NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصراحه امارس معاكي انتي أو الأصح اتجوز وحده زيك فإمكانياتك و طولك و كدا عشان ده الستايل الي انا بحبه الطويله الرياضيه الي ممكن تعمل اي حاجه فالعلاقة و مفيش صعب بالنسبالها

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي
بصراحه امارس معاكي انتي أو الأصح اتجوز وحده زيك فإمكانياتك و طولك و كدا عشان ده الستايل الي انا بحبه الطويله الرياضيه الي ممكن تعمل اي حاجه فالعلاقة و مفيش صعب بالنسبالها
انت جربت

مين اكتر حد حبيته في المنتدي ومحترم فكره ؟؟
ومين اكتر حد نفسك تمارس معاه في المنتدي ؟؟
وايه الخلاك تخش المنتدي اصلا ؟؟

هرد علي كل الكومنتس ...
حرد من الاخر للاول
دخلت المنتدى عشان في حاجات الواحد بيحب يقولها وهو متخفي ومش ممكن يقولها لاعز اصحابه
نمره ٢ مادخلتش المنتدى عشان امارس سكس مع حد لاني اولا مش متأكد من اللي قدامي ولسه ماتعرفتش بحد زي دماغي
بالنسبه للاحترام اكيد في ناس كتير محترمه وبحترم فكرها وبالمناسبه ومش مجامله بس انتي مواضيعك جميله ومثيره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حرد من الاخر للاول
دخلت المنتدى عشان في حاجات الواحد بيحب يقولها وهو متخفي ومش ممكن يقولها لاعز اصحابه
نمره ٢ مادخلتش المنتدى عشان امارس سكس مع حد لاني اولا مش متأكد من اللي قدامي ولسه ماتعرفتش بحد زي دماغي
بالنسبه للاحترام اكيد في ناس كتير محترمه وبحترم فكرها وبالمناسبه ومش مجامله بس انتي مواضيعك جميله ومثيره
شكرا ليك ولأحترامك

• عجبني
التفاعلات: magdy30
كنت بكلم واحده اسمها فاتن من السعودية على المنتدى التاني كانت حبى كلو بدور عليها هنا مش موجوده

كنت بكلم واحده اسمها فاتن من السعودية على المنتدى التاني كانت حبى كلو بدور عليها هنا مش موجوده
مش عارف توصل ليها خالص

• عجبني
التفاعلات: حبيب سلمى
من قبل ما المنتدي القديم يتقفل وكنت بدخل بس لمجرد اني بحب اقرا سلاسل قصص السكس الطويله واللي المنتدي بيتميز بيها عن اي موقع تاني بدون اي مشاركه ف اي شىء
ومن وقت قريب بس بدات اشارك الناس في المنتدي هنا
ودخولي للمنتدي ترفيهي ليس الا

اجابتك انتي؟؟؟
انتي بتسألي الناس كلها وبتتناقشي واجباتك مش بتقوليها
اه تمام فهمت .. تحب ارد هنا ولا في كومنت لوحدي

من قبل ما المنتدي القديم يتقفل وكنت بدخل بس لمجرد اني بحب اقرا سلاسل قصص السكس الطويله واللي المنتدي بيتميز بيها عن اي موقع تاني بدون اي مشاركه ف اي شىء
ومن وقت قريب بس بدات اشارك الناس في المنتدي هنا
ودخولي للمنتدي ترفيهي ليس الا
معاط حق المنتدي فعلا مميز بالسلاسل الطويله

• عجبني
التفاعلات: Sexycena

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%