق الصناعي أو غير حاجه وحتى من اسمع أحد يكلمني بصيغة الانثى عضوي الذكري يبقى مثل ماهو لايحرك ساكنا ولكن يقوم بتنزيل ماده لزجه مثل البنت عندما تداعبها تقوم بانزال ماده من كسها تجعله رطبا ولا اعلم سبب نزولها هل له علاقه بهرموناتي الأنثوية أو عضوي يعتبر زنبور وليس عضوا ذكرا ممكن احد يفيدني بتعليق وشكرا

• حبيته
التفاعلات: Mohamed AlSudani
هذا كله كلام من خيالك
انت تخرج شيئا قبل المني فقط

• عجبني
التفاعلات: اسير الرغبه و صعيدي هايج
انا بنوتي احساسي أنثوي بشده عندما يمارس معي أحد أو اقوم بالممارسة مع نفسي عن طريق الصناعي أو غير حاجه وحتى من اسمع أحد يكلمني بصيغة الانثى عضوي الذكري يبقى مثل ماهو لايحرك ساكنا ولكن يقوم بتنزيل ماده لزجه مثل البنت عندما تداعبها تقوم بانزال ماده من كسها تجعله رطبا ولا اعلم سبب نزولها هل له علاقه بهرموناتي الأنثوية أو عضوي يعتبر زنبور وليس عضوا ذكرا ممكن احد يفيدني بتعليق وشكرا
كنت فاليونان ياريت
التقيت فيكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل ال بيحصل إثاره وال بيخرج اسمه المذي بنسبة كبيره سبب خروجه إثاره ومعادله حمضيه بالمعني الدارك والمعني الأسهل
لكن انت محتاج تعمل تحاليل كتير وتعرف أسباب ميولك دي

• عجبني
التفاعلات: اسير الرغبه و koko0o0
اه الأمراض كل شيئ ، من أول الإيدز لحد سقوط في العضله ووقتها هتحتاج تدخل جراحي وتحكم في عمليات الإخراج يكاد يوصل لحالة الإنعدام

• عجبني
التفاعلات: koko0o0
اه الأمراض كل شيئ ، من أول الإيدز لحد سقوط في العضله ووقتها هتحتاج تدخل جراحي وتحكم في عمليات الإخراج يكاد يوصل لحالة الإنعدام
كل دا من النيك الخلفة

كلمينى عاوز استلك على حاجه

• عجبني
التفاعلات: اسير الرغبه
كل ال بيحصل إثاره وال بيخرج اسمه المذي بنسبة كبيره سبب خروجه إثاره ومعادله حمضيه بالمعني الدارك والمعني الأسهل
لكن انت محتاج تعمل تحاليل كتير وتعرف أسباب ميولك دي
تمام

عادى انتا عشان مش بتلمسو دعك الزبر بيسرع القذف

• عجبني
التفاعلات: اسير الرغبه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%