NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مواقف تحرش وعنف اتعرضتلها حقيقيه بالكامل الجزء الاخير

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

مريوم

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
13 يوليو 2022
المشاركات
19
مستوى التفاعل
67
نقاط
121
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
الجزء الاخير في حكايتي مع استاذ احمد عندي حكايات ومواقف تانيه اتحطيت فيها بس دي كانت أولهم واكبرهم بالنسبالي لاني كنت طفله

المهم بعد لما سالوني ونزلوا وانا نمت فضلت نايمه لتاني يوم من تعبي صحيت كانت الساعه تسعه الصبح والبيت فاضي اكيد استاذ احمد في المدرسه قعدت ادور علي هدوم ملقتش هدومي ولا شنطتي دخلت الحمام استحمي وتغسل نفسي من ريحه وليد وعمر والقرف اللي كان فيا ضرب استاذ احمد كان معلم عليا صوابع وليد وقرصه ليا في صدري وعمر هراني مص في رقبتي عاملين علامات ددمم محبوس كل جسمي بيوجعني اوي افتكرت كل حاجه حصلت لي وبتحصلي وافتكرت اني مش في بيتي حتي رجلي مشالتنيش اترميت عالارض بعيط تحت الدش فضلت عالحال دا شويه بس قومت كملت حمي ونشفت نفسي وخرجت لبست بيجاما من بيجامات استاذ احمد كانت كبيره اوي عليا كنت خايفه أنه هيجي يزعقلي بس مش قادره ابص لجسمي كل مايخص لنفسي يفتكر اللي حصلي بحس بشوك في جسمي رجعت قعدت عالسرير مقرفصه وحاضنه ركبي بضم نفسي اوي مش عايزه ابان عايزه استخبي جوا نفسي جسمي متلج وهبطت لاني بقالي ايام مباكلش فضلت عالحال دا لحد الساعه واحده لقيت الباب بيفتح وبعدين اتقفل وبعدين باب الأوضه اللي قاعده فيها تتفتح كان مستر أحمد لابسه قميص وبنطلون وماسك كيس اكل في أيده دخل
هاله هاله قومي ولبستي وقعدتي ولا اللي في بيت اهلها وهو بيقرب مني
برجع لورا وانا خايفه قام حاضني وقاليي مانتي في بيت اهلك فعلا مش انت بابا قولنا وقام بايس راسي وانا بجد جسمي كله بيتنفض
سابني وجاب الاكل قالي يلا ياحبيبي كل يلا انتي امبارح سمعتي الكلام ومغلطيش وتستاهلي اني اشيلك علي كتفي وراسي وباس خدي
وديت وشي الناحيه التانيه قام حط أيده علي هدي وقالي لا عشان خاطري يلا وهخليكي تطلبي حاجه اجيبهالك كمان ها ياقلب احمد عايزه ايه اطلبي وانا انفذ
قولتله ابوس ايدك سيبني اروح بيتنا قبل ماكمل رزعني قلم وداني صفرت حطيت ايدي علي وشي وببصله راح مسك شعري وبيزعقلي
تصدقي انك شرموطه زي امك مبيطمرش فيكو ياعيله وسخه وانا اللي جاي اكافئك
مرديتش عليه صوت عياطي علي قام كاتم نفسي وقالي انتي خدامتي يابنت الوسخه هتنفذي اوامري اعمل فيكي ما بدالي وكل ما اسمك هتسافر هتجيلي هنا فاهمه وقام باصص علي جسمي وقالي انا امبارح قولت مفيش حاجه تتلبس وضربني تاني علي وشي جامد اوي بالقلم وكمل كلام ومع ذلك دخلت وسكتت وجاي ابوس راسك بس انتي شرموطه وشد التيشيرت فسخه والبنطلون وسابني ملط تاني راح جاب مايه وفتح كيس الاكل وقالي اطفحي عايزه تعيشي الطفح قدامك اهو وانا داخل اخد دوش فضلت اعيط بس فعلا كنت هموت من الجوع اول ما دخل الحمام قعدت اكل فعلا لحد ما خرج عريان قعد علي كرسي كدا كبير علي شكل كف في جنب من الأوضاع وشاورلي ب أيده اروحله روحتله كنت ملط طبعا وجسمي كله علامات شدني قعدتي علي حجره بالجنب كدا وحط أيده علي صدري علي علامه بنفسجي من عض وليد وبقي يمشي أيده علي كل العلامات علي جسمي لحد مانزل علي كسي جسمي انتفض قام بايده الكبيره باعد بين فخادي خالص فتحهم وبصباعه الوسطاني طاعه حطه في بوقه تف عليه ورجعه تاني وبسرعه اوي اوي قبل ماخد نفسي كان بيطلعني ويدخله جوايا وبسرعه اوي وانا مش مستمتعه بس دقيقتين كدا وهو كل شويه يتف علي أيده عشان البلل كسي اتنفخ وهجت فعلا ونسيت كل حاجه وبقيت هتجنن قام شال أيده اول ما لاحظ. اني خرجت بصيتله لقيته بيضحك علي جنب كدا وبيقولي ايه اكمل ولا عايزه تروحي وقام ضاربني جامد علي كسي صرخت اااههح قام قالي ولسه وديني لاوريكي ونزل أيده تاني بقي بيقرص زنبوري اوي ويشد فيه زي البانه يشد ويسيب ويلف صابعه دواير حواليه وبعدين يشيل أيده خالص شويه. يرجع يبدأ تاني كنت بموت خلاص من اللي بيعمله دا كرر الموضوع دا سبع مرات لحد ما أما جه يحط أيده تاني عيطت ومسكتها علي كسي وهو عارف أنه مجنني ومبسوط بدا اوي قالي لو عايزاني اكمل انزل نضفيه وشاور علي زبه كنت مترددة بس نزلت فعلا انسه هو فرح اوي أنه وصلني الحاله دي واول ما نزلت لف شعري الطويل علي أيده وبقي يحطه في بوقي ويخرجه لحد زوري ويحط ويخرج وانا بدأت احس بطعم حاجه خفيفه من زبه وهو بقي سريع اوي لحد ماثبت راسي وثبت هو زبه جوا زوري اوي وجاب في بوقي شلال كان طعمه عادي مش وحش حتي بعد ماجاب ماشالش زبه فضل يحركه تاني وقالي امسكيه وساب شعري ورجع فرد ضهره لورا وشغل سيجاره وانا سمعت كلامه فعلا بقيت ماسكاله بمصله وقاعده علي كف رجله بدأ يحرك صابع رجله الكبير علي كسي وانا اصلا بموت من قبلها فبقيت ازنق نفسي في رجله قلب رجله بحيث كسي يكون علي سيف رجله وبقيت بتحرك جامد اوي وبمصله بسرعه وفعلا بتاعه وقف تاني واكتر من الاول قام شال رجله خالص وانا ببصله ساب السيجارة وشالني رماني عالسرير قالي هفشخك دلوقتي وحط زبه علي كسي يحك وانا بموت وبعدين شاله قبل مايدخل بيقولي ولا بلاش بصيتله كنت هعيط قالي قولي نيكني وانا اريحك والا هسيبك كدا وضربني علي كسي لساني مش قادر يقولها بصيتله قالي يلا وقام قارصني في زنبوري وفضل ماسكه وانا بتنفض من القرصه قولتلك نيكنني عشان خاطري خلاص قالي دانا هشرمك فعلا حط زبه في كسي مره واحده التزحلق لان كسي كان مغرق الدنيا وبقي داخل خارج بسرعه وباسني في بوقي كمان وانا لقيت رجلي علي وسطه وهو كل شويه يخرجه للآخر ويدخله تاني الحركه دي بتجنني اكتر فأمسك فيه اكتر لحد ماجيت مره وهو مكمل لما جبت المره التانيه وهو كمان جاب وفضل فوقي يبوس فيا وانا المرادي فعلا اتبسطت كانت اول مره احس بمنعه النيك المهم اليوم عدي وشويه واحنا قاعدين جابلي شنطتي وقالي يلا لازم تخلصي واجباتك وحاجتك امك راجعه بكره وهتروحي البيت فرحت اوي اني هروح وهو سابني ودخل ينام وانا دخلت خدت دوش الاول وليست لبسي اخيرا من فرحتي اني همشي انا كنت قاعده في السفره بذاكر وخلصت ولميت حاجتي والليله دي عدت بسرعه والحمد لله هو مقربش مني تاني وتاني يوم نزلت معاه روحت المدرسه ورحت بيتنا عادي كنت فرحانه اوي اني روحت مش مصدقه نفسي دخلت نمت في سريري صحيت بالليل كانت ماما جت قالتلي انتي كل دا نايمه ومرحتيش دروس طبعا انتي ماصدقتي ماتروحيش في حته ضحكت جوايا علي خيبتي وروحت حضنتها سلمت عليها قعدنا وكلنا وسهرانين جالها تليفون اتنفضت وبقت تصرخ وتذكر **** في حاله وفاه مين ياماما ياماما ايه اللي حصل فهميني
استاذ احمد العربيه انقلبت بيه ووقعت في النيل 😯 انا اتلجلجت ايه بقيت بعيط بس مش من زعلي قد ماهو من خوفي ومن فرحتي اني بقيت حره يالهوي دا عمل فيا عمايل في اسبوع امال لو كان فضل عايش بس لو كان مات من بدري مكانش مستقبلي ضاع بقيت اعيط جامد لدرجه ماما استغربت وحضنتني يااااه اول مره تحضنيني مش مصدقه نفسي بجد

انا كدا حكايتي معاه خلصت بس حكايتي عموما مخلصتش باقي حكايتي وحصلي ايه والفيديوهات اللي اتصورتها مصيرها ايه والناس اللي استغلتني بعد كدا كل دا ايه هحكيه في سلاسل تانيهالقصه كامله
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ouedaxxx، metoo2009 و العنتيل 007
الأجزاء لا تنشر متفرقة تنشر في تعليق علي القصة للغلق
 
  • عجبني
التفاعلات: الحالم10
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%