NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه موجه للديوثين اللي في المنتدى

اازبير

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ياريت الاعضاء الديوثين والي ميولهم نحو الدياثه ياريت كل واحد يحكيلنا هو ديوث على مين وازاي ابتدت المويل دي عندو وايه هو شعورو لما يشوف حقيقي او يتخيل حد من محارمو على السرير في احضان راجل غريب

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ايام مره, سالب طري, الباحث عن و 2 آخرين
ياريت الاعضاء الديوثين والي ميولهم نحو الدياثه ياريت كل واحد يحكيلنا هو ديوث على مين وازاي ابتدت المويل دي عندو وايه هو شعورو لما يشوف حقيقي او يتخيل حد من محارمو على السرير في احضان راجل غريب
الموضوع صعب الوصف

مراتى و بسبب الافلام السكس
ببقي هايج لما اتخيل ان. كلب تحت رجليها

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن و qenawy xx
ماما واختى بزازها وطيازهم الكبار وهما فى البيت جامدين اوى

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن
ديوث على امي منى و اختي نغم
السبب الرئيسي اللبس ثم اللبس ثم التصرفات
ده حلمي اشوفهم في احضان الغريب 🤭😂

• عجبني
بدأت بسبب خطيبتي لما بدأت اسئلها عن ماضيها

• عجبني
امي امنه

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx
انا ديوث علي امي هناء واللي خلاني كده ان جسمها زي افا ادامز واحسن كمان وبتلبس لبس بلاوي في البيت واتخيلتها يجي مع مين راجل ونفسي اشوف كسها مليان من فحل

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن، مودي ديوث وبنوتي و Alaa69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قبل شهرين تعرفت على فحل مصري كبير عمره ٥٣ سنة تراسلت معا بالتيليكرام وبعد السؤال والجواب اغواني وخلاني اتكلم فون وتكلمنا كان خبير عرف كيف يهيجنييي وبعد ما محنييي ناكنييي فون كان خبير بالسيطرة العقلية اوووففف موتنيي أمرني افتح كاميرا وانا بدون تردد فتحت الكاميرا وقلي لفي يابت وافتحي طيزك عايز اجيب لبنى على خرمك هنا تغيرت نبرة صوته بعد ما انمحنت عالاخر بده يسألني :
متزوجة ياشرموطة؟ ايي
مرتك تعرف؟ لا
طيب اذا شافتك هسه؟
وبده يديث فيه غصباً عني اوووففف
كيف قدر يديثنيي وانا اصلاً ما موجوده الفكره براسي وليش ديثنيبي هو الفحل ينتشي لما يديث البنوتي؟ وانا كيف سلمت بدون اراده؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: hamdy_200024، الباحث عن و مودي ديوث وبنوتي
مراتي اللبوه

JSTqMNe.jpg JST2ymb.jpg JST3Jhx.jpg

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: soska79, El lord, ايام مره و 3 آخرين
حوزي مديث عليا انا

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
ديوث مراتى لبنى وبتخيلها مع راجل تانى وانا بتفرج عليها

مش بيهتئلي ممكن يتقال في تعليق كل واحد منا اكيد ليه تفاصيل كتيره ووقت كبيره عشان يوصل ويعمل دا في الحقيقه وبعدها يتغلب عالصراعات اللي جواه ويقبل نفسه

• عجبني
التفاعلات: El lord
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%