NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: 🛡آلَدٍيَبً🛡
  • عجبني
اول حاجه كان تبادل مع ابن عمي وبعد كدا واحد صاحبي سالب خول كنت بنيكه وف الكليه كان سكس فون ونودزات مع واحده صاحبتي وبعد كدا من حوالي سنه ونص نيكت حوالي ٦ او ٧ شراميط

• عجبني
تمام

• عجبني
انا حواري مختلف شويه انا كنت اعرف كل حاجه من كلام اصحابي و كده ف المدرسه بس مكنتش اعرف بجيبهم ازاي ..ف مره اخويا نسي الفون بتاعه و انا عشان غتت قعدت اجرب باسووردات كتير لحد م اتفتح لقيت عليه سكس من هيجاني و انا بتفرج لقيت نفسه بلعب ف بتاعي لحد مجبتهم

• عجبني
كل واحد فينا حد هوا الي عرفو السكس والعاده السريه
مين عرفك وعرفك الطريق
سوء نفسي والتجربة
وبقيت للاسف ف الاخر بمارس ودخلت الطريق دا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محدش دلني عليهم انا عرفتهم لوحدي
السكس ابتدا من سن مبكر جدا كنت بتفرج علي مقاطع رقص شرقي لافراح شعبية بتاعة الرقاصات ام كروش دول فضل بقا خيالي يتطور اكتر انا ليه مشوفش الاجسام دي عريانة لحد مشوفت افلام اجنبي +18 اللي بيكون فيها تعري كامل و خطوة بخطوة لحد ما بقيت اتفرج علي سكس
اما العشرات اكتشفتها بالصدفة اثناء ما كنت بستحمى كنت بدعك جسمي بالصابون و انزل علي زوبري احس بهيجان و متعة استغرب اشمعنا الجزء دة اللي لما بلمسه بسخن و بهيج كدة روحت كملت لعب فيه لحد ما انتصب و بعد الانتصاب نزل لبنه

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
اول حاجه كان تبادل مع ابن عمي وبعد كدا واحد صاحبي سالب خول كنت بنيكه وف الكليه كان سكس فون ونودزات مع واحده صاحبتي وبعد كدا من حوالي سنه ونص نيكت حوالي ٦ او ٧ شراميط
تبادل ده ناكك بردو

انا حواري مختلف شويه انا كنت اعرف كل حاجه من كلام اصحابي و كده ف المدرسه بس مكنتش اعرف بجيبهم ازاي ..ف مره اخويا نسي الفون بتاعه و انا عشان غتت قعدت اجرب باسووردات كتير لحد م اتفتح لقيت عليه سكس من هيجاني و انا بتفرج لقيت نفسه بلعب ف بتاعي لحد مجبتهم
بس

سوء نفسي والتجربة
وبقيت للاسف ف الاخر بمارس ودخلت الطريق دا
اول علاقه كانت معي مين او مين دخلك الطريق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%