NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة ميولي الي مش عارفه

عايز رأيكم ف الموضوع دا انا دلوقتي انسان طبيعي بحب الحريم وبهيج عليهم زي اي حد ومصاحب بس وانا صغير حد ناكني وانا ف الحضانه ومكنتش فاهم اي الي بيحصل وفهمت لما كبرت ومن ساعتها وانا عندي الميول دي وبنيك نفسي علطول بخيار وكدا بس في نفس الوقت لما تيجي فكره اني ابقي سالب اشمئز م الموضوع ومش متخيل ان حد ينام معايا بس اوقات ببقي هيجان وعايز انيك نفسي واوقات ببقي مش طايق الموضوع دا هي فترات بس انا بقالي كام سنه عالموضوع دا ف انا مش عارف كدا انا ميولي دي طبيعيه بسبب الي حصلي زمان دا وازاي ارجع لطبيعتي ولما يجيلي احساس الهيجان دا اسيطر عليه

• عجبني
التفاعلات: soska79، el-korsan و noor22
الحصلك دا لغبطه في ميولك نتيجه تروما اثناء الصغر
حلها بسيط ومحتاج بس اراده منك
١-متحاولش تفتكر موقف الحصلك زمان او تحاول تتذكره ب اي شكل
٢- ابعت عن اي صور او فيديوهات او قصص فيها شذوذ
٣- مهما حصل متلعبش في طيزك بايدك او ب خياره مهما شعرت ب اكلان او حرقان فيها صدقني دا نفسي مش عضوي الاحساس دا
٤-اضرب عشرة كل ما تهيج لحد ما تتجوز بس وانت بتضرب
انت ميولك طبيعيه ومش شاذ خالص لكن وقت هيجان تروما قديمه بتظهر وبتقنع نفسك انك عايز تلعب في نفسك وان دا هيمتعك وشعور مختلف لكن اول ما تقذف هتشمئز وتقرف وهتقول اي هبل دا انا راجل ودي مش ميولي
السر انك تريح نفسك وقت هيجان علي طول لحد ما تتجوز بس ودنيا تمشي طبيعي ومع جواز هتنسي حوار دا بمتعتك مع مراتك الا لو رجعت تفتح مواقع اباحيه وتشوف حاجات فيها شذوذ
كل فكرة متحاولش تنمي موضوع وتكبره جواك لان كتير مكنوش شواذ ودخلو سكه بسبب تروما وقت الصغر
واوعي تحكم علي ميولك وقت هيجان لان وقت هيجان واحد ممكن يبقي اي حاجه شاذ ديوث خاضع اي حاجه تخليه مستمتع ويجيبهم لكن لو بعد ما خلص مكنش مبسوط ومضايق اعرف ان دي مش ميوله
كل فكرة شويه ارادة منك ومجهود وهتبقي تمام

• عجبني
التفاعلات: دقنى جامد، ManEgy و mmwwss
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%