NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موقف وسؤال مهمين جددددددا

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
علي فكرة أنا بكلمك ومنتظرك

العلاقات بالعقل ولا بالقلب ؟
مش كل الشخصيات متماثله اولا العلاقات بالعقل لا دخل للقلب بها اما الحب فهو الذي بالقلب لكن العقل يستطيع أن يتحكم بأي شئ

هقول راى الشخصى من مواقف و تجارب معلقش نفسى باى شخص لان ممكن الطرف التانى ميبقاش واخد باله ان اختفاءه ده بياذينى نفسيا فانا معلقش نفسى من الاول
للاسف حصلت معايا كتير بسبب الفراغ اللى ممكن يمر على اى شخص فمدام مفرقش مع الطرف التانى يبقى انا كمان مش هيفرق معايا

مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة
هحكي البوست عن طريق مواقف أو مشاهد
شخص كان وحيد ومنعزل (بيكهام) اتعرف علي واحدة (اسمها فيكتوريا ) أو واحد وبقيو اصدقاء جددددا هنسمي الأشخاص علشان ماتتوهوش
الموقف الاول
طول اليوم بيكهام بيكلم فيكتوريا اللي اتعرف عليها وبيصحي الصبح يمسك الموبايل علشان يقضي يومه مع فيكتوريا من ورا شاشة بس كان فرحان بيها وفرحان انه بيكلم حد ويخرج اللي جواه وقلبه فرحان حس أنه رجع للحياة
الموقف الثاني
بيكهام صحي كالعادة من النوم وبعت لفيكتوريا اللي اتعرف عليها بعد 10د مافيش رد بعد ساعة مافيش رد ولسة بيكهام بييعت لفيكتوريا رسائل كتير وعدي يوم واتنين مافيش رد فجأة بيكهام عينه اتملت دموع وقلبه اتملي حزن وفي ثواني عدت عليه شريط حياته وافتكر المرات اللي اتحب فيها واتكسر وخلاص رجع لحياته القديمة وحيد منعزل رجع يدخن تاني ملامح وشه كئيبة عيونه باين فيها الحزن
وبعد شهور رجعت من تاني فيكتوريا ظهرت وبعتتله رد انه كمان وحشها بس كان غصب عنها
السؤال عزيزي
لو مكان بيكهام تعمل ايه توافق علي رجوعها لحياتك ؟
السؤال التاني
ازاي بنتعلق اوي كدة بناس كل اللي بينا وبينهم حروف وشاشة ؟
اخترت بيكهام كاسم بحبه مش علشاني خالص
فيكتوريا مرات بيكهام فالحقيقة فقلت اختار كاسم وخلاص

شخص كان وحيد ومنعزل (بيكهام) اتعرف علي واحدة (اسمها فيكتوريا ) أو واحد وبقيو اصدقاء جددددا هنسمي الأشخاص علشان ماتتوهوش
الموقف الاول
طول اليوم بيكهام بيكلم فيكتوريا اللي اتعرف عليها وبيصحي الصبح يمسك الموبايل علشان يقضي يومه مع فيكتوريا من ورا شاشة بس كان فرحان بيها وفرحان انه بيكلم حد ويخرج اللي جواه وقلبه فرحان حس أنه رجع للحياة
الموقف الثاني
بيكهام صحي كالعادة من النوم وبعت لفيكتوريا اللي اتعرف عليها بعد 10د مافيش رد بعد ساعة مافيش رد ولسة بيكهام بييعت لفيكتوريا رسائل كتير وعدي يوم واتنين مافيش رد فجأة بيكهام عينه اتملت دموع وقلبه اتملي حزن وفي ثواني عدت عليه شريط حياته وافتكر المرات اللي اتحب فيها واتكسر وخلاص رجع لحياته القديمة وحيد منعزل رجع يدخن تاني ملامح وشه كئيبة عيونه باين فيها الحزن
السؤال عزيزي
السؤال التاني
اخترت بيكهام كاسم بحبه مش علشاني خالصفيكتوريا مرات بيكهام فالحقيقة فقلت اختار كاسم و

الموقف الاول
الموقف الثاني
السؤال عزيزي
السؤال التاني
اخترت بيكهام كاسم بحبه مش علشاني خالص
فيكتوريا مرات بيكهام فالحقيقة فقلت اختار كاسم وخلاص
انت ادي لنفسك فرصه وخليها ترجع وفي نفس الوقت عودك نفسك انك ممكن تبعد او هي تبعد وانا عارف ان اللي بقوله يمكن صعب بس صدقني بعد كده بيكون جوه منك سلام نفسي فظيع وصدقني عمرقك مهتزعل علي حد فارق تاني

لو من وجهه نظري انا هكلم فيكتوريا تاني عادي فشخ ولو فيكتوريا عاوزه تبعد تاني معنديش مشاكل لأن الحياة مبتقفش علي حد واللي عاوز يقعد في حياتي اهلا وسهلا اللى مش عاوز كلسنه وهو طيب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه ونسيت اقولك فكيتوريا ما هي اللي شخصيه خياليه يعني ممكن شخصيتها في الحقيقه متعجبنيش زي السوشيال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%