NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: hell girl
ايوا قصدي انها ليها مش ماضي بس دا كان حياة و بيت و زوج
اه و عفكره لغايه دلوقتي بردوا في ناس كتير فشخ م بتتقبل فكره المطلقه

حتي لو اتعالج و اتغير متقبليش
الفكرة مش في مجرد الغلطة يا جميلة الفكرة في مستقبلا ممكن تتعرضوا لي ايه
هل انت اصلا تقدري تستحملي و تتعاملي مع مشكلة زي ديه؟
هل هتقدري تدعميه بي شكل صح
مشكلة زي الادمان مشكلة كبيرة و اغلبنا عايزة اقولك ميعرفش يتعامل معاها صح
انا مقبلش لان مظنش هكون قادرة لي مسؤولية زي ديه مش لاني بقلل منه

صعب اتكلم في تفاصيل اكتر من كدة في حتة الادمان علشان مكونش قاسية او حد بيعاني يشوف الكلام و يزعل او يحبط
بس تلخيصا يعني ان الفكرة ان فيه غلطات بيبقي ليها تأثير مستقبلا انت شخصيا ممكن متقدريش تستحمليها

• أتفق
اه و عفكره لغايه دلوقتي بردوا في ناس كتير فشخ م بتتقبل فكره المطلقه
اغبية اكيد
ازاي انا عايز واحدة عجباني و اعطل دنيتي علشان في حد غبي ضيعها من ايده 🤔

اغبية اكيد
ازاي انا عايز واحدة عجباني و اعطل دنيتي علشان في حد غبي ضيعها من ايده 🤔
م فاهمه الصراحه هي عقول كده

• عجبني
التفاعلات: Dot com
م فاهمه الصراحه هي عقول كده
عقول فاكرة انهم صح و انه يتجوز واحدة ماكلمتش حتى حد معقول لية هو مافيش ناس في الدنيا اكيد كلمت يعني
لا دي مطلقة انا عايز واحدة محدش لامسها و هي هتطلع من عينه و ممكن بعد دا كله يطلع لامؤخذة مالوش في الحكاية ولا هيعرف يكيف حتى النملة

• بيضحكني
عقول فاكرة انهم صح و انه يتجوز واحدة ماكلمتش حتى حد معقول لية هو مافيش ناس في الدنيا اكيد كلمت يعني
لا دي مطلقة انا عايز واحدة محدش لامسها و هي هتطلع من عينه و ممكن بعد دا كله يطلع لامؤخذة مالوش في الحكاية ولا هيعرف يكيف حتى النملة
بالنسبالي المطلقه من البنت مفرقتش حاجه بدل كويسه و طيبه م هي سبب الطلاق و المشاكل
لكن الصراحه نا شوفت ستات م عارفه الشيطان قاعد مكانه ازاي بعدهم
ف ع حسب الست و تفكير الشخص و حاجات كتير

• أتفق
التفاعلات: Dot com
بما اني جيت تاني اقرفكو م عارفه نا عيشت ازاي تلت تيام من غير ما ارخم بس حابه اتناقش ف موضوع مهم

قصه عك حبتين معلش
واحد ساب خطيبته عشان علقت ت بوست لولد بيقول انه ساب حبيبته عشان عرف انها كان بتكلم ولد قبله و شاف شات ليهم مع ان الشات محترم عادي
المهم البنت بقي قالتله ملكش دعوه بماضيها انت ليك من ساعت م عرفتها عشان كده خطيبها سابها
السؤال هنا
هل لو عرفت ان خطيبتك او مراتك ليها ماضي مع حد قبلك سواء ماضي كويس او لا هتكمل معاها
و هل انتي لو اكتشتفتي ان حبيبك او خطيبك او جوزك كان مثلا مدمن او بيكلم بنات او بيغلي معاهم كمان بس اتغير و بقي كويس هتكملي معاه ولا لأ
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
فين المنشن يا وحشه🤨

الكلام بيفرق من شخص للتاني،، كل واحد ليه تفكيره وقناعاته،،
طبيعة الماضي ده اكيد هيفرق في القرار،،
لازم يكون بِعد عن الماضي ده من تلقاء نفسه عشان يكون مقتنع ومايرجعش ليه تاني..
أهم حاجه بقى ان اعرف منه هو مش من حد تاني ولا يحصل موقف فيضطر يحكي،،، لأ احنا مرتبطين والموضوع جد مش تقضيت وقت وتسالي يبقى نقعد ونتكلم ونتصارح،، وكل طرف ليه الحريه انه يتقبل الموضوع ويتفهمه ويعرف يتعايش معاه او لأ،،،
تحياتي🌹🌹🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: hell girl و Dot com
بالنسبالي المطلقه من البنت مفرقتش حاجه بدل كويسه و طيبه م هي سبب الطلاق و المشاكل
لكن الصراحه نا شوفت ستات م عارفه الشيطان قاعد مكانه ازاي بعدهم
ف ع حسب الست و تفكير الشخص و حاجات كتير
هو كله على حسب حاجات كتير
لكن الخلاصة لو راجل واثق في نفسه و ست حبته
ممكن ينسيها اي حاجة و دنيتها كلها تكون هو
و كذلك هي لو بتحبه هتكون محور حياته
لكن يا فرحتي ماكلمتش حد و مش مقتنعة بيه

• أتفق
بما اني جيت تاني اقرفكو م عارفه نا عيشت ازاي تلت تيام من غير ما ارخم بس حابه اتناقش ف موضوع مهم

قصه عك حبتين معلش
واحد ساب خطيبته عشان علقت ت بوست لولد بيقول انه ساب حبيبته عشان عرف انها كان بتكلم ولد قبله و شاف شات ليهم مع ان الشات محترم عادي
المهم البنت بقي قالتله ملكش دعوه بماضيها انت ليك من ساعت م عرفتها عشان كده خطيبها سابها
السؤال هنا
هل لو عرفت ان خطيبتك او مراتك ليها ماضي مع حد قبلك سواء ماضي كويس او لا هتكمل معاها
و هل انتي لو اكتشتفتي ان حبيبك او خطيبك او جوزك كان مثلا مدمن او بيكلم بنات او بيغلي معاهم كمان بس اتغير و بقي كويس هتكملي معاه ولا لأ
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
انا ممكن اكمل لو ماضي كان في النور لو كانت مخطوبه قبلي مثلا وفركشت

انا ممكن اكمل لو ماضي كان في النور لو كانت مخطوبه قبلي مثلا وفركشت
طب ما ده عادي نا قصدي لو اكتشفت انها كانت ماشيه مع ولد مثلا من ورا اهلا او ليها صحاب ولاد مثلا

• حبيته
التفاعلات: سبارتاكوس

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
لو مش هي الي جت حكت ليا وحسب الموضوع فيه حاجات ينفع نعديها وحاجات لا

• عجبني
طب ما ده عادي نا قصدي لو اكتشفت انها كانت ماشيه مع ولد مثلا من ورا اهلا او ليها صحاب ولاد مثلا
وصلت لحدود ايه في حدود مثلا لو تعديدها لاء مش هينفع اكمل معاها

• عجبني
فين المنشن يا وحشه🤨

أهم حاجه بقى ان اعرف منه هو مش من حد تاني ولا يحصل موقف فيضطر يحكي،،، لأ احنا مرتبطين والموضوع جد مش تقضيت وقت وتسالي يبقى نقعد ونتكلم ونتصارح،، وكل طرف ليه الحريه انه يتقبل الموضوع ويتفهمه ويعرف يتعايش معاه او لأ،،،
تحياتي🌹🌹🌹
عملتلك ولله

فين المنشن يا وحشه🤨

تحياتي🌹🌹🌹
أجمل كومنت وربنا

• حبيته
التفاعلات: YOYA🌹
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
انا مالي بماضيها لو محترم
عمتا مش بتفرق لو هي مخلصه ليا ومشوفتش منها حاجه وحشه

• عجبني

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
الماضي انا مكنتش موجوده فيه عشان أوافق او ارفض ليا دعوه بالحاضر وبس من يوم معرفته ان هو ميكونش عمل اي حاجه من ورايا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%