NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موضوع حصل من كام يوم وارجو الرد للحل الناس الي متبعه الرد اهو حصل اليوم

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
مساء الخير منورين جميعا نبدا الموضوع حماتي كلمتني انبارح الوو .. ايكا زعلانا منك لانك مش بتجيي ولا بتتصل وبقالك فطره مش بتيجي رديت معلش و**** انتي عرفه الشغل وسحله البيت والعزاء جوز خالتي دماغي مش مريحاني و**** ردت بكره مستنياك طيب تمام صحيت الصبح مبضون. اني هروح عندهم وان ممكن يحصل حاجه او في كلام متنطور. لا اتحجج مروحش حمايا اتصل بيا ايكا عامل ايه تمام فينكو كده و**** ياعمي لسه هنفطر طيب تعالو افطرو معانا وتعالو اعدو معانا اليوم من اوله خلاص ياعمي خليها علي الغدا وهاجي باذن **** بردو مش عارف اعمل ايه لحد اما وصلت للشارع بردو متردد طيب هعملها ازاي. طيب خليها بظروفها وكسمها في طيزها مثلي المفضل المهم ركبت ووصلنا تحت البلوك لقيت اختها جيبه حجات مراتي قلتلي استني نسلم طلعت بكل تناكه وغرور ولا شغلني اي حاجه لي حد اما وصلنا الدور التالت سبقتني ازيك ياايكا تمام الحمد لله وطلعت فتحت ولقيت حماتي واخداني بلحضن وبتسلم عليا وحماايا نفس الموضوع لقتها اعده مسلمتش عليها وكانت بتقطع تفاح اهم اعد كل تفاح لا اعملي شاي لا طيب عايز ايه كوب قهوه وعدت وحمايا اعد يضحك معايا وحماتي ومفيش اي حاجه وكنت بعملها انها مش موجود بس تقريبا اختها الصغيره عرفه دي بقا مكنه وفرصه علي حق بس انا كل شويه ابصل علي كسها وهيا لبسه تشد الترينج لي تحت ولقيت التانيه بدات تحس اني هايج بس مش مديها اهتمام بس تقريبا لمحاني اني عمال ابص علي طيزها وقعدت بعده كده عادي بس في موقف حصل مني مش عارف انا عملت كده ازاي 😐 هيا دخلت تعمل حمام وهيا من نوع لاوم يكون معاها مناديل تمسح بيه المهم بتخلص تحت في الكيس الاسود الي متعلق في محبس السخان بصراحه فتخت الكيس ده دورت علي اخر منديل مبلول وممسوح بيه ولقيته باين اووي خته وشميته 😳شميت ريحه كسها وطيزها عطر😳وكملت يومي ومشيت حتي بعد اما وصلت رقم امها اتصل عليا رديت لقتها هيا ادت التلفون لي اختها وصلته وصلنا طلعت البيت فتحت نسواجي وحكيت الي حصل من اول اليوم لي اخرو تعليق بقا فهموني 🙄

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%