NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

most.man

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فيه ترند كده ماشي على لسان حال نسوان المنتدى هنا بقاله كام يوم ان الراجل المصرى ملهوش امان وانه لو زنق واحده هيطلع كسها من طيزها وحاجه كده اخر مقلب الزباله..
طبعا لكونى راجل مثرى منحاز لأبناء جلدتنا من المصريين الغلابة..
ولوكونى منصف بعض الشئ ولنكن منطقيين فى الرأى..
مش هنكر ان طبعاً فيه فئة معينة كده من الراجل المصرى ما بيصدق يوصل لكسك سيدتى وطبعا بيدوسو وبيحسو انهم امتلكك وخلاص..
بس ما تيجي نبص على الجانب الآخر من القصه..
احنا كا رجاله زينا زيكم بيطلع تربتين دين ابونا على ما نوصل لاول ديت يا راجل ده انا اعرف ناس داخلين على ال35سنه ولسه ما شافوش كس حرمه غير فى افلام البورن ..
السكس فى المجتمع المصرى والعربي شي صعب جدا ..
لو كانت الدنيا اسهل كان القلق والخوف ده قل ويمكن اتعدم
الي عاوز اوصله لحضراتكم يا نسوان ان الراجل معزور برضه
ارفقو بحاله ومحتاله ..
الراجل بقي صعب يلاقي كس حنين يحتويه ..

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الخربان، الليدى دجاجه و 3bdoelhosar
اي الجمال ده😂😂👏👏👏👏👏✌

• عجبني
التفاعلات: most.man
يعنى انت فى البوست دا بتعترف ان نسبه كبيره من الرجاله ملهمش امان فعلا بس عايز نلتمسلهم العذر عشان يا حرام محرومين و مش لاقيين

و ماله نلتمساهم العذر بس فى نفس الوقت ناخد حذرنا و نتعامل معاهم اكنهم ملهمش فعلا امان

• عجبني
  • طب!
  • أتفق
التفاعلات: قيصر نسوانجى, مجنونة مطرقعة, siwa و شخص آخر
يعنى انت فى البوست دا بتعترف ان نسبه كبيره من الرجاله ملهمش امان فعلا بس عايز نلتمسلهم العذر عشان يا حرام محرومين و مش لاقيين

و ماله نلتمساهم العذر بس فى نفس الوقت ناخد حذرنا و نتعامل معاهم اكنهم ملهمش فعلا امان
وات انا برا المعادله دى مليش دعوه انا ليا امان وكل حاجه وغلبان وطيوب 🥺😂

فيه ترند كده ماشي على لسان حال نسوان المنتدى هنا بقاله كام يوم ان الراجل المصرى ملهوش امان وانه لو زنق واحده هيطلع كسها من طيزها وحاجه كده اخر مقلب الزباله..
مش هنكر ان طبعاً فيه فئة معينة كده من الراجل المصرى ما بيصدق يوصل لكسك سيدتى وطبعا بيدوسو وبيحسو انهم امتلكك وخلاص..
احنا كا رجاله زينا زيكم بيطلع تربتين دين ابونا على ما نوصل لاول ديت يا راجل ده انا اعرف ناس داخلين على ال35سنه ولسه ما شافوش كس حرمه غير فى افلام البورن ..
ارفقو بحاله ومحتاله ..
مش فاهم حاجه خالص بالأمانة بس اشطا

اه فيه نسبة كبيره بس عموما يا سمر السكس بقي متعب لكل الأطراف كلنا عاوزين سكس انا عاوز سكس وانتى عاوزه سكس وامى **** يرحمها كانت عاوزه سكس الفكره ان كلنا جعنين وعاوزين ناكل والاكل قدمنا بس لو مديت ايدك بسبب الدين والمجتمع والعادات والتقاليد وخلافه هتلاقي مليون عائق قدامك وده بسبب نوع من أنواع الجشع والانانية فى بعض الأحيان..
مستحيل تطلبي من واحد جعان ياكل بشوكه وسكينه ..

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
  • عجبني
الكلام ده كله مش فاهم انت تقصد ايه
فيه كام بنت هنا كانو كاتبين ان الراجل هنا فى مصر العلاقه معاها فيها نوع من المخاطرة وان الراجاله هنا صعب جدا تخلعى منه وانه لو سلمتى نفسك لراجل هيطلع تلاته دين امك
طيب البوست بقول فيه ارحمو الرجاله شويه لان الرجاله برضه طالع عين امها ومش معني كده انك تفتحيها على البحرى لان برضه مفيش علاقه كده ..
بنحاول نلطف الأجواء يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: Mr. Kafka
فيه كام بنت هنا كانو كاتبين ان الراجل هنا فى مصر العلاقه معاها فيها نوع من المخاطرة وان الراجاله هنا صعب جدا تخلعى منه وانه لو سلمتى نفسك لراجل هيطلع تلاته دين امك
طيب البوست بقول فيه ارحمو الرجاله شويه لان الرجاله برضه طالع عين امها ومش معني كده انك تفتحيها على البحرى لان برضه مفيش علاقه كده ..
بنحاول نلطف الأجواء يا صديقي
تمام بس كلامك مش متناثق ياصديقي لان انت كدا بتعرفهم اننا مش أمان ودا التعقيب
بص مش مل الناس زى بعضها فى ناس ولا ستين فى سبعين وفى ناس تستاهل انك تضحك علشانه ودا على الجنسين مفيش الذكر والأنثى لو مفيش امام للراجل يبقا نفس الكلام يطبق على البنت لان زى ماانت بتعمل هيا كمان بتعمل وبتستغلك
المفروض انتى مش واثقه فيه ليه من البدايه اتكلمتى معاه ودتيلو الفرصه كلنا محتاجين لبعض ولازم الثقه والأهم انك مش تكونى مجبوره على ده لان عاوز تحس بالمتعة ان انتو الاتنين تكونو عاوزين ده من غير اى قيود وتكون الثقه بينكم كبيره وأمان
اسف على الاطاله بس معارض جدا لكلامك للاسف

• عجبني
ارفقو بحاله ومحتاله ..

هو مبدأيا هناك خطأ في التوصيف ...

( الراجل المصرى مالوش أمان ) دى جملة خاطئة ..

الصحيح هو أن ( الذكر ) المصرى وأي ذكر ... مالوش أمان ، لكن الرجل المصرى ( وأي رجل ) له كل الأمان !

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال) و مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما بلاش الكلام الي بيتجمل علشان توهموا الستات بي حاجة زي كده و بعدها نلاقيها اتفضحت
من الاخر مصري مش مصري مفيش راجل ولا علاقه ولا شهوة تستاهل ان ست تعمل كده او تخاطر بي حاجه زي كدة

• لا تعليق
التفاعلات: BABA YAGA
ارفقو بحاله ومحتاله ..
يا ريت نختار عناوين انسب من كدا
عنوانك القديم غير مناسب

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
معاكي حق يا بنت ما تأمنيش لأي راجل و معاك حق يا رجل أنك جوعان و عاوز كس تحضنه
بس أنا كراجل اول علاقة عملتها كانت فوق الهدوم و بوس و تقفيش و حتى مص للكس بس كله فوق الهدوم مع انو البنت كانت مسلماني نفسها خالص بس عادي حتى لو جعان اكل حتة كنافة بس عادي مهي حلوة برضه مش بالضرورة أخليها تبص لنفسها على انها مجرد شرموطة تستعمل للغريزة بس و اني مش حخلي مكان فيها سليم
الموضوع مش اغتصاب ده حب و رغبة يعني مش حقرب عبنت لمجرد ان عندها كس بس
لا لازم أشعر تجاهها بحاجة حلوة و بعدين لازم هي تطلب كمان و ببقى واخد بالي لأكسرها عشان رغبتها او رغبتي .

هو كل الهري اللي قولته ده ماله بالرجوله.اصلا

• عجبني
باشا دا حوار بس هم اخترعوه عشان يبرروا انجذابهم للغريب فكك مفيش حاجاة اسمها اصل الراجل المصرى ملوش امان دا ااسمه تعميم والتعميم دا جهل طب ما على كدا الست المصرية ملهاش بردو امان او شرموطة بقى !!! دا اسمه تعميم وغلط اها فى شوية من الرجالة مش كويسين زى ما بردو فى من الستات شارميط وملهمش امان بس دا مش معناه اطلع اقول اصل الست المصرية ملهاش امان وشرموطة !!!فلو عكست الموقف هتلاقيهم حزقوا وزعلو ودبدبوا فى الارض
انا كراجل مصرى عندى وجهة نظر انا ايه الىل يخلينى اهدد واحدة او اخسر واحدة انا استمتعت معاها !!! وحتى لو مستمتعتش خلاص هخلع وخلاص وحتى لو استمتعت وهى مش عاوزة مفيش حاجة بالاكراه مش هيبقى ليها اى متعة اصلا !!! فالتريند دا مجرد تقليل من قيمة الراجل المصرى عشان يحسسوك انهم بيتعطفو عليك لما يدخلو فى لعاقة معاك مش أكتر

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%