NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من ذكريات الشرمطه ايام الثانوى

انا فاكر الأيام دى شربت اول سيجارة كل ما اسحب نفس الاقى زوبرى بينتصب اسحب ينتصب 😂 معرفش ايه العلاقة وف الاخر جبتهم ومشربتش تانى 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
انا فاكر الأيام دى شربت اول سيجارة كل ما اسحب نفس الاقى زوبرى بينتصب اسحب ينتصب 😂 معرفش ايه العلاقة وف الاخر جبتهم ومشربتش تانى 😂
احيه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: فحل نسوان 666
  • حبيته
التفاعلات: ME KOKO
  • بيضحكني
ايام ثانوى فاكره مره شوفت رقاصه ف فيلم ..الراجل حطلها فلوس فى سدرها ..وشوفت المنظر دا و هجت و تخيلت لو انا مكانها وقولت احيه ع الشرمطه انا عوزة اشتغل رقاصه هههه ..وقولت لازم اتخيل نفسي وانا رقاصه وبعمل كدا ..طب تعملى اى يابت ..تعملى اى ..طب و فين البدله اللى حتلبسيها اصلا وتبقى رقاصه اصلا ..قمت من جنانى قلعت بالبراه وجبت جيبه قديمه ليا قطعتها على وراكى بالطول بالمقص ..والكوميدى بقه والمضحك كان معايا ٧ جنيه جنيهات روحت زرفاهم يخويا بين بزازي ووقفت قدام المرايا اهز بزازى والفلوس وسطهم والمنظر هيجنى موووت وجبتهم ع المنظر 🙈🙈
انا عارفه انى مجنونه بس كنت لسه صغيره وعوزه احس بانوثتى وبعدين عرفت ان فيه حجات احلى من الفلوس بتتحط بين البزاز هههه بس متاخر ..وبس كدا ..وبااااظت الجيبه ى صابر😭😭
عاوز اقالك ان ايام الثانوي دي من احلي الايام في حياتي كنت بعمال فيها اي حاجه ممكن تجي في بالي بدون تفكير

• حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: مزاجنجى كييف
عاوز اقالك ان ايام الثانوي دي من احلي الايام في حياتي كنت بعمال فيها اي حاجه ممكن تجي في بالي بدون تفكير
بجد احلى ايام ❤

• حبيته
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: منيوك ديوث
نفسي اعرف مطنشة كومنتاتي ورسايلي ليه 😂😂
و**** ابدا ..كلو بيقولى كدا ..بس انا التعليقات كتير بجد وحيااات النعمه

طيب مدام عرفتي ان فيه حاجات تانيه بتتحط غير الفلوس متيجي احطو

المواضيع المشابهة