NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت شخصية محترمة ،، و كفاية انك محافظ على اسرتك و محافظ على حقوق زوجتك فيك ،، و أعظمها انك لا تخونها
تسلم ي غالي ده من ذووقك

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos
المشكلة ان كله فاكر نفسه هو المحترم و بس و الباقي وحشين و مفيش ثقة مفيش حد معين صراحة انا من النوع اللي مش بيحكم غير لما يشوف و يعامل و ندمت اني نزلت صورة زبي و للأسف المواضيع مبتتمسحش افضل الحلال بعد الجواز و لو حصل حاجة تبقى تقفيش بين صحاب او نكون بنريح بعض مش اكتر من غير ما يغير اللي بينا

المشكلة ان كله فاكر نفسه هو المحترم و بس و الباقي وحشين و مفيش ثقة مفيش حد معين صراحة انا من النوع اللي مش بيحكم غير لما يشوف و يعامل و ندمت اني نزلت صورة زبي و للأسف المواضيع مبتتمسحش افضل الحلال بعد الجواز و لو حصل حاجة تبقى تقفيش بين صحاب او نكون بنريح بعض مش اكتر من غير ما يغير اللي بينا
هو طبعا الحلال احسن

لكن البتقول عليه تقفيش وصحاب ده برضو زنا

• محزن
التفاعلات: Alexman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
العربي والساحر الجبار ودودو كانظرتها للميول عجبتني وحاسسها انسانه لطيفه♥.
مفيش حد ف المنتدي بيوافق تقريبا وبيبقا ليهم شروط كتير كاسن وكدا بس اللي نفسي اجربها ندي بتاعت اليكس او دودو او انتي♥.
المنتدي انا متابعه من زمان من ايام القديم بس مكنتش مسجل واما دا اتعمل سجلت وبقيت عضو وسجلت عشان اتفاعل مع القصص اللي بتعجبني وبحب اشارك(y).

• حبيته
التفاعلات: Alexman
اول سؤال معظم الناس القديمه اللى كانت ع المنتدى التاني او الديسكورد ناس زى العسل وبحترمهم وبعزهم
السؤال التانى مفيش حد احب امارس معاه لان المعظم ورا الشاشه ودا م يكيفش واحد عاقل
السؤال التالت داخل هنا عشان القصص وغير كدا الصحبه الحلوه واتعرف ع ناس

انت احد الاشخاص اللي حبيت متابعتهم بالمنتدى،
مفيش حد حبيت امارس معاه بالمنتدى لانه بصراحه متعرفتش على حد هنا واقدرنا نتكلم مع بعض بكل صراحه.

هى اكتر واحده وحشاني ومفتقدها
@سامية بطله
ساميه منير اللي بجد بحبها اوي

ودخلت المنتدي ليه لاني كان عندي فراغ بعد الطلاق وحاليا بملاه باشغل والمشي

هى اكتر واحده وحشاني ومفتقدها
@سامية بطله
ساميه منير اللي بجد بحبها اوي

ودخلت المنتدي ليه لاني كان عندي فراغ بعد الطلاق وحاليا بملاه باشغل والمشي
مين دي

اول سؤال معظم الناس القديمه اللى كانت ع المنتدى التاني او الديسكورد ناس زى العسل وبحترمهم وبعزهم
السؤال التانى مفيش حد احب امارس معاه لان المعظم ورا الشاشه ودا م يكيفش واحد عاقل
السؤال التالت داخل هنا عشان القصص وغير كدا الصحبه الحلوه واتعرف ع ناس
تفكير ورأي راقي

• عجبني
التفاعلات: Beto

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%