NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من المواصلات للجماعي "الجزء الاول "
انا امل عندي ٢٨ سنه وجوزي مجنون جنسي بيحب يجرب اي حالة جديدة
في يوم الصبح وانا في البيت دخل عليا الشقة قبل ميعاد مرواحه بكتير وزنقني في المطبخ خضني
ايه ياحبيبي ده سيبني طيب اكمل الاكل
لا انهارده هناكل بره
لفيت عليه خدني في بوسة طويلة بين شفايفه واديه عصرت لحم طيزي بهيجان
انت بدري وهايج قوووووووي ليه كده
انا مولع عليكي استأذنت من الشغل علشان ان*يكك
مجنون طيب سيبني اجهز
لا يلا علشان تلبسي
ايه ده هو انت ناوي تعمل ايه
ابتسم
متخافيش
وسحبني علي اوضتنا
وطلع لي لبس ضيق قووووووي وقميص يدوب مغطي طي*زي وشد ليا هدومي بالعافية وقفني بلبوصة قدامه
وفضل يلحس في بز*ازي وجسمي وكنت عرقانه وهو بيهيج من كده قوي
وفضل يلحس لي بقوة وكان عليه شعر خفيف
فضل يمص الشعر بين شفايفه يهيجان شديد
وقالي يلا البسي
لفيت علشان اجيب كلوت من الدولاب راح ضربني قوي علي طي*زي وقالي انهارده هتنزلي من غيره
بصيت له ومش فاهمه هو عايز يعمل ايه
ولسه همسك البنطلون
راح شده من يدي
خليكي في جيبة احلي علشان الهوا يعمل شغل
المهم لبست وهو شاددني من يدي مش فاهمه ايه اللي حيحصل ودي اول مرة ليا انزل من غير كلوت وكمان بجيبه
وانا طيزي تخينة فلحمي بيرقض لما بمشي والقميص اللي مطلعه قصير اصلا فكانت طيزي عريانه
نزلنا من الشقه ولقيتها ساب العربية
ايه مش هنركب العربية قالي لا
وخدني علي الموقف وانا مش فاهمه هو عايز ايه
وكان الرجالة بتبص عليا وانت مكسوفة جدا حاسه نفسي ماشية عريانه في الشارع
بس محدش قدر يقرب علشان جوزي ماسك يدي
بس عنيهم كانت بتاكل لحمي
وكمان مكنتش لابسة ستيانه فكل حاجة فيا بتتهز وده كان مهيجني قوةووووي
اول مرة احس نفسي عريانه في الشارع
رحنا الموقف ووقفنا مستنين
انت مستني ايه
مستني أتوبيس زحمه
ايه ......؟؟؟؟!!! انت رايح فين
هنيكك با شرموطة
حسيت اني ولعت من كلامه ومن العيون اللي بتنهش في لحمي وك*سي كان شغال ينبض قووووي
جه أتوبيس مليان قوووووي
راح مطلعني قدامه وحاشر جسمه في جسمي وز*به واقف قووووي وفضل يزق فيا وانا بنركب والرجالة بتخبط في لحمي العريان
ووقفنا في نص الاتوبيس وهو ورايا
شغال بيده يدعك في خرم ط*يزي قووووووي ويبعبص فيا وانا كنت هموت
ونفسه في وداني
همس ليا ايه رايك يااشرموطة في النيكة دي
هتت*ناكي وسط الناس دي كلها
وطلع زبه من البنطلون وحشره قووووووووي في طيزي وفضل يدعك بقوة وسخونة اكتر
انا مكنتش قادرة أقف كنت هموت
وحسيت اني ابتديت اجيب
وخايفة اتنفس حد يحس بيا
وفجأة حسيت ان في واحد قدامي لاحظ جوزي بيعمل ايه وحس اني مش لابسة ستيانه
فضل بكوعه يدعك في بزي وجوزي همس في وداني اديكي بقيتي شرموطة رسمي
وابتدي يرفع الجيبة عن لحمي ويعري طي*زي بقوة
ويحسس علي وراكي واحنا في الزحمه دي
الراجل اللي قدام فهم اني وسخه وبتت*ناك راح مادد يده هو كمان يحسس
ووصل لكسي من تحت هدومي وجوزي دخل صوباعه في طيزي
ولقيت الغريب بيشاركه من قدام في كسي وبيدعك قوي لما عرف اني مش لابسه كلوت ووصل علي طول لشفرات كسي
وفضلوا الاتنين يبعب*صوا فيا من قدام ومن ورا
وناس تاني من القاعدة ابتدت تلاحظ وحط اديهم علي لحمي
بقيت حاسه بكذا يد بتحسس علي جسمي بسخونه
وجوزي بيهمس في وداني بقيتي شرموطة يابت المتناكة
وحسيت باكتر من يد بتدخل في ك*سي وانا مش قادرة أقف وابتديت أغرق اديهم
وجوزي وكذا صوباع تاني بيخانقوا مين يفوز ويرزع صوباعه في طي*زي اقوي
وانا فاتحه بوقي وكاتمة اهاتي بالعافية
وواحد من قدام قفش لي بزا*زي بقوة وفضل يحلب في الحلمات من فوق الهدوم وانا في حته تاني مش قادرة أقف علي رجلي
فجأة حسيت بزب جوزي بيدخل في طيزي بقوة وبعدها بثواني حسيت بزب ناشف قوي بيدخل يرزع في كسي وانا وقفة بين الاتنين
والاتنين شغالين رزع فيا وفي غيرهم بيحسس وبيلعب
وبز*ازي بتتحلب من كذا واحد ومش قادرة اقول لا ولا اعترض علي اللي بيحصل واتفشخت خالص
ونزلت اكتر من ٥ مرات ودي كانت أول مرة تحصل لي في حياتي
وقف الاتوبيس وكان جوزي غرقني فهمس في وداني شبعتي
مكنتش قادرة اقول حاجة لاني مفش*وخه مش عايزة اسيب الوضع لكن في نفس الوقت كنت هموت في اديهم
متخافيش هخليكي تجربي تاني مرة تاني بس دلوقتي كفاية عليكي كده ياقح*بة
ومشيت وسط الناس وانا ط*يزي شبه عريانه فكله كان بيديني وانا نازلة
وبحاول اغطي بس اديهم كانت اقوي من شدي للجيبة
ونزلنا من الاتوبيس وانا مش قادرة امشي علي رجليا ومفشوخه في مشيتي وحبيبي ماسك يدي وبيقولي شايفة الرجالة بتهيج ازاي علي جسمك المنيوك
انا هموت مش قادرة عايزة ات*ناك منك دلوقتي
بص لي وقالي مين قالك اننا خلصنا
رحنا في خرابة معفنة قوي ومهجورة
وراح مميل جسمي وعراني وركب ز*به فيا وفضل يرزعني بجنون وانا مش قادرة أقف وفخادي بتتهز ولاحظنا ان في ناس شيفانا من مبني بعيد
راح جوزي شالني وحطني علي مقلب زباله وفشخ رجليا خالص وركب عليا
وكان جنبنا كلب بين*يك في كلبة
وقالي شايفة انتي ذي ايه يابت الشرموطة وفضل يرزع فيا بزبه بجنون قووووي
لحد ما اتنفض عليا ونزل حممه جوه رحمي بسخونة جدا وهيجان
وشديت هدومي وقمت مشيت معاه وهو بيبص لي ومبسوط اني ماشية مفشوخه
واحنا ماشيين جه عيل بموتسيكل راح رزعني بعبوص وجري بالموتسيكل وانا اترميت علي الارض من بقوة البعبوص جوزي اتطمن عليا قولتله انا هايجة جدا
ووصلنا للمطعم واحنا قاعدين منتظرين الاكل
قومي روحي الحمام بسرعه
مفهمتش بس رحت دخلت
ولقيته بيدخل ورايا وقعدني علي الكنيف ورفع رجليا وفضل يركب فيا بجنون وانا قاعدة علي الكنيف مفشوخه ومش قادرة غير اني اكتم صوت اهاتي بالعافية
وفجأة لقيته بيقولي انزلي في وضع الكلبة وحط وشي في الكنيف وركبني قووووي في طيزي بقوة رهيبة
حسينا فجأة بخبطات خفيفة وكنا في حمام السيدات
افتح متخافش انا عارفة انتوا بتعملوا ايه
ودخلت ست اربعينية ومن غير كلام وانا مرمية علي الارض وجوزي واقف قدامها بزبه رزعتني بعبوص في طيزي خرجت مني ااااااااااااه قوية فضحتني قدامها وراحت نازلة تحت كسي ونامت وقالت لجوزي كمل
فكان جوزي بيرزع فيا وهي بتلحس كسي وتشفطه في شفايفها بجنون وبتدخل يدها في كسي وزب جوزي قي طيزي بيرزعني قوي
ايه ناشف بيوجعك يابنت المتناكة وجوزي هاج جدا منها وراح يحسس علي كسها وهو بين*كني
طلع بتاعة من بوقي ومسكها من شعرها وقومني من الكنيف وحطها مكاني وهي مستسلمة
نكيها بنت الشرموطة دي وانا ما صدقت اني القي ك*س بالمنظر ده قدامي
محستش بنفسي غير وانا برزع صوباعي لاخره في ك*سها وبلفه جوه واطلعه وارزع وجوزي شغال يبعبص فيا ويبوسني بقوة
هي هاجت قوي ونزلت علي يدي
خفنا حد يحس بينا فقمنا في هدوء وخرجنا وقعدنا كلنا علي طربيزة الاكل وحكيت لها اللي حصل فيا
هي هاجت جدا وخاصة لما عرفت اننا متجوزين
وطلبت انها تجيلنا البيت وفعلا اتفقنا نخلص الاكل وهيكون في بينا علاقة جماعية في البيت

القصة خيالية
لوعجبتك سيب لي كومنت علشان اكتب قصص تاني
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوسف 55 و HHhH

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%