NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هختار عنتيل المحله مره و اتنين و عشره الراجل كان استاذ مش بس حجم لكن اداء و خبره و حاجات تانيه شخصيه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و zobry kbeer
هختار عنتيل المحله مره و اتنين و عشره الراجل كان استاذ مش بس حجم لكن اداء و خبره و حاجات تانيه شخصيه
أنا مش شايف فيه ميزة أن كل الستات دي تنام معاه

مش عارفه اقولك سلامة النظر ولا ايه بس يمكن عشان انت مكنتش بتركز فيه هو و بتركز مع اللى معاه

هو شكلا مقبول و عادى جدا مش خارق الوسامه يعنى بس هو معوض دا بحاجات تانيه كتير

كلامك صحيح بعضهن تشوفهن جميلات بس مالك اي مشاعر او احاسيس لديهم وبعضهم تلاقيها بسيطه حتى ممكن تكون بياعه خضار او في كشك ويجي نفسك عليها غير اللي في الشارع محطه كل زينتها

مش عارفه اقولك سلامة النظر ولا ايه بس يمكن عشان انت مكنتش بتركز فيه هو و بتركز مع اللى معاه

هو شكلا مقبول و عادى جدا مش خارق الوسامه يعنى بس هو معوض دا بحاجات تانيه كتير
هو بتاعه اللي عجبهم فيه

هو بتاعه اللي عجبهم فيه
ارجع الكومنت الاصلى تانى مهو لو على البتاع بس كنت قولت اى واحد اجنبى من اللى عندهم رجل تالته بين رجلهم

ارجع الكومنت الاصلى تانى مهو لو على البتاع بس كنت قولت اى واحد اجنبى من اللى عندهم رجل تالته بين رجلهم
عايز اتكلم معاكي شويه لو مش حيضايقك فى الخاص

اللي خلاني احبها انها شكل اخت مرات اخويا نسخة بنسبة 90 % 😂 😂 😂
ايش اللي مخليك بعيد تقدم لاخت صديقك كيف طريقه حبك لها حب نظيف ولا حب حركات في كلا الحالتين حاول معاها بهذه الطريقه او الطريقه الاخرى

ايش اللي مخليك بعيد تقدم لاخت صديقك كيف طريقه حبك لها حب نظيف ولا حب حركات في كلا الحالتين حاول معاها بهذه الطريقه او الطريقه الاخرى
لا طبعاً لا اقرب منها ولا ابصلها ولا أكلمها

لا طبعاً لا اقرب منها ولا ابصلها ولا أكلمها
جوي قلبك يا شيخ يمكن انهي رايدك مثل ما انت رايدها بس تشتي الخطوه الاولى جوي قلبك يا حبيبي يا بعد قلبي

في غيرها مايا خليفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اليسون تايلور

الملكة مايا خليفة

لو قولتلك تختار نجمه من نجوم البرنو تمارس معاها الجنس هتكون مين
وانتي لو خيروكي بين نجم من نجوم البرنو الرجال ينام معاكي هتختاري مين
انا عن نفسي هختار انجيلا وايت 😁❤️
باميلا روس

انا سمعت عنه بس مشوفتلوش حاجة
مين الشخص دا للدرجة يستحق دا ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%