NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي مثقف.

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
السلام عليكم انا اسف الاول بس الموضوع ده شغلني اوي مش عارف ابدأ ازاي بس يلا هو الموضوع نقاش صغير للرجال والنساء عارف زهقتو ونفسكو تحدفوني بطوب نبدأ بالرجال تمام لية معظم الرجالة المصرية ثقافتنا الجنسة زفت يعني لية ديما بنشوف الست لنيك بس ان ده حقنا احنا بس هيجي واحد دلوقتي يقول محنا عارفين ان ده حقنا احنا التنين لا احنا عرفنها لاكن مش مستوعبنا بسبيل المثال احنا ك رجالة بنبقل عايزن نجبهم فيها وبس بردو هيجي واحد يقول تب محنا كلنا كده ده شهوة معاك بس الجنس مش اني ادخل بتاعي واخرجو و اجبهم مع شوية بوس لا هي حقها زيك بظبت انك بتبصلهاش انها بلاعة المعظم اقبل ما يجوز بيبقا بيدور علي واحد جسمها حلو يبقي مبسوط وهوة بيفضي فيها اول حاجة بنفكر في الجنس بخلاصة الجنس ده جزء من حياتنا كا أزواج او عشاق او اي مايكون يعني الجنس ده حاجة بتيجي بعد الزواج مش بيكون هو تفكرنا لا ده بعد ماخلص بنفكر في يعني تعالي نشوف من زاويا تانية انيك ده ده اية لزمتو اساسا اني بخرج حتة مني بحتها فيها علشان هي تكبرها ماشي نستمتع بالجنس بس بلاش نخلي حاجة تانية غير الي هو عليها البنات بردو الرجال مش بس زب بيخرج شهوتك بس استمتعي بس متنسيش ان كده بس ومتفكرش اني عايزة راجل يجي يفدهوم فيا ويعبلي وبس انا عارف انكو زهقتو مش جاي علي هواكي بس الي عوزة منكم الارتقاء في الثقافة الجنسية و اسف اني خت من وقتكم شوية شفو انتو كنتو بتعملو اية البضرب عشرة يروح كمل وتضرب هي كمان تروح تكمل والي بقراء يتفضل انا ماشي وعليكم السلام بتقول اية أشد الباب وريا حاضر واقفل النور حاضر

• حبيته
التفاعلات: حب العمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%