NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مواقف كوميديه من ناس مهلبيه

يا لهوي يعني مش سأل عليها وعرف أن عندها عيله كامله 😅 ده يستحق القتل عمدا 🤭🤭
الحمد لله ان امه راحت كلمت حماتي عرفته على حفيدتها الي هي بنت العروسه والموضوع موصلش لجوزها لانه غبي هو كمان

• بيضحكني
التفاعلات: ريم رامي
بصي يا ريم هو مش واحد الموضوع هزار صدقيني انا عازره حاولي تنسيه الموقف ده عشان مش تعكنني عليه

انا بحب الضحك معاه وهو عارف اني بحب الهزار كتير ،، بس هو في الفتره الاخيره مش مهتم اوي بيا خاصه لما شكلي باظ من الحمل وكده ،، وبقى يا اما ماسك الموبايل يا اما بره مع أصحابه ،، وانا مش بشوف اي دلع أو حنيه أو يتكلم معايا زي خلق **** غير ما يكون محتاج حاجه اكيد انت عارفها ،، انا بقى بحاول استغل غيرته عليا في أنه يعرف قيمتي ويهتم بيا شوي عن كده ،، بس اكيد. بحدود واكيد هصالحه اول ما يرجع اخر الاسبوع.

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
الحمد لله ان امه راحت كلمت حماتي عرفته على حفيدتها الي هي بنت العروسه والموضوع موصلش لجوزها لانه غبي هو كمان
كان هيقع في مشاكل مش ادها اكيد

• عجبني
  • أتفق
موقف لا تحسدي عليه
انا تكرر معي تلات مرات
كنت مع ابو ابني مرة
ومرتين كنت مع حماتي
وشوفي الاكشن بعد هيك والتحكم هههههههههه
شي من الاخر 😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: ريم رامي و drsniper666
انا بحب الضحك معاه وهو عارف اني بحب الهزار كتير ،، بس هو في الفتره الاخيره مش مهتم اوي بيا خاصه لما شكلي باظ من الحمل وكده ،، وبقى يا اما ماسك الموبايل يا اما بره مع أصحابه ،، وانا مش بشوف اي دلع أو حنيه أو يتكلم معايا زي خلق **** غير ما يكون محتاج حاجه اكيد انت عارفها ،، انا بقى بحاول استغل غيرته عليا في أنه يعرف قيمتي ويهتم بيا شوي عن كده ،، بس اكيد. بحدود واكيد هصالحه اول ما يرجع اخر الاسبوع.
معلش كلنا كنا كده واتعودنا انا بطلت امسك الموبايل في البيت الا لما بتكون هي في المطبخ أو مشغولة مع العيال غير كده لازم نشوف حاجة سوا حاولي توججي اهتمامات مشتركة بينك وبينه نوعية افلام بتحبوها اتفرج معاه علي ماتشات مثلا شوية شوية حيقرب منك وانا نلاحظ ان دمك خفيف بتحبي الفرفشة

• أتفق
معلش كلنا كنا كده واتعودنا انا بطلت امسك الموبايل في البيت الا لما بتكون هي في المطبخ أو مشغولة مع العيال غير كده لازم نشوف حاجة سوا حاولي توججي اهتمامات مشتركة بينك وبينه نوعية افلام بتحبوها اتفرج معاه علي ماتشات مثلا شوية شوية حيقرب منك وانا نلاحظ ان دمك خفيف بتحبي الفرفشة

بحاول على اد ما اقدر ،، واكيد في حل اكيد

• عجبني
بحاول على اد ما اقدر ،، واكيد في حل اكيد
بتلاقي حل ان شاء **** بس خلي موضوع إثارة الغيرة ده في الحدود الي انتي عارفاها عشان مش تتطور لمشاكل

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موقف لا تحسدي عليه
انا تكرر معي تلات مرات
كنت مع ابو ابني مرة
ومرتين كنت مع حماتي
وشوفي الاكشن بعد هيك والتحكم هههههههههه
شي من الاخر 😅😅😅
ثلاث مرات يا قادره 🤭🤭

يعني حضرتي مجزره وشوفتي اكشن كتير 😅😅

اكيد واحده عسل مثلك لازم تتخطب كتير 🤭🤭

• بيضحكني
التفاعلات: S A R A H
بتلاقي حل ان شاء **** بس خلي موضوع إثارة الغيرة ده في الحدود الي انتي عارفاها عشان مش تتطور لمشاكل

حاضر هخف شوي ،، هضحك مع نفسي وابويا شوي

• بيضحكني
حاضر هخف شوي ،، هضحك مع نفسي وابويا شوي
بعد الولادة الستات يا بتضرب تخن يا بتخس بغباء خلي بالك من جسمك عشان مش يبعد اكتر

• أتفق
بس برضو حاجه جميلة انك ست مكافحه و بتحاولي مش اتكاليه و عديمة مسؤولية

انا كنت هفتح مطعم على فكره ،، وقعدت مده من غير ما حد يتقدم لي للجواز ،، ولما تقدم جوزي الحالي ،، كان هيسكني في شقه ايجار ،، عرضت عليه نكمل مع بعض ونشتري تمليك وفعلا وافقت ودفعت معاه النص ،، وهو جدع معايا ولحد الوقت متقى **** فيا ،، اكيد مش خالي من العيوب بس احسن بكتير من غيره

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ميكانيكي بناات، drsniper666 و Aboood97
انا كنت هفتح مطعم على فكره ،، وقعدت مده من غير ما حد يتقدم لي للجواز ،، ولما تقدم جوزي الحالي ،، كان هيسكني في شقه ايجار ،، عرضت عليه نكمل مع بعض ونشتري تمليك وفعلا وافقت ودفعت معاه النص ،، وهو جدع معايا ولحد الوقت متقى **** فيا ،، اكيد مش خالي من العيوب بس احسن بكتير من غيره
بصراحه يا بخته بيكي و**** قليل جدا لما تلاقي انثى متحملة للمسؤولية و بتعرف تدير أسرة و لو مكانه بصراحه الواحد يكون سعيد جدا فحياته و مش خايف

• عجبني
بعد الولادة الستات يا بتضرب تخن يا بتخس بغباء خلي بالك من جسمك عشان مش يبعد اكتر

متقلقش كده كده مفيش اكل 🤭

• بيضحكني
بصراحه يا بخته بيكي و**** قليل جدا لما تلاقي انثى متحملة للمسؤولية و بتعرف تدير أسرة و لو مكانه بصراحه الواحد يكون سعيد جدا فحياته و مش خايف
شكرا يا طيب 🍀 🍀

• حبيته
التفاعلات: Aboood97
يا وليه بطني مش عجباكي😂😂😂😂

• بيضحكني
ثلاث مرات يا قادره 🤭🤭

يعني حضرتي مجزره وشوفتي اكشن كتير 😅😅

اكيد واحده عسل مثلك لازم تتخطب كتير 🤭🤭
ههههه
حبيبتي انتي
٣ صارت معي
بس حاليا تقريبا شي كل يوم هههههههه
انتي العسل يا ريم

• حبيته
حصل معايا موقف من اغرب مواقف حياتي كلها ،، يوم الخميس الماضي كنت عند حماتي وجوزي كان عند ماما بيزورهم زي كل اجازه اسبوعيه.

المهم وهو قاعد معاهم الباب خبط ،، والغريبه لقيوا شاب وأمه بيستاذن بالدخول ابويا من باب ادب الضيافه دخلهم وقام معاهم بواجب ضيافه محترم .

وبعد مرور وقت طويل من شرح حالته الاجتماعيه وحياته هو وأمه وأهله ،، طلب من ابويا طلب اغرب من الخيال . وجوزي قاعد معاهم في نفس القاعده 🤭

ام الشاب انا جايين طالبين ايد بنتكم (( ***)) الي هى انا لابني وشوفوا راي العروسه ومستعدين لكل طلباتكم .

يبقى جوزي قام شخر وشتم وقال اللفاظ صعب عليا اقولها 😅😅 يبقى كل ده والشاب وأمه مش فاهمين ايه الي بيحصل ،، وكملوا كلامهم عن هيجب شبكه وووووو وجوزي اخر ما فاض بيه كسر النيش وترابيزه بالعصير المقدم ليهم .

أبوا قال لهم يا جماعه ده جوزها ومش بس كده دي حامل منه وخلاص على وش ولاده ،، طبعا بعد اسف كبير وتعلثم مشيوا .

مش هستغرب ازاي جاين يخطوب من غير ما يسأل عليا أو الكلام ده 🤭🤭
الي يهمني
جوزي روح البيت عمل تلفيات جباره ،، ولحد الوقت مقاطعني ومش طايق يشوفني ،، وانا الي طالع عليا استفذه كل شوي واقوله (( انا عب عظيم الفتك بخطوبها من خوزها هههههه))

واحد الوقت كل شوي ابعت له انرفزه بسبب الموقف لحد ما يرجع اخر الاسبوع واصالحه مع اني مليش ذنب في حاجه 😅

ده اغرب موقف حصل في حياتي كوميدي!!

انتم بقى حد مر بموقف زي كده 🤭
انا مذهولة لكن مش حصلت خطوبة وكله عرف؟؟؟

لكن رد فعله كان مبالغ فيه تقريبا
لكن اخر النرفذة دي هيطلع عليكي لما يلمسك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ريم رامي، domdoma و drsniper666
**** يحفظ بيتك ويهدى امورك من احلى الشخصيات معانا هنا وتعليقاتك كله شفافيه وصراحه بكل وضوح جميله جدا لو ما كنتى مرتبطه 😅

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%