NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إسراء

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
التفاعلات: Shadyz، Adam Afndena و aahmedegypt
وحده جت ت
كل واحد يحكي موقف حصله في الشارع او برا البيت مش قادر ينساه جنسي
تشتكي لي ان مكان الحقنه مكلكع ومصممة اني اشوفه

من المواقف المحرجة اللي حصلت معي

انا باخد عسل لتقوية الانتصاب وفي يوم كنت ناوي اجامع زوجتي قبل الدوام واخذت العسل بس بعديها حصل ظرف وما تم الموضوع وطلعت على دوامي وخلال الدوام القضيب عندي وقف ومش راضي ينام وضليت مش قادر اقوم عن الكرسي لاخر الدوام

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الجوهري و سالب طري
كنت فى بلد غابات فى أفريقيا والشيطان وزنى مع واحدة فى الغابة وبعد ما خلصت لقيت الشجر مليان قرود بتتفرج
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: الجوهري, Adamtmador, ملك روما و 2 آخرين
من المواقف المحرجة اللي حصلت معي

انا باخد عسل لتقوية الانتصاب وفي يوم كنت ناوي اجامع زوجتي قبل الدوام واخذت العسل بس بعديها حصل ظرف وما تم الموضوع وطلعت على دوامي وخلال الدوام القضيب عندي وقف ومش راضي ينام وضليت مش قادر اقوم عن الكرسي لاخر الدوام
🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
هو فى كذا موقف اكترها فى المواصلات

• عجبني
التفاعلات: إسراء
رحت مع مراتي لدكتور صدر ولقيته طلب منها تخلع البلوزة ثم السوتيان ثم انزل بيده الكمبليزون ثم وضع السماعة فوق البز اليمين وأيده الثانية فوق الحلمة الشمال وكرر نفس الوضع علي البز الشمال ثم اجلسها ووضع السماعة علي ظهرها وسندها بوضع يده فوق بزازها وصوابعه تلف الحلمات وبعد نص ساعة كشف لبسها السوتيان بنفسه ورفع الكمبليزون وقاللي لا بسيطة وكتب دواء للكحة وقاللي يوجد كشف كامل بعد اسبوع ........كام واحد جاب لبنه ههههههههههههه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الجوهري، سالب طري و aahmedegypt
رحت مع مراتي لدكتور صدر ولقيته طلب منها تخلع البلوزة ثم السوتيان ثم انزل بيده الكمبليزون ثم وضع السماعة فوق البز اليمين وأيده الثانية فوق الحلمة الشمال وكرر نفس الوضع علي البز الشمال ثم اجلسها ووضع السماعة علي ظهرها وسندها بوضع يده فوق بزازها وصوابعه تلف الحلمات وبعد نص ساعة كشف لبسها السوتيان بنفسه ورفع الكمبليزون وقاللي لا بسيطة وكتب دواء للكحة وقاللي يوجد كشف كامل بعد اسبوع ........كام واحد جاب لبنه ههههههههههههه
مفيش شعره من كسي وقفت حتا

• بيضحكني
التفاعلات: الجوهري, ملك روما, نفسي بجددد و 4 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • بيضحكني
دا ردي عليه 😂😂😂

فكره ان بنت تعاكس ولد دا
حاجه بنت وسخه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

• بيضحكني
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍 و ملك روما
واحده ركبت جنبى فى مواصله سفر وفضلت تحك فى رجلى بس كان قاعد شاب قدامنا على الكرسى القلاب ولف وقعد بالجنب معرفتش اعمل اى حاجه

• عجبني
التفاعلات: إسراء و الــــــعَــــــربــــــى
من 6 سنين كنا في محل ملابس حريمي انا و اختي و كنت شايلها بنتها و هى في البروفة و شوفت واحدة واقفة منغير بنطلون و الستارة كانت مواربة و شوفتها بس بعدت على طول مردتش اقف بس دا موقف شوفتو عادي جدا

• عجبني
هما مجموعة مواقف كتير اوي وده واحد منهم مرة كنت مع اختي في المول وكانت لابسه بنطلون استرتش وتحته كلوت فتلة وفي حاجة وقعت من اديها واحنا ماشين واول ما وطت كلوتها ظهر وجزء من طيزها نفس الصورة دي ومواقف اكتر تاني معاها ومع ماما

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجدي ٢٧ و إسراء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%