NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يعني هو لو كان لي ماضي عك و قرف بس بقي كويس و انتي بتحبيه هتكملي ولا هتبعدي
لا طبعا ما بني على باطل فهو باطل يعنى لو هو عك هيجى يعك معايا ومع غيري وانا محيش القرف لو ليه ماضي حب دا احساس وانا مكنتش موجودة لكن الشهوة طبيعى يمسكها ويستحمل لغاية لما كل واحد يلاقي نصيبو

• عجبني
التفاعلات: hell girl
هي النقطه دي بتبقي جايه ع رجوله الراجل وكرامته شويه ف ناس ممكن تقبل وملهاش دعوه بالماضي وناس لا
بالنسبالي انا مبحبش اسال اصلا ف ماضي حد عشان انا منجرحش وعشان كمان الي قدامي بتبقي دي حاجه زي خصوصيات بيخاف يقولها

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d و hell girl
حكتلي عن انها كانت علي علاقه حب بواحد قبلي هتقبلها عادي طلاما خلاص كل حاجه منتهية
انما تيجي تحكيلي انها كانت بتتناك من واحد او اكتر من قبل ما تعرفني فبصراحه لا مش هكمل
👏👍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بما اني جيت تاني اقرفكو م عارفه نا عيشت ازاي تلت تيام من غير ما ارخم بس حابه اتناقش ف موضوع مهم

قصه عك حبتين معلش
واحد ساب خطيبته عشان علقت ت بوست لولد بيقول انه ساب حبيبته عشان عرف انها كان بتكلم ولد قبله و شاف شات ليهم مع ان الشات محترم عادي
المهم البنت بقي قالتله ملكش دعوه بماضيها انت ليك من ساعت م عرفتها عشان كده خطيبها سابها
السؤال هنا
هل لو عرفت ان خطيبتك او مراتك ليها ماضي مع حد قبلك سواء ماضي كويس او لا هتكمل معاها
و هل انتي لو اكتشتفتي ان حبيبك او خطيبك او جوزك كان مثلا مدمن او بيكلم بنات او بيغلي معاهم كمان بس اتغير و بقي كويس هتكملي معاه ولا لأ
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
هو في في الزمن دا بنت مش بتكلم حد
الماضي واصل لحد فين ؟
في حاجات اساسية لازم تتعرف

هي النقطه دي بتبقي جايه ع رجوله الراجل وكرامته شويه ف ناس ممكن تقبل وملهاش دعوه بالماضي وناس لا
بالنسبالي انا مبحبش اسال اصلا ف ماضي حد عشان انا منجرحش وعشان كمان الي قدامي بتبقي دي حاجه زي خصوصيات بيخاف يقولها
و لو اكتشفت صدفه

هو في في الزمن دا بنت مش بتكلم حد
الماضي واصل لحد فين ؟
في حاجات اساسية لازم تتعرف
اه في بنات ولاد ناس متعرفش حد ونا بشوفهم
بس قصدي هنا علاقه حب او كانت بتكلم ولاد كلام عادي مثلا

اه في بنات ولاد ناس متعرفش حد ونا بشوفهم
بس قصدي هنا علاقه حب او كانت بتكلم ولاد كلام عادي مثلا
و هي محترمة لا مش هسيبها
كل واحدة او واحد بيكلم حد و بيكون له صديق لكن اول ما بيرتبط جد بينهي اي حوار
انا اسبها لو مانهتش علاقتها او ليها بيست فرند
غير كدا لية اسيبها

• عجبني
طب و لو انت مكنش ليك اي علاقات و محترم و اكتشفت انها كانت بتغلط بس اتغيرت و بقت احسن هتنفض للناس و هتكمل معاها بدل شايفها بتتقي **** فيك ولا هتسيبها
الموضوع صعب اجاوب عليه فعلا لان كل دة احنا بنتخيل اونلاين والكلام اونلاين بيكون جاف انما هي لما تكون قدامي ولمعه عنيها ونبرة صوتها مسكة ايدينا الحاجات دي انا عارف انها هتأثر فيا جدا و حبي ليها هيخليني اتغاضي عن ماضيها

• أتفق
@hell girl
ثواني علشان عايز اسئالك سؤال هيىد على سؤالك
هي المطلقو بتتجوز تاني ازاي ؟؟

لا هي اتغيرت و قربت من **** و بقت احسن بس خبت ماضيها بغيه انها خلاص هبتدي صفحه جديده
في رجاله هتتقبل الماضي ده بدل بقت احسن و رجاله لا
انت انهي منهم
لوقصدك اني قدام الامر الواقع خلاص وهي خبت واكتشفت ده بعدين هسامحها لو اتغيرت بجد

بما اني جيت تاني اقرفكو م عارفه نا عيشت ازاي تلت تيام من غير ما ارخم بس حابه اتناقش ف موضوع مهم

قصه عك حبتين معلش
واحد ساب خطيبته عشان علقت ت بوست لولد بيقول انه ساب حبيبته عشان عرف انها كان بتكلم ولد قبله و شاف شات ليهم مع ان الشات محترم عادي
المهم البنت بقي قالتله ملكش دعوه بماضيها انت ليك من ساعت م عرفتها عشان كده خطيبها سابها
السؤال هنا
هل لو عرفت ان خطيبتك او مراتك ليها ماضي مع حد قبلك سواء ماضي كويس او لا هتكمل معاها
و هل انتي لو اكتشتفتي ان حبيبك او خطيبك او جوزك كان مثلا مدمن او بيكلم بنات او بيغلي معاهم كمان بس اتغير و بقي كويس هتكملي معاه ولا لأ
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
ماليش دعوه بماضيها ولا حتي افتش فيه
الي اتستر من الخالق ما يفتحوش المخلوق

و كده كده ما بحبش اتوهم معرفه الماضي لاني لا عيشته و لا عاصرت تفاصيله
حكمل بناءا علي التفاصيل الي بيحللها عقلي قدامي و في زماني بس

• أتفق
التفاعلات: S A R A H

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
هو ف الايام دى مفيش حد ملوش ماضى او علاقات
بس الاتنين لو صادقين ف التغيير ونسيان الماضي هيتقبلو الموضوع ويعدوه
اما لو كان فيه حوارات مش هيعدو الموضوع

اما انا ف ليا بالانسانه الى قدامى وتصرفاتها واخلصها ليا وحبها واهتمامها ف اكيد مش هشغل دماغى بالى فات
مفيش حد مبيغلطش
بس اهم حاجه نعترف بغلطنا ونبعد عنه 🙂

• أتفق

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
يعني سابها علشان ردت علي بوست ؟
من اكتر الحاجات الي بتخوفني ان اقع مع بني ادم دماغه قد البسلة

جوابا علي سؤالك احنا مش ملائكة
في غلطات نقدر نعديها و نتقبلها و في حاجات لا طبعا علي حسب مقدرتك الشخصيه و فيه غلطات بتحدد الشخص ده اصلا عامل ازاي و مستقبلا ممكن انتم الاتنين تتعرضوا لي ايه
اسمحيلي مشكلة زي الادمان للمخدرات (انا مقبلش الحقيقة ) مش زي كان بيكلم بنات

• عجبني
التفاعلات: Black King
ماليش دعوه بماضيها ولا حتي افتش فيه
الي اتستر من الخالق ما يفتحوش المخلوق

و كده كده ما بحبش اتوهم معرفه الماضي لاني لا عيشته و لا عاصرت تفاصيله
حكمل بناءا علي التفاصيل الي بيحللها عقلي قدامي و في زماني بس
👏👏👏👏

يعني سابها علشان ردت علي بوست ؟
من اكتر الحاجات الي بتخوفني ان اقع مع بني ادم دماغه قد البسلة

جوابا علي سؤالك احنا مش ملائكة
في غلطات نقدر نعديها و نتقبلها و في حاجات لا طبعا علي حسب مقدرتك الشخصيه و فيه غلطات بتحدد الشخص ده اصلا عامل ازاي و مستقبلا ممكن انتم الاتنين تتعرضوا لي ايه
اسمحيلي مشكلة زي الادمان للمخدرات (انا مقبلش الحقيقة ) مش زي كان بيكلم بنات
حتي لو اتعالج و اتغير متقبليش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%