NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مساء الخير دلوقتى للى مش عارف الموضوع واحدة بتخلى ابنها يدهنلها كريم على طيزها و كسها
و اعدى طول النهار بجلابية منغير كلوت و فاتحة رجايها على طول قدام ولادها الاتنين كبار واحد 16 و واحد 21
و الواد الحمار ابنها بيصورها فيديوهات و نشرها و اتمسحت من النت كلو بس اللى حصل ان فية واحد ضحك علية
و قالو تبادل الفيديوهات دى انت امك و انا مراتى و الحقيقة ان الواد دا مكنتش مراتة و كانت واحدة بالفلوس و مصورها
و بعتلو الفيديوهات و التانى بعتلو زى الحمار فيديوهات امو مش دى القضية ولا المشكلة - المشكلة هنا ان ازاى ام تسمح لولادها كدا
هتقولى بيساعد امو عادى مش كل حاجة جنس هقولك لا تعالى شوف باقى الفيديوهات الام بتغير قدام ولادها ملط و فيديو اعدى قدامهم
و ولادها بيضحكو و هى بتبص فى الموبايل و بتلعب فى كسها قدامهم فيديو كمان بتدخل على ابنها و هو بيضرب عشرة و بيقولها مش تخبطى
تقولو عرفاك بتتفرج على سكس خلص و انزل هاتلى حاجة من الصيدلية و بتقولو زوبرك اطول من زوبر ابوك فبيقولها طب اطلعى برا بتقولو ورينى لبنك
كتير ولا قليل حاجة فعلا فعلا متتصدقش و مصريين مش عرب المشكلة هنا لية الام دى كدا مع ولادها و ازاى سمحت لكدا دا نقاش للى حابب يقول رأيو

و المفيديوهات موجودة و عندى و انا مبكدبش ولا بقول حاجة كدب ابدا و اكيد حد شاف من الفيديوهات دى كتير ............... اية رأيكو ......؟؟؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Tooof و خالد هزمى
الصراحه انا اعرف انت بتتكلم عليها ونص كلامك صح ونص التانى غلط تماما لان الست دى مش قصدة تتصور وكدة اكيد من فيديوهاته لانى شوفت كل الفيديوهات كانت مش واخدة بالها انها بتتصور هى بتغير عادى قدام اولادها ويمكن ده غلط لكن ممكن هى متعودة ع اسلوب دول عيالى وكدة لكن انها دخلت ع ابنها وشافتها بيضرب عشرة وكدة وزوبر ابوك اكبر والحوار ده محصلش ومشوفتش كدة ابدا ومعتقدش واحدة تعمل كدة ابدا

• عجبني
التفاعلات: Tooof, Cezar2050, cantona و شخص آخر
الصراحه انا اعرف انت بتتكلم عليها ونص كلامك صح ونص التانى غلط تماما لان الست دى مش قصدة تتصور وكدة اكيد من فيديوهاته لانى شوفت كل الفيديوهات كانت مش واخدة بالها انها بتتصور هى بتغير عادى قدام اولادها ويمكن ده غلط لكن ممكن هى متعودة ع اسلوب دول عيالى وكدة لكن انها دخلت ع ابنها وشافتها بيضرب عشرة وكدة وزوبر ابوك اكبر والحوار ده محصلش ومشوفتش كدة ابدا ومعتقدش واحدة تعمل كدة ابدا
حبيبى انا معايا الفيديو و فيديو اللبوسة اللى حطهالها و دخل صباعو و قالتلو خرج صباعك قالعها عشان اللبوسة متطلعش انا مش كداب
انا و المصحف لو مش عاوز افضحها كنت نزلتهم انا هكدب لية انا اكتر انسان صادق هنا خش على منشوراتى و هتعرف انا مين و صادق ازاى
و الفيديوهات من لتلجرام و هوريك كان من تلجرام اية عشان تصدقنى كانو فى تحميل فيجا كامل و مساحتهم كلهم 524 ميجا

المرفقات

484.9 KB · المشاهدات: 97
انا شوفت ومعايأ افلامهم لكن مشوفتش فيلم اللبوسة وانها شافته وهو بيضرب عشرة ده وقالتله زوبرك اكبر من ابوك

• عجبني
انا شوفت ومعايأ افلامهم لكن مشوفتش فيلم اللبوسة وانها شافته وهو بيضرب عشرة ده وقالتله زوبرك اكبر من ابوك
على التلجرام و اثبت انو فى التلجرام و معايا انا مش كداااااب يا جماعة

• عجبني
التفاعلات: Tooof
على التلجرام و اثبت انو فى التلجرام و معايا انا مش كداااااب يا جماعة
انا مش بقولك كدة او انك كداب انا حاولت اوصلهم ع التليجرام مش عارف عايز اشوف الباقي فعليا انا معايا التانين

• عجبني
انا مش بقولك كدة او انك كداب انا حاولت اوصلهم ع التليجرام مش عارف عايز اشوف الباقي فعليا انا معايا التانين
التانيين بتوع القبر و الحمام و بتوع الكريم و بتوع اللى بتلعب فى نفسها

• عجبني
التانيين بتوع القبر و الحمام و بتوع الكريم و بتوع اللى بتلعب فى نفسها
لو امكن ياخالد تبعتهملي وابعتلك اللي عندي علشان تتاكد

• عجبني
انا رفعت صورتين من فيلمين و الباقى مقدرش لانهم اتسحبو من النت كلو عشان الست متتفضحش مش هقدر حرصا على الست
هو مين اللي بيسحب الفيديوهات دي؟
واشمعنى دي تحديدا؟ اقصد ما النت مليان بنات اتفضحت وهي متعرفش؟ ليه دي تحديدا؟

• عجبني
التفاعلات: Tooof و احا نييييك
  • عجبني
تعاله عاوز ي صحبي اتليجرام @MA8AA1

• عجبني
  • جامد
هيا اكيد بتعاملهم على انها ولادها عادي في اكيد عائلات منفتحة كدا

• عجبني
التفاعلات: Tooof، Cezar2050 و خالد هزمى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو حد معه افلام كلها يبعتها

• عجبني
التفاعلات: Tooof، Agogo و خالد هزمى
وصلت للافلام وهرفعها هنا علي المنتدي ٤ فيديوهات والواد مصورها فعلا وهو بيحطلها كريم وبيبعصها في كسها انتظروني هرفعهم هنا

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: ماجد الفاتح, Tooof, Agogo و شخص آخر
وصلت للافلام وهرفعها هنا علي المنتدي ٤ فيديوهات والواد مصورها فعلا وهو بيحطلها كريم وبيبعصها في كسها انتظروني هرفعهم هنا
هم دول كل افلامها اما ترفعهم ابعتلي ام الموضوع

• عجبني
  • بيضحكني
ما فيش فيديو فعلا والواد كان بيضرب عشره دي خالص انا معايا الفيديوهات كلها ما فيش فيديو كدا وما فيش فيديو بتقوله انا عارفاك بتتفرج علي سكس الفيديوهات هي بتغير هدومها قاعده من غير كلوت دهنلها مرهم في كسها وطيزها بس

• عجبني
وبعدين هو اللي مصور مش احنا فهنزل الفيديوهات هنا للمنتدي عشان الشباب تستمتع

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
عاوزهم

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
ياريت

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Tooof، Agogo و خالد هزمى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%