NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مواقف كوميديه من ناس مهلبيه

جوزها أثناء القعدة وهو بيسأله : وأنت شوفتها فين بقه وعرفت منين إنها موافقة علي الجوازة دى ؟

يالهوي على الموقف انا حرفيا بموت من الضحك كل ما افتكر أو جوزي يشتم لما اعصب فيه بسبب الموقف 😅😅😅.

الغيره احساسها حلو اوي لما تكون مع ضحك

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
طبعا الراجل بيكسر ف كل حاجه قدامه وانتي بتضحكي😂
بصراحة لسه بضحك لحد الوقت تخيل واحد جاي يطلب ايد مراتك منك 🤭🤭 وكمان حامل وواضح اوي عليا لاني في الشهور الأخيرة

يالهوي على الموقف انا حرفيا بموت من الضحك كل ما افتكر أو جوزي يشتم لما اعصب فيه بسبب الموقف 😅😅😅.

الغيره احساسها حلو اوي لما تكون مع ضحك

**** يسعد أوقاتكم دايما 🌹

• حبيته
التفاعلات: ريم رامي
  • عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
  • حبيته
حصل معايا موقف من اغرب مواقف حياتي كلها ،، يوم الخميس الماضي كنت عند حماتي وجوزي كان عند ماما بيزورهم زي كل اجازه اسبوعيه.

المهم وهو قاعد معاهم الباب خبط ،، والغريبه لقيوا شاب وأمه بيستاذن بالدخول ابويا من باب ادب الضيافه دخلهم وقام معاهم بواجب ضيافه محترم .

وبعد مرور وقت طويل من شرح حالته الاجتماعيه وحياته هو وأمه وأهله ،، طلب من ابويا طلب اغرب من الخيال . وجوزي قاعد معاهم في نفس القاعده 🤭

ام الشاب انا جايين طالبين ايد بنتكم (( ***)) الي هى انا لابني وشوفوا راي العروسه ومستعدين لكل طلباتكم .

يبقى جوزي قام شخر وشتم وقال اللفاظ صعب عليا اقولها 😅😅 يبقى كل ده والشاب وأمه مش فاهمين ايه الي بيحصل ،، وكملوا كلامهم عن هيجب شبكه وووووو وجوزي اخر ما فاض بيه كسر النيش وترابيزه بالعصير المقدم ليهم .

أبوا قال لهم يا جماعه ده جوزها ومش بس كده دي حامل منه وخلاص على وش ولاده ،، طبعا بعد اسف كبير وتعلثم مشيوا .

مش هستغرب ازاي جاين يخطوب من غير ما يسأل عليا أو الكلام ده 🤭🤭
الي يهمني
جوزي روح البيت عمل تلفيات جباره ،، ولحد الوقت مقاطعني ومش طايق يشوفني ،، وانا الي طالع عليا استفذه كل شوي واقوله (( انا عب عظيم الفتك بخطوبها من خوزها هههههه))

واحد الوقت كل شوي ابعت له انرفزه بسبب الموقف لحد ما يرجع اخر الاسبوع واصالحه مع اني مليش ذنب في حاجه 😅

ده اغرب موقف حصل في حياتي كوميدي!!

انتم بقى حد مر بموقف زي كده 🤭
يا نهار ضحك بس هو حقه الصراحه جوزك يعمل اكتر من كده

• بيضحكني
عارفه عشان كده كل ما افتكر أضحك 🤭🤭
ماهو حقك برضه تضحكي وتغظيه 🤪 بس صالحيه بقي يا ريم كفايه اللي هو فيه 😅

• بيضحكني
ماهو حقك برضه تضحكي وتغظيه 🤪 بس صالحيه بقي يا ريم كفايه اللي هو فيه 😅

اكيد هصالحه لما يرجع اخر الاسبوع ،، هو عارف اني بضحك بس مش مستوعب والغيره مستحوزه تفكيره 😅😅

اكيد هصالحه لما يرجع اخر الاسبوع ،، هو عارف اني بضحك بس مش مستوعب والغيره مستحوزه تفكيره 😅😅
انتي عارفه التخيلات اللي بتدور في دماغه دلوقتي 🤣🤣🤣

• بيضحكني
مصلحه كل ما بتخانق معاكي قوليلوا تعالى صالحني بلاش اشوفلي عريس تاني

• بيضحكني
  • أتفق
مصلحه كل ما بتخانق معاكي قوليلوا تعالى صالحني بلاش اشوفلي عريس تاني
انت عايز تحضر العزاء على روحي يا طيب 🤨🤭

• بيضحكني
التفاعلات: Aboood97
انتي عارفه التخيلات اللي بتدور في دماغه دلوقتي 🤣🤣🤣

ايوه متخيله شاهدت فيلم الافوكادو بتاع عادل امام لما جوز اخت مراته قاله هات مراتي عايز مراتي لما جوزها حسونه على الورق 🤭🤭

• بيضحكني
التفاعلات: El Cazador
ايوه متخيله شاهدت فيلم الافوكادو بتاع عادل امام لما جوز اخت مراته قاله هات مراتي عايز مراتي لما جوزها حسونه على الورق 🤭🤭
ايوه صح 😅😅😅😅

• بيضحكني
حصل معايا موقف من اغرب مواقف حياتي كلها ،، يوم الخميس الماضي كنت عند حماتي وجوزي كان عند ماما بيزورهم زي كل اجازه اسبوعيه.

المهم وهو قاعد معاهم الباب خبط ،، والغريبه لقيوا شاب وأمه بيستاذن بالدخول ابويا من باب ادب الضيافه دخلهم وقام معاهم بواجب ضيافه محترم .

وبعد مرور وقت طويل من شرح حالته الاجتماعيه وحياته هو وأمه وأهله ،، طلب من ابويا طلب اغرب من الخيال . وجوزي قاعد معاهم في نفس القاعده 🤭

ام الشاب انا جايين طالبين ايد بنتكم (( ***)) الي هى انا لابني وشوفوا راي العروسه ومستعدين لكل طلباتكم .

يبقى جوزي قام شخر وشتم وقال اللفاظ صعب عليا اقولها 😅😅 يبقى كل ده والشاب وأمه مش فاهمين ايه الي بيحصل ،، وكملوا كلامهم عن هيجب شبكه وووووو وجوزي اخر ما فاض بيه كسر النيش وترابيزه بالعصير المقدم ليهم .

أبوا قال لهم يا جماعه ده جوزها ومش بس كده دي حامل منه وخلاص على وش ولاده ،، طبعا بعد اسف كبير وتعلثم مشيوا .

مش هستغرب ازاي جاين يخطوب من غير ما يسأل عليا أو الكلام ده 🤭🤭
الي يهمني
جوزي روح البيت عمل تلفيات جباره ،، ولحد الوقت مقاطعني ومش طايق يشوفني ،، وانا الي طالع عليا استفذه كل شوي واقوله (( انا عب عظيم الفتك بخطوبها من خوزها هههههه))

واحد الوقت كل شوي ابعت له انرفزه بسبب الموقف لحد ما يرجع اخر الاسبوع واصالحه مع اني مليش ذنب في حاجه 😅

ده اغرب موقف حصل في حياتي كوميدي!!

انتم بقى حد مر بموقف زي كده 🤭
انا رحت اشوف عروسة اخطبها مع واحد صاحبى و دخلت الاول انثى جميلة مثالية عجبتنى قوى و بعدين دخلت انثى وزنها زيادة قوى لم تعجبني و لما خرجت الانثتان من الحجرة قلت لصديقى عاوز اتجوز الأولى الحلوة فنادى عليها دخلت معانا و صديقى قال لها العريس عاوزك انت . ضحكت و حضنتني حضن لزق و عصير هيجنى قوى قوى و قضيبى بين فخاذها و هى تبوسني و تحضنى اكثر وانا اهيج اكثر .. و قالت لي (انا ام العروسة و اخت صاحبك احمد ده و متجوزة مدير بنك و عندى البنت دى و ولد فى الاعدادى ، قلت ايه ؟ انا موافقة اتجوزك و انطلق من جوزى ؟؟؟؟) ضحكنا كثير و انا مشيت ونسيت الموضوع كله ، لكن بعد خمس شهور عرفت انها فعلا انطلقت من جوزها مدير البنك و جاءت لى فى بيتى علشان تتجوزنى .. نمت معاها جنسيا و تزوجتها عرفى

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة لسه بضحك لحد الوقت تخيل واحد جاي يطلب ايد مراتك منك 🤭🤭 وكمان حامل وواضح اوي عليا لاني في الشهور الأخيرة
مهو الراجل مغلطش شاف مين مسؤول عنك ولا يطلب ايدك😂😂

• بيضحكني
مهو الراجل مغلطش شاف مين مسؤول عنك ولا يطلب ايدك😂😂

بحمد **** أنه تقدم في بيت ابويا مش جوزي 🤭🤭 جوزي كان قتله من الغيظ 😅😅

بحمد **** أنه تقدم في بيت ابويا مش جوزي 🤭🤭 جوزي كان قتله من الغيظ 😅😅
مش متخيل هو دمه بيتحرق وانتي بتضحكي😂😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل