NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مين قال إن اللي بيضرب عشره قبل الجواز مش بيعرف يتمتع فالجنس مع زوجته أو اي وحده ست اللي قال كده غبي ومش فاهم حاجه ده احلى واجمل حاجه النيك والزبر يخش كده ف اعماق الكس ويلعب ده احسن مليون مره من ضرب العشره نفسي اعرف صاحب المقوله واجيبهم ع وشه

• عجبني
التفاعلات: 4nox, ابو غرام ابو زب, ETSH0 و 2 آخرين
مين قال إن اللي بيضرب عشره قبل الجواز مش بيعرف يتمتع فالجنس مع زوجته أو اي وحده ست اللي قال كده غبي ومش فاهم حاجه ده احلى واجمل حاجه النيك والزبر يخش كده ف اعماق الكس ويلعب ده احسن مليون مره من ضرب العشره نفسي اعرف صاحب المقوله واجيبهم ع وشه
انا شايف زيك بالظبط العاده والممارسه مختلفين في الاحساس

• عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب و Cuckold hubby
ضرب العشره حاجه و النيك حاجه تانيه و متعته مفيش زيها
بس ممكن فعلا لو الواحد وصل لمرحله ادمان العشره بدرجه كبيره خلاص بيتعود انه بيمتع نفسه بنفسه يعني متعه ذاتيه و ده فعلا ممكن يتعب في العلاقه بعد الجواز

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby, ابو غرام ابو زب, ETSH0 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ضرب العشره حاجه و النيك حاجه تانيه و متعته مفيش زيها
بس ممكن فعلا لو الواحد وصل لمرحله ادمان العشره بدرجه كبيره خلاص بيتعود انه بيمتع نفسه بنفسه يعني متعه ذاتيه و ده فعلا ممكن يتعب في العلاقه بعد الجواز
ممكن

• عجبني
التفاعلات: Alex 45
مش بيعرف لانه بيكون ضيع امكانيات كثير بضرب العشرات

انا مسمعت المقوله دي غير منك ضرب العشره دا تصبيره لحد الجواز
لاكن لو متجوز وبتضرب عشره يبقا انتا ناقص

بيكون
ضعف قدراته
كمية السائل بتقل
سرعه القذف
أضرار كثير من العاده السريه بعيد عن العلاقة

• عجبني
التفاعلات: حنفي الابهة
بيكون
ضعف قدراته
كمية السائل بتقل