NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد أخو مني

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
المناظر دي سبب القرون اللي بتترفع سبب انك بتقعد تكلم ده وده وتقعد تتخيله راكب الاخت الفاضلة اختك وتقعد تصوت وتنهج و راجل غريب عمال يضرب ع اختك وانت فرحان لحد ما تجيب 🥛 وتنام وهكذا للاسف 😔

Jv5org4.md.jpg Jv5ovXn.md.jpg Jv5o8ss.md.jpg Jv5oUqG.md.jpg Jv5oP72.md.jpg

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Khaled6, تيفو, I love your mom's pussy و 5 آخرين
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك

بالذات الهوت شورت ده

المناظر دي سبب القرون اللي بتترفع سبب انك بتقعد تكلم ده وده وتقعد تتخيله راكب الاخت الفاضلة اختك وتقعد تصوت وتنهج و راجل غريب عمال يضرب ع اختك وانت فرحان لحد ما تجيب 🥛 وتنام وهكذا للاسف 😔

Jv5org4.md.jpg Jv5ovXn.md.jpg Jv5o8ss.md.jpg Jv5oUqG.md.jpg Jv5oP72.md.jpg
خواتنا رافعات قرونا معرصاتنا

• عجبني
التفاعلات: احمد أخو مني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%