NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المصري البصويت
الكلام المصرى فحتة تانى فشخ حرفياً لا يقارن بأى لغة او حتى اللهجات العربية التانية يجدعان احنا فالسكس جامدين لڤل الوحش فالإثارة والمتعة مع بعض 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: حيدر باشا 1 و jjojja
الكلام المصرى فحتة تانى فشخ حرفياً لا يقارن بأى لغة او حتى اللهجات العربية التانية يجدعان احنا فالسكس جامدين لڤل الوحش فالإثارة والمتعة مع بعض 😂😂
بهيج ع صوت النسوان بجد بيهيجو الحجر سواء شتيمه اثاره أداء اهات حجات كدا جامده

• بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: حيدر باشا 1، Sososex666 و ناجى الزبير
انتى ليز ولا اى حكايتك يبت انتى؟ 😉😂
بس الصراحة بيكونوا يهيجوا اى حد فعلا راجل او ست بيكون فى حاجات كده جامدة نيك 😂😂🔥

• لا تعليق
التفاعلات: jjojja
بس الصراحة بيكونوا يهيجوا اى حد فعلا راجل او ست بيكون فى حاجات كده جامدة نيك 😂😂🔥
اها عادي تفاريح كدا😂🫣

اها عادي تفاريح كدا😂🫣
اها انتى دايسة فكله يعنى لا جامدة واهو متفهم أنه بتمشى حالك لكن مصيرك يوم تتعكشى من معكشك يا مزة 😂

أنا قصدى هنا كلام الستات بيهيج الرجالة والستات مش أنه بهيج ع الرجالة لحسن المنتدى اتملى خ*لات والكلام بقا يتفهم غلط 🤦‍♂️😂

يعني اي اتعكش؟
مممم مش عارف اشرحهالك بس اقرب حاجة يمكن تتقفش أنا أقصد يعنى مصيرك تدخلى علاقة وتيجى على وشك وترمى البنات دول ع جنب 😂

مممم مش عارف اشرحهالك بس اقرب حاجة يمكن تتقفش أنا أقصد يعنى مصيرك تدخلى علاقة وتيجى على وشك وترمى البنات دول ع جنب 😂
والجامعة بيئة خصبة فشخ لكده

ايون حصل قلت الحوار تفريح لو زنقت معايا وم لقيه حاجه حلوه تشبعني

• محزن
شوف انا فيديوهات الديوث اللي مصور امو تجسس بيصورها و هى بتغير او بتستحمى بتبقى نااااااااااااااااااااااااااار بجد لما بيوروهاني بس مش بحتفظ بيها لانهم بيوروني مشفر

الفيدوهات اللى ليها قصة

• بيضحكني
التفاعلات: ME KOKO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس مش احسن من الخيلجه😂😂

امال بقا لو سمعتى واحده شقنى شق هتعملى اى😂😂

• بيضحكني
شوف انا فيديوهات الديوث اللي مصور امو تجسس بيصورها و هى بتغير او بتستحمى بتبقى نااااااااااااااااااااااااااار بجد لما بيوروهاني بس مش بحتفظ بيها لانهم بيوروني مشفر
مش عارف بس مظنش انها كلها بتبقا حقيقيه ممكن تكون من جوجل ولا انت رايك اى🤔

مش عارف بس مظنش انها كلها بتبقا حقيقيه ممكن تكون من جوجل ولا انت رايك اى🤔
انا بديث 8 و بيصورولي مخصوص و بالاثبات و دول حقيقي بيصورو امهاتهم و لما اقولهم افتحو لايف بيفتحو

• لا تعليق
التفاعلات: حيدر باشا 1
انا بديث 8 و بيصورولي مخصوص و بالاثبات و دول حقيقي بيصورو امهاتهم و لما اقولهم افتحو لايف بيفتحو
ازاى قدرت توصل لكده🤔🫡

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%