NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا عم الموضوع مش محتاج كل ده خالص بس انت لو فضلت كدا بجد هتبوظ حياتك عشان حاجه تافهه وبعدين فين صحابك ف ثانوي والكليه يظبطوك ياعم احنا ف سنك ده مكناش بنبطل
انا بقولك حبيت وحده وسكت ولا لمحت ولا اى حاجه وطات منى وهتتجوز بعد شهرين لكن انا فحياتى مليش احتكاك او ارتباط كلام زمايل حتى مع بنات لكن مع صحابى عادى ومتفتح جدا وبتاع لكن الموضوع دا من نحيه البنات بس

انا بقولك حبيت وحده وسكت ولا لمحت ولا اى حاجه وطات منى وهتتجوز بعد شهرين لكن انا فحياتى مليش احتكاك او ارتباط كلام زمايل حتى مع بنات لكن مع صحابى عادى ومتفتح جدا وبتاع لكن الموضوع دا من نحيه البنات بس
عادي انا عندي مشكلة البدايه ف الواقع طبعا اخاف احسن تحرجني خصوصا وكنت بفكر الف مره واستنى وقت كتير ع ما اخد الخطوه وابدا بس كنت باخدها سواء من نفسي او حد من صحابي يشجعني ولما تتكلم كنت بنطلق بقي لازم تشيل الرهبه دي لانها ملهاش اساس اصلا

عادي انا عندي مشكلة البدايه ف الواقع طبعا اخاف احسن تحرجني خصوصا وكنت بفكر الف مره واستنى وقت كتير ع ما اخد الخطوه وابدا بس كنت باخدها سواء من نفسي او حد من صحابي يشجعني ولما تتكلم كنت بنطلق بقي لازم تشيل الرهبه دي لانها ملهاش اساس اصلا
خايف لا لا مقدرش دى نقطه ضعفى توتر وتهته فالكلام وعرق ورعشه فالجسم ويييى موقف لا احسد عليه طارت منى بسبب رهبتى يلابقى النصيب يمكن احب تانى بس برضو هطير منى زى الى قبلها مليش سلطه او قدره انى اغير من نفسى او اتغلب على الى انا فيه دا

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
خايف لا لا مقدرش دى نقطه ضعفى توتر وتهته فالكلام وعرق ورعشه فالجسم ويييى موقف لا احسد عليه طارت منى بسبب رهبتى يلابقى النصيب يمكن احب تانى بس برضو هطير منى زى الى قبلها مليش سلطه او قدره انى اغير من نفسى او اتغلب على الى انا فيه دا
انت عامل زي سمسم ف فيلم كدا رضا وانا ف البوست الصبح قولت انت وحش كاسر لازم تشوف دكتور يا معلم انت لسه صغير والموضوع مش عيب ولا حاجه وحشه دي حاجه عاديه جدا هو هيقولك ع حاجات بس تزيد ثقتك ف نفسك وتخليك جريئ شويه انت مش مريض يعني

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 卍 فرعون卍
ايه اكتر موقف محرج حصلك لك ف الشغل او حصل لحد زميلك قدامك انا كنت شغال ف المساج ف شرم كان حمام تركي ومساج واحنا داخلين الحمام الولاد كنا بنبقي قالعين ولافين فوطه كدا ع وسطنا معرفش كان ايه الهدف منها ليه مش شورت مثلا ما علينا ف ولاد مكانتش بتلبس البوكسر تحت الفوطه عشان ميتبلش ولما يخرج يلبسه واحد صاحبنا مكانش لابس البوكسر تحت الفوطه ومع المايه والحركه فكت و وقعت ع الارض والبرنس بقي واقف سلبوته قدام كل الموجودين زباين وشغالين وكان مختلط ولاد وبنات وكانت حاجه تكسف والمدير يومها عمل مشكله ومنع اي حد يدخل الحمام من غير بوكسر تحت الفوطه تاني
بيقعد يكشف علي كل واحد بقا لابس بوكسر تحت الفوطة ولا لا؟ 😂😂✌🏼

• بيضحكني
انت عامل زي سمسم ف فيلم كدا رضا وانا ف البوست الصبح قولت انت وحش كاسر لازم تشوف دكتور يا معلم انت لسه صغير والموضوع مش عيب ولا حاجه وحشه دي حاجه عاديه جدا هو هيقولك ع حاجات بس تزيد ثقتك ف نفسك وتخليك جريئ شويه انت مش مريض يعني
اصبر شويه ممكن اتغير 🥲

• عجبني
بيقعد يكشف علي كل واحد بقا لابس بوكسر تحت الفوطة ولا لا؟ 😂😂✌🏼
لا بس لو حد حصل معاه موقف زي ده وكان سلبوته يبقي هيسيب الشغل

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
  • بيضحكني
طب أمن علي بوكسرك كويس بقا 😂😂
يا عم الكلام ده من زمان يا برنس مناكتر من ١٠ سنين وسيبت الشغل وسافرت

• بيضحكني