NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

C_R_7

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قلبي مليان من نحية وحدة ومش عارف اجيبها ازاي ومع العلم اكبر مني سناً بحوالي ١٤سنه بس مش عارف افتح معاها موضوع زي ده ازاي وانا بروح عندهم ع طول بس هي متزوجة ومعاها ٣ اولاد ؟
لو حد ليه خبرة اكلمو ويقولي اعمل اي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش خراب بيوت انت عارف ومتأكد أنها مش ليك ليه تخرب بيتها شوف حد من سنك ونفس ظروفك خراب البيوت مش سهل وهتندم

• عجبني
التفاعلات: 𝕄𝔸𝕃𝔸𝕂 𝔸𝕃𝕀 و C_R_7
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
قلبي مليان من نحية وحدة ومش عارف اجيبها ازاي ومع العلم اكبر مني سناً بحوالي ١٤سنه بس مش عارف افتح معاها موضوع زي ده ازاي وانا بروح عندهم ع طول بس هي متزوجة ومعاها ٣ اولاد ؟
لو
حد خبرة يكلمني

مش يمكن تيجي سكة لو حد قالي اعمل اي
انت حر واتحمل عواقب اختيارك بقي مدام مش قابل نصيحه

سيبك منها هتعرض نفسك لمشاكل كتيرة

• عجبني
التفاعلات: C_R_7
فكك بلاش منها احسن مش م قلتهم يعنى

• عجبني
سيبك منها حرام
طيب اذا فرشتها وبعدو
شو رح تستفاد

سيبك منها حرام
طيب اذا فرشتها وبعدو
شو رح تستفاد
اريح زوبري ع طيزها وامسك بزازها الملبن بايديا نفسي اجيبها

انتا تاني ما قولتلك على الحل
بس هقولو تاني الجو بدأ يسقع فا غطي نفسك كويس قبل متنام وشكلك كدا بتتكشف بليل كتير فا دماغك خدت برد يا حبيبي سبها في حالها
دا انا الي بدخل كل بيت في المنطقة الي شغال فيها وبشوف بلاوي مش عامل الي بتعملو دا وفيهم حريم بتقابلني بقمصان النوم مش عامل كدا زيك

انتا تاني ما قولتلك على الحل
بس هقولو تاني الجو بدأ يسقع فا غطي نفسك كويس قبل متنام وشكلك كدا بتتكشف بليل كتير فا دماغك خدت برد يا حبيبي سبها في حالها
دا انا الي بدخل كل بيت في المنطقة الي شغال فيها وبشوف بلاوي مش عامل الي بتعملو دا وفيهم حريم بتقابلني بقمصان النوم مش عامل كدا زيك
طب ما تقولي طريقة اجيبها بيها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%