NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

El_baba

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لية في الفترة الاخيرة انتشر بكثرة المراهقين اللي بيدعو الاكتئاب والوحدة وانهم اتغدرو من طوب الارض هل ده ضعف شخصية ام وسيلة للتعارف ع شئ معين؟

الغدر ده حصل لانهم ببساطه لسه صغيرين وخبرتهم في الحياه قليله ووثقو في عالم زباله اقل ما يقال عنهم معندهمش ذرة رجوله لدرجة ان وصلت ان اتنين يتراهنو على مين اللي يوقع بنت

الغدر ده حصل لانهم ببساطه لسه صغيرين وخبرتهم في الحياه قليله ووثقو في عالم زباله اقل ما يقال عنهم معندهمش ذرة رجوله لدرجة ان وصلت ان اتنين يتراهنو على مين اللي يوقع بنت
يبقي كل ده كلام في عالم السوشيال ميديا انما في الحقيقة اعتقد ان مفيش اتنين يتراهنو ولو ده حصل هتكون هيا تستاهل اكتر من كدا

يبقي كل ده كلام في عالم السوشيال ميديا انما في الحقيقة اعتقد ان مفيش اتنين يتراهنو ولو ده حصل هتكون هيا تستاهل اكتر من كدا
الكلام ده حصل على المنتدى هنا وقدرو انهم يوقعو البنت هما الاتنين

الكلام ده حصل على المنتدى هنا وقدرو انهم يوقعو البنت هما الاتنين
اولا انا مشوفتش
ثانيا لو ده حصل هيكون اتنين زبالة وبنت ازبل منهم

لية في الفترة الاخيرة انتشر بكثرة المراهقين اللي بيدعو الاكتئاب والوحدة وانهم اتغدرو من طوب الارض هل ده ضعف شخصية ام وسيلة للتعارف ع شئ معين؟
ممكن ما يكونش إدعاء
أكثر من أنه تهويل للموضوع

• بيضحكني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
ممكن ما يكونش إدعاء
أكثر من أنه تهويل للموضوع
ياااه مرحب ب نفسة مشكور يا اخويا
اتفق معاك انو بقي سبيل لحجات تانية

ياااه مرحب ب نفسة مشكور يا اخويا
اتفق معاك انو بقي سبيل لحجات تانية
بنفسه !
طب إذ كنت مشرف
انا عضو كأى عضو عادى
شكرا لك يا باشا

• طب!
بنفسه !
طب إذ كنت مشرف
انا عضو كأى عضو عادى
شكرا لك يا باشا
ياريس المشرف مليش دعوة بية انا عارف قيمتك ف المكان ده + ده اكونت جديد انا اصلا قديم هنا😂😂

ياريس المشرف مليش دعوة بية انا عارف قيمتك ف المكان ده + ده اكونت جديد انا اصلا قديم هنا😂😂
ما انا حاسس إنك قديم
وحبيبي شكرا على التقدير

• معجبنيش
حتى لو بيدعو زي ما بتقول ف هم كده عندهم مرض نفسي العالم بقى على الناس والمراهق بقى قادر يشوف كل مآسي العالم مع جهل الاهل بالتربية ومواكبة ده والتعامل معاهم طبيعي يكتئبوا الصراحة حتى لو شايف انه بيدعي بلاش تكون تقيل عليه وتقوله بتدعي لحسن يكون فعلا يعاني 😅

متهيألي قلة خبرة في الحياة مش اكتر اصلهم مفكرين الحياة كلها وردي ومع اول مشكلة او ازمة يندبوا بقى ويعيشوا الصعبانيات ويوصلوا احيانا انه عايز ينتحر حتى لما يحبوا واحدة ويفترقوا بعد كده تلاقيه داخل في دور اكتئاب هما بيبقوا غالبا لسه عصافير صغيرة وعايشين في جنة مثالية بالنسبة لهم اسمها السوشال ميديا انما اول ماينزلوا ارض الواقع بيتفاجؤا بعالم تاني ومعاملة تانية عشان كده تلاقيه رجع على السوشيال ميديا ودخل في الحوار اللي انت بتحكي فيه ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حتى لو بيدعو زي ما بتقول ف هم كده عندهم مرض نفسي العالم بقى على الناس والمراهق بقى قادر يشوف كل مآسي العالم مع جهل الاهل بالتربية ومواكبة ده والتعامل معاهم طبيعي يكتئبوا الصراحة حتى لو شايف انه بيدعي بلاش تكون تقيل عليه وتقوله بتدعي لحسن يكون فعلا يعاني 😅
بجد انا حرفيا مبقولش حاجه زي دي لحد ولكن بيصعب عليا لانه هوا اللي وصل نفسة لكدا

متهيألي قلة خبرة في الحياة مش اكتر اصلهم مفكرين الحياة كلها وردي ومع اول مشكلة او ازمة يندبوا بقى ويعيشوا الصعبانيات ويوصلوا احيانا انه عايز ينتحر حتى لما يحبوا واحدة ويفترقوا بعد كده تلاقيه داخل في دور اكتئاب هما بيبقوا غالبا لسه عصافير صغيرة وعايشين في جنة مثالية بالنسبة لهم اسمها السوشال ميديا انما اول ماينزلوا ارض الواقع بيتفاجؤا بعالم تاني ومعاملة تانية عشان كده تلاقيه رجع على السوشيال ميديا ودخل في الحوار اللي انت بتحكي فيه ده
ده ف حد ذاتة مصيبة وضعف شخصية ع عدم ثقة بالنفس

• أتفق
التفاعلات: M&I
  • بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
لصغر السن و سهولة تعارفهم على جوانب اخري نن الحياة لولا السوشيال ميديا و تكور الانترنت ما كانوا يدركوها في سنهم الصغير
ف بيحصل نوع من انواع التضخيم في كل شئ

طلب الاهتمام ولفت الانتباه

طلب الاهتمام ولفت الانتباه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%