NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
مرة دخلت المترو وكان فيه اتنين لابسين عبايات بس اجسامهم فرس او تحديدا طيازهم صراحة هجت ومقدرتش اسيطر علي زوبري ووقفت ثدامهم جت الاوبرا خرجت وراهم ونزلت وكملت وراهم ف الشارع بس ببطء طبعا ولحد مابداوا يهزو ف طيازهم انا قولت هتمشي المهم مشيت ولاقيتهم رجعوا وقفتهم كنت عند فرن وقولتلها لو سمحت هو فين كذا كذا وبعدها مشينا ف زحمة وبس

موقف تاني كان فيه واحدة راكبة ف الميكروباص معانا خلصت درس ف ثانوي وركبت ركبت واول مراكبت جمبي شميت ريحة برفان وفيه ريحة لبن فيه ؤيحة غريبة وكان اصلا باين شفايفها مش متظبطة وفضلت طبعا اتحرك واحرك طيزي ف طيزها وعادي بس قفشلتلها ونزلت ومتكلمتش

مرة وانا صغير كنت راكب توكتوك وراجع م الدرس قومت خابط بايدي واحدة علي طيازها ف حركة لا ارادية مني والسواق طار بالتوكتوك ساعتها حسيت بالذنب اووي يعني
دي تقريبا مواقف فاكرها
مش عارف لو اتفكرت حاجة تانية هقولها
بص المواقف يا ماندو شايف مش موقفك أنت 😁

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو و 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • بيضحكني
التفاعلات: khaledkhaled23
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
ك
كل واحد يحكي موقف حصله في الشارع او برا البيت مش قادر ينساه جنسي او غير جنسي
كنت شغال ف مستشفي استقبال وكنت افضل اسمع سكس واضرب عشرات والبت التمريض بتاعت الحضانه كانت تعدي عليا باليل تقرطسني وتروح الصيدليه تتناك من الواد اللي واقف فيها 😢

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: احمد ماندوو و 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
ك

كنت شغال ف مستشفي استقبال وكنت افضل اسمع سكس واضرب عشرات والبت التمريض بتاعت الحضانه كانت تعدي عليا باليل تقرطسني وتروح الصيدليه تتناك من الواد اللي واقف فيها 😢
طب وانت فين 😂😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%