NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين ممكن يوافق مامتة تلبس مفتوح فى مناسبة ؟

مفيش حاجة اسمها قاعات نسائة
قاعات الافراح واحدة بس بيبقي في فرق في المحيط اللي عايشة فية . واللبس المفتوح ميكنش قميص نوم يعني .اكيد بيكون فستان سهرة عادى ومفتوح من الضهر شوية او الصدر شوية مش يكون سكسي علي الملاء
نعم انا لم اقصد لباس فاضح ابدا اقصد لباس سهرة وافراح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mohamed shaker، لبنانية عسولة و MZO
فساتين السهرة بتكون كلها مفتوحة من علي الصدر ومن الظهر وبتكون خفيفة ومكسمة علي الجسم وقصيرة ،،، ولما كل الستات بتكون لابسه كده بتبقي حاجة عادية والكل بيستمتع بالمناظر الحلوة ومفيش حد بيضايق حد
ليس قصيرة الي درجة تكون فاضحة لا نعم تكون فساتين سهرة وتكون داخل صالة نسائية وليس مختلطة

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker، Cpl4fun و محترف اربعيني (ابوالخير)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليس قصيرة الي درجة تكون فاضحة لا نعم تكون فساتين سهرة وتكون داخل صالة نسائية وليس مختلطة
فستان سهرة عادي دا كتير بيلبسوة وخصوصا ام العريس او العروسة او اخت العريس او العروسة ..
بس زي ما قلت حسب المحيط والبيئة تللي حواليها
وانا عن نفسي حضرت سهرات وافراح ويكون فية فساتين سهرة .

فساتين السهرة بتكون كلها مفتوحة من علي الصدر ومن الظهر وبتكون خفيفة ومكسمة علي الجسم وقصيرة ،،، ولما كل الستات بتكون لابسه كده بتبقي حاجة عادية والكل بيستمتع بالمناظر الحلوة ومفيش حد بيضايق حد
اكيد

كلامك صح بتكون قصيرة فوق الركبة بشويه صغيرين ومفيش مشكله لما تكون السهرة مختلطة وخصوصا لما يكون كل الموجودين اصدقاء ومعارف محترمين

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
كلامك صح بتكون قصيرة فوق الركبة بشويه صغيرين ومفيش مشكله لما تكون السهرة مختلطة وخصوصا لما يكون كل الموجودين اصدقاء ومعارف محترمين
اكيد يا عزيزي وزي ما قلت الاهم تفكير المجتمع المحيط بك

يبقي هاد رئيك الخاص انا لا اوافقه

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Cpl4fun و لبنانية عسولة
مين ممكن يوافق مامتة تلبس مفتوح فى مناسبة واية هى حدود اللبس دا
انتي عاوزة تلبسي لغاية اي وانا اقولك تنزلي بيه ولا لا

مش غضبان ولا حاجة، لكن كنت متوقع رد غير كده، ودي حريه شخصية، وانت حر ما لم تضر
ما تشوف شر وأهلا بك

• أتفق
التفاعلات: Cpl4fun
نعم انا لم اقصد لباس فاضح ابدا اقصد لباس سهرة وافراح
انا مو شغلتي اوافق او ارفض
هو انا ابوها ؟! و**** ترميني بالنعال اذا قلت لها شو مسموح وشو ممنوع
وانا اثق بها وليس من طبع اسرتنا التدخل القمعي بالنساء لانه في ثقة بهن لهيك ما يصير شي برا الطريق

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%