NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور صيدلي

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اه يا جماعة انا دكتور بس انا شغلي في شركات ادوية مش صيدليات نزلت في البداية صيدليات بس فلوس الشركات احسن الي حابب يسأل عن حاجة انا اجازة النهردة اتفضلو هكون معاكو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mervat adel, Kokik, Dr Samy و 2 آخرين
الي مكسوف يتكلم في العام برد عادي في الخاص

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر و Ayarohy
وعيوني ليكو

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
بلاش كسوف

• عجبني
انا اخوكم

• عجبني
بتاعي ١٢ سنتي في حل او حاجه تكبرو شويه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
اه يا جماعة انا دكتور بس انا شغلي في شركات ادوية مش صيدليات نزلت في البداية صيدليات بس فلوس الشركات احسن الي حابب يسأل عن حاجة انا اجازة النهردة اتفضلو هكون معاكو
في حاجة اقدر اخده وتقلل الشهوة بس تكون مش بتأثر علي نسبة التيستيرون في الدم

هوا يعني حضرتك مندوب دعاية ومثقف وبعد دوامك تشتغل طبيب نسونجي اعتقد امرين متناقضين تماما الشخص الصح بالمكان الغلط !!!

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و الدكتور النسوانجي
في حاجة اقدر اخده وتقلل الشهوة بس تكون مش بتأثر علي نسبة التيستيرون في الدم
مفيش دوا مخصص للحاجة ده والادوية التي تسبب ضعف في الرغبة هو ليس استطباب وانما عرض جانبي لذلك ابتعد عن الادوية ومتخليش حد يضحك عليك .. فيك تستخدم شراب الكافور اثبت بالتجربة بتأثيره القوي على اضعاف الرغبة ولكن مفيش دليل علمي او دراسات على الكافور بتأثيره على الرغبة الجنسية والامر الاهم الابتعاد عن كل المثيرات والتفكير بالجنس ومارس الرياضة وما تخلي فراغ بوقتك

هوا يعني حضرتك مندوب دعاية ومثقف وبعد دوامك تشتغل طبيب نسونجي اعتقد امرين متناقضين تماما الشخص الصح بالمكان الغلط !!!
سيب اللي يقول يقول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش دوا مخصص للحاجة ده والادوية التي تسبب ضعف في الرغبة هو ليس استطباب وانما عرض جانبي لذلك ابتعد عن الادوية ومتخليش حد يضحك عليك .. فيك تستخدم شراب الكافور اثبت بالتجربة بتأثيره القوي على اضعاف الرغبة ولكن مفيش دليل علمي او دراسات على الكافور بتأثيره على الرغبة الجنسية والامر الاهم الابتعاد عن كل المثيرات والتفكير بالجنس ومارس الرياضة وما تخلي فراغ بوقتك
الحل الوحيد جراحه ومش متاحه وغاليه واضرارها كتير

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
جراحة ايه يا عم ايه الهبد ده انت عايز تخصيه ولا ايه 😂😂
الخصي زي الخرفان ف الفلاحين زمان بحتتين جريد ونربطهم جامد ع كيس الصفن وهما هينشفوا ويوقعوا لوحدهم 😂😂😂🤣

جراحة ايه يا عم ايه الهبد ده انت عايز تخصيه ولا ايه 😂😂
طيب مش هقولك راجع معلوماتك وتعالي اخصي مين بس جراحه في العضو علشان يكبروا 😂 بس اقولك ايه معلش لسه موصلتش مصر

penis-enlargemnt-techniques

طيب مش هقولك راجع معلوماتك وتعالي اخصي مين بس جراحه في العضو علشان يكبروا 😂 بس اقولك ايه معلش لسه موصلتش مصر

يا عم انا خوفت ع العضو بتاعي من المنظر بس 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي

انتم الي بتجيبو الكلام لنفسكو
صورة بتوضح طريقة الكشف على البروستاتة بالكاميرا الدقيقة
روح كل درا!
وبلاش تخاريف وًضحك عالعالم لانك متخيل نفسك دكتور

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Incubuz911z و الدكتور النسوانجي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%