NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في ناس مشكلتها انها مش قادرة تقول سبب زعلها الحقيقي فبتقول اي سبب وخلاص فتبان انها مزودها وان الموضوع مش مستاهل لده كله بس هو في سبب جواها مأثر فيها بس مش هينفع يتقال بيكتفوا بالسكوت لانهم فاهمين كويس ان ولا حاجه هتنفع تتقال ولا حد هيفهم
أنا لا أعرفك و لكن كوني بخير لأجل نفسك و لأجل أحبابك و كله صدقيني هيعدي 💞

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed و ماستر_جو
لماذا لا تظني انك من رسمتي هذا في ظنك
مشكلة البشر عموما انهم يطبقون علي الذي أمامهم ما رسموه في عقولهم
فمثلا تظن ان الي قدامك بيحبك و هو بيكرهك و لو حد قلك مش هتصدقة
او اتخيلت انت الي قدامك عاوز يضايقك

الانسان يستطيع ان يريح نفسه بان يبحث عن الحيقية لا غير

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في ناس مشكلتها انها مش قادرة تقول سبب زعلها الحقيقي فبتقول اي سبب وخلاص فتبان انها مزودها وان الموضوع مش مستاهل لده كله بس هو في سبب جواها مأثر فيها بس مش هينفع يتقال بيكتفوا بالسكوت لانهم فاهمين كويس ان ولا حاجه هتنفع تتقال ولا حد هيفهم
مفيش حد زعله هين حتى لو كان السبب انه محدش سألو كباسة الشاية بتاعته سكرها اية
الحياة مليانه مشاكل و كل واحد فينا بياخد نصيبه
مفيش حياة منغير زعل المهم انك متخليهوش جواكي الكلام الي متقلش في وقته حيفضل محبوس جواكي إلى ما لا نهاية و حيفضل يتردد جوه دماغك للأبد
فلو مش حينفع تقزلية لحد اكتبية فب ورقة و احرقيها بعدها علشان رمادها يتبعتر في السما يمكن يوصل للي متقلوش 🙏

• عجبني
فى اشيا لو تتقال بسرعه تتفادا أذاها زي مثلا شهدة مجرم قتل واتسجن برى مكانه لو كتمت زعلي لحدالبري ما يموت تفتكري لو اتكلم هيغير شي هل البري هيرجع

• عجبني
اللى بتحبه عاتبه . واللى ما بتحبوش لا تعاتبه وابعد عنه

• عجبني
يمكن علشان معرفناش نختار صديق لينا او حبيب او اخ يسمعنا ويفهمنا ويهون علينا ؟ ولو اخترنا صحابنا صح يمكن وقتها هنتكلم بصراحه عن كل حاجه توجعنا من غير منخبي وهنكون متأكدين ان الي بيسمعنا حد يفهمنا كويس ويفهم وجعنا وهيعمل كا حاجه يقدر عليها علشان نرتاح ونبتسم لحد ماينسينا وجعنا وهمومنا.

انا بتمنى تلاقي حد تقوليلو كل الي جواكي وانتي متطمنه انو هيفهمك ويحس بكلامك ووجعك ويحاول يبسطك وينسيكي همومك 🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed و ماستر_جو
لكل انسان ظروفه و نفسيته اكيد

• عجبني
يمكن علشان معرفناش نختار صديق لينا او حبيب او اخ يسمعنا ويفهمنا ويهون علينا ؟ ولو اخترنا صحابنا صح يمكن وقتها هنتكلم بصراحه عن كل حاجه توجعنا من غير منخبي وهنكون متأكدين ان الي بيسمعنا حد يفهمنا كويس ويفهم وجعنا وهيعمل كا حاجه يقدر عليها علشان نرتاح ونبتسم لحد ماينسينا وجعنا وهمومنا.

انا بتمنى تلاقي حد تقوليلو كل الي جواكي وانتي متطمنه انو هيفهمك ويحس بكلامك ووجعك ويحاول يبسطك وينسيكي همومك 🌹🌹
🥀🥀

• محزن
التفاعلات: 𝕄𝔸𝕃𝔸𝕂 𝔸𝕃𝕀

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%